3 stycznia 2018

&088 Social Media BOOK TAG.!

Hej mole książkowe.! ;)

   Jak tam po Sylwestrze? Udana zabawa była? U mnie tak, ale trzeba wrócić do rzeczywistości. Ale żeby nie zaczynać roku od recenzji to zaczynamy lekkim TAG-iem książkowym. Zapraszam. ;)

SOCIAL MEDIA BOOK TAG


TWITTER!


Ulubiona krótka książka!

Krótka książka to dla mnie pojęcie względne, bo czytam albo wielkie tomiszcza, albo serie po kilka tomów. Dlatego moją ulubioną "krótką" książką jest "Zapomniane" autorstwa Cat Patrick, która ma tylko 310 stron. Dlaczego ją lubię? Odsyłam Was do recenzji. ;)




FACEBOOK!


Książka, którą czytał każdy i poczułaś presję by ją przeczytać!

Chyba każdy, albo prawie każdy miał tak z książką "Gwiazd naszych wina" Johna Greena. Ta książka była wszędzie. Na Facebooku, Instagramie, na blogach innych dziewczyn. Masakra. Pamiętam, że kończyłam ją czytać w sali kinowej przed premierą filmu na jej podstawie. Ale nie żałuje. Książka cudowna i chyba gdyby nie ten szał na jej punkcie to w życiu bym się za nią nie wzięła. Również odsyłam Was do recenzji.



TUMBLR!


Książka, którą przeczytałaś zanim to było popularne!

Nie słyszałam nic o tej książce, dopóki nie obejrzałam filmu na jej podstawie. Tak wiem, zgrzeszyłam! Ale co zrobić. Tak czasami bywa jak jest się odciętym od internetu hehe. A tą książką była "Trzy metry nad niebem" Federico Moccia. Kupiłam ją kiedyś w Biedronce na promocji i z nudów zaczęłam czytać. Później odkryłam drugą część i drugi film. Już w odpowiedniej kolejności. Zapraszam do recenzji. ;)



MYSPACE!


Książka, która nie pamiętasz czy ci się podobała czy nie!

Na pewno jest to seria "50 Twarzy Greya". Jest to pierwsza trylogia erotyczna i w ogóle książki erotyczne w moim życiu. Kiedyś zrobiły na mnie duże wrażenie, ale nie wiem czy teraz byłoby tak samo. Więc w sumie nie pamiętam czy mi się podobała czy nie. ;P





INSTAGRAM!


Książka, która była tak ładna, że musiałaś jej zrobić zdjęcie!

Zdecydowanie książka, którą teraz czytam czyli "Spectrum. Leonidy" Nanna Foss. Ta książka już pięknie wygląda na zdjęciu na Lubimy Czytać, a co dopiero w realu. <3 Czytaliście?


YOUTUBE!


Książka, której ekranizację chciałabyś zobaczyć!

Od lat chciałabym zobaczyć ekranizację serii "Saga o Ludziach Lodu"! I w końcu uzbieram i komuś zapłacę, aby mi ją nakręcił. xD


GOODREADS!


Książka, którą polecasz wszystkim!

Zdecydowanie są to książki autorstwa Colleen Hoover. Żadna mnie jeszcze nie zawiodła i wiem, że następne też tego nie zrobią. Polecam te co przeczytałam i odsyłam do recenzji ich. ;)












  Nikogo nie nominuje, bo nie wiem kto już robił ten TAG, a kto nie.ale jeśli robiliście to czekam na linki do tego TAG-u w komentarzach. A jak nie to zróbcie. :D

Buziaki. ;***







6 komentarzy:

  1. Nie robiłam tego tagu, więc może spróbuję u siebie. Pułapka uczuć mnie niestety zawiodła :( Co do "Gwiazd naszych wina". Mam na półce od czasu, gdy to było modne i jeszcze jej nie przeczytałam. Może w końcu to zrobię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę polecam "Gwiazd naszych wina", bo jest to mega wzruszająca książka. ;)
      Pozdrawiam. :**

      Usuń
  2. Ja za książkę Greena w sumie wzięłam się też właśnie dlatego, że była wszędzie, więc uznałam, że chyba trzeba ją poznać. Dla mnie to spotkanie było raczej neutralne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy podchodzi do książek indywidualnie. Na niektórych robi wielkie wrażenie, a na innych nie. ;)
      Pozdrawiam. :**

      Usuń
  3. Chętnie sięgnę po "Niezapomniane".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będzie Ci się podobać tak jak mi. ;)
      Pozdrawiam. ;**

      Usuń

Dziękuję za poświęcony czas, który dałeś/dałaś na napisanie komentarza i tym zostawienia po sobie śladu oraz sprawienia mi wielkiej radości. :***

&221 "Wrobiona" C.L. Taylor - RECENZJA.!

 Hej. ;) AUTOR: C.L. Taylor TYTUŁ: "Wrobiona" TŁUMACZENIE: Izabela Matuszewska GATUNEK: Kryminał/Thriller WYDAWNICTWO: Albatros IL...