15 stycznia 2018

&092 Plany Czytelnicze Na STYCZEŃ 2018 Rok.!

Hej hej. ;)

   Jak to jest, że ze wszystkimi premierami, planami czy podsumowaniami miesiąca jestem zawsze spóźniona? Wytłumaczy mi ktoś ten fakt? Dobrze nie przedłużając zapraszam na moje plany czytelnicze na styczeń 2018. Będzie krótko i treściwie. ;)

Nanna Foss "Spectrum. Leonidy"


Książkę otrzymałam względem współpracy z firmą Business&Culture. Już ją przeczytałam, więc na dniach możecie spodziewać się  jej recenzji. ;)

Abbi Glines "Spróbujmy jeszcze raz"


Obiecałam sobie, że w pierwsze kolejności przeczytam książki z tej serii Abbi Glines i ten tom też jest już za mną. Recenzja również nie długo.

Abbi Glines "Zacznijmy od nowa"


Dwa pierwsze tomy za mną, więc trzeci poszedł w ruch. Jestem w połowie i mam nadzieję, że do końca miesiąca go skończę.

Lucy Keating "Miłość ze snu"


Tą książkę dostałam od chłopaka pod choinkę, a że jest to lekka młodzieżówka to stwierdziłam, że jest akurat na pierwszy miesiąc Nowego Roku.

Kristin Cast, Phyllis Christine Cast "Zdradzona"


Jak kontynuować rozpoczęte serie to po całości i "Dom Nocy" też skończę W KOŃCU. :D 

   I to tyle z moich planów na ten miesiąc. A Wy ile książek chcecie przeczytać w tym miesiącu? Czekam na komentarze. ;)

Buziaki. :**

4 komentarze:

  1. Czytałam bardzo dawno Spróbujmy jeszcze raz i bardzo mi sie podobało :) Polubiłam wtedy autorkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest jedna z moich ulubionych zagranicznych autorek. ;)
      Pozdrawiam. :**

      Usuń
  2. Dom Nocy!! Ostatnio czytałam opowiadania z tej serii :) Klątwę Neferet i Ślubowanie Lenobii. Oba dobre :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie szukam wszędzie tych opowiada, ale niestety nigdzie ich nie nalazłam. :(
      Pozdrawiam. :**

      Usuń

Dziękuję za poświęcony czas, który dałeś/dałaś na napisanie komentarza i tym zostawienia po sobie śladu oraz sprawienia mi wielkiej radości. :***

&220 "Moc" Anna Lewicka - RECENZJA.!

 Hej. ;) AUTOR: Anna Lewicka TYTUŁ" "Moc" TŁUMACZENIE: - GATUNEK: Romans WYDAWNICTWO: Jaguar ILOŚĆ STRON: 357 SERIA: "Tr...