16 stycznia 2018

&094 Przysłowiowy BOOK TAG.!

Hejko hejko.! :D

   I mówiłam, że nie będzie tak źle. Przed nami trzeci TAG. W tym tygodniu. :D Haha oczywiście żartuje. Ale żeby dobrze zacząć rok to trzeba to zrobić na luzie. Zapraszam na trzeci pod rząd TAG. ;)

PRZYSŁOWIOWY BOOK TAG!

1. Apetyt rośnie w miarę jedzenia - książka jednotomowa, której kontynuację chętnie bym przeczytała.

Nie wiem dlaczego, ale chciałabym zobaczyć kontynuację książki Jodi Picoult "Bez mojej zgody". Chciałbym zobaczyć co stało się dalej z rodziną Annie i tak dalej.



RECENZJA

2. Co za dużo to nie zdrowo - kontynuacja, która była gorsza od pierwszej części.

Szczerze nic mi tu nie przychodzi do głowy. Pustka. Zero. Ale na pewno jak się pojawi to dam Wam znać.

3. Nie wchodzi się dwa razy do tej samej rzeki - książka, którą mogę czytać wielokrotnie.

Całą serię "Driven" o przygodach Rylee i Coltona. Uwielbiam tą serię i na pewno kiedyś do niej wrócę. ;)










4. Stary, ale jary - ulubiona książka z dzieciństwa.

Zdecydowanie "Mały Książę" autorstwa Antoine de Saint-Exupery. Muszę sobie tą książkę odświeżyć, bo pamiętam, że w gimnazjum naprawdę złapała mnie za serce. Które wydanie podoba się Wam najbardziej? ;)



5. Nie taki diabeł straszny, jak go malują - książka, która pozytywnie mnie zaskoczyła.

Było tak  książką "Obca" autorstwa Diany Gabaldon. Wszyscy zachwycali się tą książką i serialem na jej podstawie a ja czułam, że taki wielki tom plus historia opisana na tak wiele części nei może być dobra. No nie może to wyjść. A jednak się myliłam. Tom pierwszy wciągną mnie, zarywałam dla niego noce chociaż na drugi dzień do pracy. Mam nadzieję, że kolejne tomy będą tak samo cudowne. ;)



RECENZJA
6. Nie chwal dnia przed zachodem słońca - książka, która rozczarowała mnie zakończeniem.

Ta książka cała mnie rozczarowała, nie tylko zakończenie. I nie polecam. Nikomu. Nie traćcie na nią czasu. A jest to książka pod tytułem "Nielegalne związki" autorstwa Grażyny Plebanek.


RECENZJA

7. Wyśpisz się po śmierci - książka, w którą tak się wciągnęłam, że mogłabym zarwać przy niej nockę.

Zarwałam. I to w książce, którą czytałam ostatnio, czyli "Spektrum. Leonidy" autorstwa Nanny Foss. Ale więcej o niej napiszę w recenzji. ;)


8. Mowa jest srebrem, milczenie złotem - książka z najlepszymi dialogami.

Zdecydowanie jest to książka Abbi Glines "O krok za daleko". Dialogi między Blaire i Rushem oraz innymi bohaterami czasami mnie tak rozwalały, że śmiałam się sama do siebie hehe.


RECENZJA

9. Raz na wozie, raz pod wozem - książka, która miała dużo zwrotów akcji.

Zdecydowanie jest taką książką "Obca" Diany Gabaldon. Jeśli chcecie więcej się dowiedzieć to zapraszam do recenzji. ;)


RECENZJA

10. Pierwsze koty za płoty - książka, przez której początek nie umiałaś przebrnąć.

Jest to książka "Ostrożnie z marzeniami" Mai Kotarskiej. Nie przebrnęłam przez początek jak i przez całą  książkę. Po prostu masakra.


11. Wszystkie drogi prowadzą do Rzymu - książka, którą zna prawie każdy.

Taką książką jest chyba, a raczej zdecydowanie "Gwiazd Naszych Wina". No niech mi powie kto jej nie zna, albo chociaż o niej nie słyszał.


RECENZJA

12. Co ma wisieć, nie utonie - książka, w której zakończenie przewidziałam, będąc w trakcie czytania.

Nigdy tego nie robię. Nie myślę nad zakończeniem książki tylko czytam deska po desce. Dlatego żadna książka się tu nie pojawi. ;)

13. Od przybytku głowa nie boli - ulubiona powieść licząca ponad 400 stron.

I tu znowu pojawi się książka "Obca".


14. Wszystko co dobre szybko się kończy - ulubiona książka, licząca mniej niż 200 stron.

Myślałam, myślałam i nie wymyśliłam. Ale prawie. Książka "N@pisz do mnie" Daniel Glattauer. Ma 248 stron, więc prawie się zmieściłam. ;)


RECENZJA

15. Być kulą u nogi - książka, w której występuje trójkąt miłosny.

Zdecydowanie taką książką jest "Naznaczona". Kojarzycie Zoey? Ona to chyba miała więcej niż jednego faceta i to nie raz hehe. 


RECENZJA

16. Jedna jaskółka wiosny nie czyni - autor, którego każda książka mi się spodobała.

Wiecie kto tu będzie? Jeśli mnie znacie to na bank wiecie kto tu wystąpi. Nie to inny jak cudowna Colleen Hoover. Ja kocham tą kobietę i chyba jakbym była facetem to bym się jej oświadczyła haha. Jeśli nie znacie żadnej książki tej autorki to mam nadzieję, że jak najszybciej to nadrobicie. ;)

17. Darowanemu koniowi nie zagląda się w zęby - bohater, który czuje się niekomfortowo w sytuacji, w której się znalazł.

Nie mam pojęcia. A przynajmniej nie przypominam sobie żadnego takiego.

18. Co nas nie zabije, to nas wzmocni - bohater, który pod wpływem wielu czynników dorośleje.

I tu też nie wiem co napisać. Niestety. ;)

   Zapraszam wszystkich do zrobienia tego TAG-u jeżeli jeszcze tego nie zrobiłyście. ;)

Buziaki. ;**

4 komentarze:

  1. "Naznaczona" wręcz ocieka trójkątami miłosnymi :3 "Obca" widnieje na mojej półce od bardzo dawna :) w końcu musze się za nią zabrać! Świetny tag <3

    buziaki, touks!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No musisz, musisz, bo naprawdę warto. ;)
      Pozdrawiam. ;**

      Usuń
  2. A ja dalej nie przeczytałam Gwiazd Naszych Wina... Wstyd!
    Pozdrawiam cieplutko
    My Blog ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wstyd, tylko powód aby jak najszybciej to nadrobić. ;)
      Również pozdrawiam. :**

      Usuń

Dziękuję za poświęcony czas, który dałeś/dałaś na napisanie komentarza i tym zostawienia po sobie śladu oraz sprawienia mi wielkiej radości. :***

&220 "Moc" Anna Lewicka - RECENZJA.!

 Hej. ;) AUTOR: Anna Lewicka TYTUŁ" "Moc" TŁUMACZENIE: - GATUNEK: Romans WYDAWNICTWO: Jaguar ILOŚĆ STRON: 357 SERIA: "Tr...