9 stycznia 2020

&165 PODSUMOWANIE ROKU 2019.!

Hej kochani.! ;)

   Nadszedł ten czas. Podsumowanie minionego roku całościowo względem książek, czytania i w ogóle. Mam nadzieję, że nie wyjdzie zbyt długi i Was nie zanudzę. Serdecznie zapraszam. Miłego czytania.! ^^


PODSUMOWANIE ROKU 2019.!

   Rok 2019 był dość burzliwym dla mnie rokiem. Zaczęłam szkołę, przeprowadziliśmy się z chłopakiem do nowego mieszkania, zaadoptowaliśmy dwie świnki morskie, mój chłopak zaczął studia, straciłam pracę i tak dalej. Więc jednym zdaniem: w 2020 roku nie może być gorzej. :D A jak to wygląda w tym co ekonomistki (z zawodu) i książkoholicy (z wyboru) lubią najbardziej, czyli w cyferkach. Zapraszam! ;)

STYCZEŃ: 2

1. Jacek Inglot "Sodomion"
2. Jo Nesbo "Krew na śniegu"

LUTY: 6

1. Rosy Edwards "Wyznania randkowiczki"
2. Jo Nesbo "Łowcy głów"
3. Maureen Johnson "Nieodgadniony"
4. Bernard Minier "Siostry"
5.  Joanna M. Chmielewska "Sukienka z mgieł"
6. Antoni Czechow "Pawilon Szósty"

MARZEC: 5

1. Louise Jensen "Siostry"
2. Denise Hunter, Deborah Raney, Betsy St. Amant "Panny młode. Zima"
3. M. A. Bennett "STAGS"
4. Janina Lesiak "Eleonora z Hasburgów Wiśniowiecka. Miłość i korona"
5. Penelope Bloom "Jego Banan"

KWIECIEŃ: 0

MAJ: 5

1. Xavier de Montepin "Dorożka nr 13"
2. Leszek Szerepka "Ukraiński gambit"
3. Katarzyna Michalak "Pisarka"
4. B.A. Paris "Pozwól mi wrócić"
5. Laurelin Paige "Playboy"

CZERWIEC: 2

1. Lisa Harris "Ścigana"
2. Tom Phillips "Ludzie. Krótka historia o tym, jak s*ieprzyliśmy wszystko"

LIPIEC: 0

SIERPIEŃ: 6

1. Damian Dibben "Mam na imię Jutro"
2. Maureen Johnson "Znikający stopień"
3. R.K. Lilley "Podniebny lot"
4. Katarzyna Enerlich "Akuszerka z Sensburga"
5. Inka Loreen Minden "Grzeszna miłość"
6. R.K. Lilley "Pod samym niebem"

WRZESIEŃ: 3

1. Penelope Bloom "Jej Wisienki"
2. R.K. Lilley "Uziemieni"
3. R.K. Lilley "Pan Przystojny"

PAŹDZIERNIK: 0

LISTOPAD: 6

1. Wojciech Dutka "Czerń i Purpura"
2. Jenny Blackhurst "Noc, kiedy umarła"
3. Jenny Blackhurst "Tak Cię straciłam"
4. Adam Studzińki "Wiewiórczy Zakątek. Bajki o mediach społecznościowych"
5.  Yoav Blum "Zakochany przez przypadek"
6. Lucinda Riley "Sekret Heleny"

GRUDZIEŃ: 5

1. Alaitz Leceaga "Las zna Twoje imię"
2. Penelope Bloom "Jego Babeczka"
3. Belinda Jones "Zimowe serca"
4. Alex North "Szeptacz"
5. Tess Gerritsen "Kształt nocy"


   Jak widzicie w roku 2019 udało mi się przeczytać aż 40 książek. Piszę aż, ponieważ jest to mój rekord odkąd założyłam bloga, więc jestem z siebie mega dumna. I oczywiście planuję, aby rok 2020 zajął pierwsze miejsce pod tym względem. ;)


SERIE, KTÓRE PRZECZYTAŁAM!

TRULY DEVIOUS

Nieodgadniony | Znikający stopień



W PRZESTWORZACH

Podniebny lot | Pod samym niebem | Uziemieni | Pan Przystojny







OBJECTS OF ATTRACTION

Jego Banan | Jej Wisienki | Jego Babeczka






   Udało mi się skończyć w tym roku 3 serie. Jestem z siebie dumna. :D Serii owocowej wychodzi 4 tom, ale ja i tak uważam, że ją zakończyłam. ;)


   I to tyle z mojego podsumowania. Jedynym postanowieniem co do bloga to jest pojawiać się tu częściej jak i na Waszych blogach. A co do książek to czytać ich jak najwięcej się da. ;) Podzielcie się swoimi wynikami w komentarzach. 


Buziaki. ;***

P.


20 komentarzy:

  1. Moje podsumowanie już widziałaś, więc życzę nam obu, aby ten rok był lepszy od poprzedniego pod każdym względem. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak, ponieważ żyję dewizą, ze gorzej być nie może. ^^
      Buziaki. ;***

      P.

      Usuń

  2. Życzę Ci równie owocnego roku, co 2019 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I wzajemnie oraz oby taki był. ^^
      Buziaki,. ;***

      P.

      Usuń
  3. Gratuluję wyniku i życzę samych dobrych książek w nowym roku. 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie i wzajemnie. ^^
      Buziaki. ;***

      P.

      Usuń
  4. Gratuluję i życzę kolejnego owocnego roku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie i wzajemnie. ^^
      Buziaki. ;***

      P.

      Usuń
  5. Bardzo ładny wynik. Oby te rok był jeszcze owocniejszy w przeczytane tytuły ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam taką nadzieję, że będzie. ^^
      Buziaki. ;***

      P.

      Usuń
  6. O, czytałaś Inglota. Ja cały czas odwlekam sięgniecie po jego książki, właściwie nawet nie wiem dlaczego.
    Oby kolejny rok był lepszy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma co odwlekać, tylko po nią sięgnąć. ^^
      Buziaki. ;***

      P.

      Usuń
  7. Życzę Ci, żeby rok 2020 był wspaniały! ♥
    A wyniku książkowego gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie i również życzę Ci, aby rok 2020 był usłany samymi cudownymi książkami. ^^
      Buziaki. ;***

      P.

      Usuń
  8. Gratulacje, świetny wynik. :) Przejrzę Twoje propozycje i może się zainspiruję, bo większości nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie i mam nadzieję, że znajdziesz coś dla siebie. ^^
      Buziaki. ;***

      P.

      Usuń
  9. Jego babeczka jest jeszcze przede mną, ale szczerze cała seria nie skradła mojego serca. ;)
    Reszty książek nie czytałam.
    Fantastycznego roku Ci życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma swój gust. Dziękuję ślicznie i wzajemnie. ^^
      Buziaki. ;***

      P.

      Usuń

Dziękuję za poświęcony czas, który dałeś/dałaś na napisanie komentarza i tym zostawienia po sobie śladu oraz sprawienia mi wielkiej radości. :***

&220 "Moc" Anna Lewicka - RECENZJA.!

 Hej. ;) AUTOR: Anna Lewicka TYTUŁ" "Moc" TŁUMACZENIE: - GATUNEK: Romans WYDAWNICTWO: Jaguar ILOŚĆ STRON: 357 SERIA: "Tr...