11 grudnia 2017

&087 Abbi Glines "O krok za daleko" - RECENZJA.!

Hej moje mole książkowe.! :*

   Wiem, długo mnie tu nie było, ale wracam. Ze zdwojoną siłą i motywacją do czytania. Dlatego zapraszam Was na nową recenzję. ;)

Same uczucia niczego nie naprawią. 
Mówi się,że miłość wszystko wybaczy. 
Ale to nieprawda. 
Nie,kiedy dusza jest tak bardzo zraniona.
Abbi Glines "O krok za daleko"

Autor: Abbi Glines

Tytuł: O krok za daleko (Tom 1)

Seria: Rosemary Beach

Wydawnictwo: Pascal

Ilość stron: 299

Gatunek: Literatura obyczajowa, Romans

Opis książki: Od miłości do nienawiści. Od pożądania po namiętność.

Blair ma dziewiętnaście lat, jest niedoświadczona i delikatna. Może polegać wyłącznie na sobie. Tak się złożyło, że zostało jej tylko kilka rzeczy osobistych, stary pikap i broń w schowku – tak na wszelki wypadek. Jej ostatnią deską ratunku jest ojciec, którego nie widziała od lat.
Rush ma wszystko. Jest młody, przystojny, bogaty i ma boskie ciało! W dodatku to syn znanego muzyka. Za takim chłopakiem jak on dziewczyny pójdą w ogień.

Kiedy Rush i Blair spotykają się, wybucha między nimi pożądanie, które sprawia, że wszystko inne przestaje się liczyć. Uczucie, o którym każdy marzy, by przytrafiło się choć raz w życiu. Wiedzą, że jednak nie powinni być razem. Że ich miłość to tabu i nie wolno im wkraczać na zakazane dla nich obszary namiętności. Czy posuną się o krok za daleko?
Moja recenzja!

   W pierwszym tomie serii "Rosemary Beach" poznajemy Blaire, dziewiętnastolatkę, która po śmierci chorej na raka mamy przyjeżdża szukać pomocy u ojca, które zostawił je pięć lat temu. Na miejscu, w Rosemary Beach, nie spotyka taty, ale swojego przyrodniego brata Rusha. Mega przystojnego i niedostępnego faceta. Na początku nie chce, żeby dziewczyna zostawała, ale w końcu się zgadza, aby zamieszkała z nim na miesiąc. A później znalazła sobie coś swojego. I od tej decyzji zaczyna się ich wspólna historia.

Pożegnania rzadko spełniały pokładane w nich oczekiwania.
Teraz to wiedziała.
Nie przez niego wyjechałam.
Dla niego chciałam zostać.

   Tą serię Abbi Glines już kiedyś czytałam, ale nie skończyłam. Za to pamiętałam, że bardzo wciągnęła mnie ta historia. I znów to zrobiła. Już po pierwszym tomie.

   Blaire to delikatna, wrażliwa i bardzo zraniona przez życie młoda kobieta. Od szesnastego roku życia przez następne trzy lata opiekowała się chorą na raka mamą, a później sama ją pochowała w Alabamie. Nie dziwne, że nie ufała ludziom i woziła przy sobie broń.

   Gdy poznała Rusha wiedziała, że nie pasują do siebie. On bogaty, wpływowy, przystojny, a do tego syn gwiazdy rocka. A ona zwykła, szara myszka, opuszczona przez rodziców. A jednak myliła się.

   Podczas mieszkania u chłopaka Blaire znajduje pracę przy rozwożeniu napoi na polu golfowym poznaje Bethy. Szaloną dziewczynę, z którą szybko się zaprzyjaźnia. Ale podczas tego wszystkiego zakochuje się w swoim przyrodnim bracie. Czy ze wzajemnością?

   "O krok za daleko" to romantyczna, wzruszająca i pełna zwrotów akcji opowieść o dwójce ludzi, którzy nigdy nie sądzili, że los kiedykolwiek ich połączy.


   Osobiście polecam i mam nadzieję, że Was też wciągnie ta historia. Bo ja już biorę się za drugi tom, gdy Wy czytacie recenzję o pierwszym. ;)

Buziaki. :**


- Powinnaś mieszkać na górze. Nienawidzę kłaść się do łóżka z myślą,że śpisz w tej norze pod schodami.
 Teraz mam przed oczami wizje ciebie,siedzącej tam samotnie i wcinającej te cholerna kanapki z masłem orzechowym. To trochę więcej,niż jestem w stanie znieść.

Ocena: 10/10


Data przeczytania: 10 grudnia 2017 rok

6 komentarzy:

  1. Naprawdę polecam. ;)
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam tworczość autorki, jej książki są świetne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, dlatego każdemu polecam tą serię. ;)
      Pozdrawiam. :**

      Usuń
  3. Ja czytałam dwa razy. Raz bardzo dawno i mi się podobała, ale z biegiem czas, gdy przeczytałam więcej lepszych książek i wróciłam do tej, to już miałam inne zdanie o niej. :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też podchodzę do tej książki drugi raz już, ale jakoś nadal bardzo mi się podoba. ;)
      Pozdrawiam. :**

      Usuń

Dziękuję za poświęcony czas, który dałeś/dałaś na napisanie komentarza i tym zostawienia po sobie śladu oraz sprawienia mi wielkiej radości. :***

&220 "Moc" Anna Lewicka - RECENZJA.!

 Hej. ;) AUTOR: Anna Lewicka TYTUŁ" "Moc" TŁUMACZENIE: - GATUNEK: Romans WYDAWNICTWO: Jaguar ILOŚĆ STRON: 357 SERIA: "Tr...