18 stycznia 2017

& 076 Premiery Filmowe w Styczniu.!

Hejo.! :D

   Czas na premiery filmowe. Czy będzie lepiej niż z książkowymi? Przekonajmy się. ;)

"SING"


Opis: Aby uratować swój teatr przed ruiną, miś koala Buster Moon organizuje konkurs piosenki.

Dlaczego chcę obejrzeć?
Nie wiem czemu, ale uwielbiam filmy animowane z motywem piosenki. I mam nadzieję, że ta pozycja również mi się mega spodoba. ;)

Data premiery: 6 stycznia 2017 rok

"Po Prostu Przyjaźń"


Opis: Przyjaźń grupy ludzi zostaje wystawiona na próbę w obliczu życiowych przeciwności. 

Dlaczego chcę obejrzeć?
Nie często oglądam polskie filmy. Naprawdę. Nudzą mnie, albo są tak płytkie co do komedii romantycznych to się tyczy, że masakra. A tu zwiastun mnie zachwycił. I mega mam ochotę na obejrzenie tego filmu.

Data premiery: 6 stycznia 2017 rok

"Autopsja Jane Doe"


Opis: Koroner Tilden i jego syn badają zwłoki ofiary makabrycznej zbrodni. Mężczyźni trafiają na ślady obrzędów rytualnych.

Dlaczego chcę obejrzeć?
Horrory to mój konik. Kocham je całym sercem i to do jakich palpitacji mogą doprowadzić serce widza, w tym moje. :D Mój chłopak uważa, że jestem trochę nie normalna, bo na horrorach typu "Piła" czy "Koszmar z ulicy Wiązów" ja się śmieje i bawi mnie t cała krew to no ten... Nie dzwońcie po psychiatrę, panuje nad tym! :D

Data premiery: 13 stycznia 2017 rok


Znowu mało, ale co ja poradzę, że jestem taka wybredna? Jestem tylko kobieta, nic z tym nie zrobię. :D A Wy na co czekacie? Może coś jest o czym nie wiem, a mnie zaciekawi? ;)

Buziaki. ;**







6 komentarzy:

  1. "Autopsja Jane Doe" chciałabym obejrzeć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również na nią bardzo czekam. ;)

      Buziaki. ;**

      Usuń
  2. Nominowałam się do LBA :D więcej informacji na blogu
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, za chwile pojawi się post z odpowiedzią. ;)
      Buziaki. ;**

      Usuń
  3. Rzadko kiedy już oglądam bajki, ale myślę, że dobrze bawiłabym się przy SING :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas, który dałeś/dałaś na napisanie komentarza i tym zostawienia po sobie śladu oraz sprawienia mi wielkiej radości. :***

&220 "Moc" Anna Lewicka - RECENZJA.!

 Hej. ;) AUTOR: Anna Lewicka TYTUŁ" "Moc" TŁUMACZENIE: - GATUNEK: Romans WYDAWNICTWO: Jaguar ILOŚĆ STRON: 357 SERIA: "Tr...