18 stycznia 2017

&075 Premiery Książkowe w Styczniu.!

Hej Book Misie.! ;)


   Wiem, że jest już połowa stycznia, a ja dopiero przychodzę z premierami styczniowymi, ale jakoś nie miałam weny do pisania. Dlatego lepiej późno niż wcale zapraszam Was na premiery książkowe w miesiącu Styczeń. ;)



Opis książki: Po raz pierwszy ujrzała Brody'ego Eastona w męskiej szatni. To miał być jej pierwszy wywiad, odkąd zaczęła pracować jak dziennikarka sportowa. Cóż, słynny rozgrywający zdecydował się odsłonić przed nią wszystkie karty. Dosłownie. Arogancki i nieprzewidywalny gracz zrzucił ręcznik z bioder w momencie, gdy zadała mu pierwsze pytanie. Chyba liczył na flirt. A może na nic nie liczył, po prostu chciał zaliczyć. Jednak jest pewien problem – ona nie umawia się graczami. Znacie ten typ – przystojny, męski, szukający panienki do łóżka. Brody Easton to pełnokrwisty gracz. Każda chciałaby go zmienić. Nie każda jednak wie, że on szuka kobiety, dla której warto się zmienić.

Dlaczego chcę przeczytać?
Niegrzeczni chłopcy, romans, kobieta, która nie umawia się z tego typu facetami... Mhmmmmm to coś dla mnie. Bo kto jest z mną tu dłużej, wie, że jestem z tych zboczonych książkoholiczek i nawet najśmielszy opis sceny erotycznej mnie nie krępuje. ;)

Data premiery: 20 stycznia 2017 rok

Iiiiii....


To tyle. :D Ale zaszalałam w tym miesiącu. Ale naprawdę w styczniu mnie nic po za tą książką nie interesuje i mój portfel mega się z tego cieszy. ;)


Więc chociaż krótko, ale jakże na temat, żegnam się z Wami i czekam na co Wy czekacie w styczniu. Zaszalałyście bardziej niż ja? :D

Buziaki. ;**

4 komentarze:

  1. Właśnie ją czytam i mogę napisać tylko jedno - rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to nie mam wyboru i muszę się za nią jak najszybciej wziąć. ;)
      Buziaki. ;**

      Usuń
  2. Ja nie czytam takich typowych powieści erotycznych, ale jestem ciekawa tej książki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapowiada się ciekawie, więc chyba warto przeczytać. ;)
      Buziaki. ;**

      Usuń

Dziękuję za poświęcony czas, który dałeś/dałaś na napisanie komentarza i tym zostawienia po sobie śladu oraz sprawienia mi wielkiej radości. :***

&220 "Moc" Anna Lewicka - RECENZJA.!

 Hej. ;) AUTOR: Anna Lewicka TYTUŁ" "Moc" TŁUMACZENIE: - GATUNEK: Romans WYDAWNICTWO: Jaguar ILOŚĆ STRON: 357 SERIA: "Tr...