3 stycznia 2017

&073 Cytaty #6.!

Hej hej.! ;)

  Czas na pierwsze Cytaty w 2017 roku. Zapraszam do czytania! ;)

Serce ludzkie musi być bardzo duże,
żeby zmieścić wszystko to,
co kochamy.
Jose Mauro de Vasconcelos "Moje drzewo pomarańczowe"

Ten cytat nie jest na przemyślenia, a bardziej na stwierdzenie faktu. Bo pomyślcie: ilu kochacie ludzi w swoim życiu, książek, autorów i postaci fikcyjnych. Serio. Taki książkoholik musi mieć serce wielkie jak biblioteka haha. :D

Czytać to bardziej żyć,
to żyć intensywniej.
Carlos Ruiz Zafon "Cień wiatru"

Czytanie książek było dla mnie zawsze drugim życiem. Nie rozumiem jak ktoś może nie czytać, ale potrafi oceniać tego co czyta. "Tracisz czas, mogłabyś zrobić coś pożyteczniejszego, po co w ogóle czytasz?" Też miałyście takie pytania w swoim życiu? Mnie one strasznie drażnią. Ty nie czytasz, ja się nie czepiam, więc Ty również tego nie zrób. A następnym razem jak ktoś Wam zada pytanie: Po co czytasz? zadajcie mu również bardzo inteligentne pytanie: Po co oddychasz? ;)

Szczęście jest wtedy,
kiedy jest nam dobrze ze sobą,
własnie dlatego,
że jesteśmy ze sobą.
Federico Moccia "Wybacz, ale chcę się z tobą ożenić"

Często było tak, ze nie akceptowałam siebie samej. A to za dużo w udzie, a to gorzej mi poszło na teście od innych więc pewnie jestem głupsza, a to nie mam takiego powodzenia u chłopaków jak inne dziewczyny... I wiecie co? Byłam naprawdę wtedy głupia hehe. Nie rozumiem jak można nie akceptować siebie samej, bo inne są lepsze. Więc jeżeli tak myślicie jak ja kiedyś stańcie przed lustrem i powiedzcie sobie, że najważniejsze jesteście Wy, a nie ktoś kto NIBY wygląda lepiej. ;)


   I to tyle na dzisiaj. Mam nadzieję, że moje kolejne cytaty Wam się spodobały i znalazłyście  w nich coś dla siebie. ;) 

Buziaki. ;**

2 komentarze:

Dziękuję za poświęcony czas, który dałeś/dałaś na napisanie komentarza i tym zostawienia po sobie śladu oraz sprawienia mi wielkiej radości. :***

&220 "Moc" Anna Lewicka - RECENZJA.!

 Hej. ;) AUTOR: Anna Lewicka TYTUŁ" "Moc" TŁUMACZENIE: - GATUNEK: Romans WYDAWNICTWO: Jaguar ILOŚĆ STRON: 357 SERIA: "Tr...