27 listopada 2019

&154 Lucinda Riley "Sekret Heleny" - RECENZJA.!

Hej miśki! ;3

   Jak Wam minęła środa? Ja właśnie powoli będę kładła się spać, ale chciałam przed tym dodać dla Was recenzję. Bo i tak muszę zrobić chłopakowi kanapki na jutro do pracy, pozmywać, więc dodatkowa rzecz jak napisanie do Was kilku zdań mnie nie zmęczy. ;) Zapraszam do czytania!


Autor: Lucinda Riley

Tłumaczenie: Maria Gębicka-Frąc

Tytuł: Sekret Heleny

Oryginalny tytuł: Helena's Secret

Wydawnictwo: Albatros

Ilość stron: 512

Gatunek: Literatura obyczajowa, Romans

Opis książki!

Magiczny dom, pamiętne lato… Podobno każdy, kto odwiedził willę Pandora po raz pierwszy, musi natychmiast się zakochać…

NOWA POWIEŚĆ AUTORKI BESTSELLEROWEJ SERII SIEDEM SIÓSTR

Dwadzieścia cztery lata temu Helena spędziła magiczne wakacje na Cyprze. Zakochała się wtedy pierwszy raz. Gdy ojciec chrzestny zostawia jej w spadku popadającą w ruinę willę Pandora, Helena powraca na słoneczną wyspę, by wraz z rodziną spędzić tam wakacje.

Idylliczny krajobraz wyspy skrywa jednak gęstą pajęczynę sekretów. Helena za nic nie pozwoli, by dowiedzieli się o nich William i Alex, jej mąż i syn.

Przeżywający udręki dorastania trzynastoletni Alex jest rozdarty pomiędzy potrzebą chronienia ukochanej matki za wszelką cenę, a nieuniknioną koniecznością zmierzenia się z dorosłymi problemami. Jednocześnie rozpaczliwie pragnie się dowiedzieć, kim był jego prawdziwy ojciec…

Przypadkowe spotkanie Heleny z jej ukochanym sprzed lat uruchamia lawinę wypadków, w wyniku których zderzenie teraźniejszości z przeszłością staje się nieuniknione. Helena i jej syn wiedzą, że kiedy Pandora odkryje swoje tajemnice, nic już nie będzie takie jak dawniej...

Moja recenzja!

   Każdy ma jakiś sekret. Obojętne czy ukrywa go przed najbliższymi czy przed ukochanym. Helena, główna bohaterka książki ma ich wiele. I przed ukochanym mężem, z którym prowadzi spokojne życie i ma dwójkę cudownych dzieci, ale też przed synem z poza małżeństwa. Nie wie, że gdy wróci do posiadłości odziedziczonej przez ojca chrzestnego, o nazwie Pandora na Cyprze, otworzy własną puszkę. A historie, które się z niej uwolnią na pewno zaburzą jej sielskie życie jako żony i matki.

   Powieść świetnie skonstruowana. Dużo tajemnic, coraz to nowe sytuacje i wątki, że ani przez chwilę się nie nudziłam. Bohaterowie również zostali świetnie wykreowani i przedstawieni. Aż czułam spokój i dobroć Heleny lub bunt młodzieńczy trzynastoletniego Alexa. I dzięki temu bardzo zżyłam się z bohaterami i troszkę żałuję, że tak szybko przeczytałam tą książkę. Ale aż trudno było się oderwać od tej historii.


   Polecam serdecznie. Zwłaszcza na zimne, listopadowe dni, bo słońce, które non stop jest na Cyprze, aż bije z tej książki. A każda strona rozgrzewała mnie przy czytaniu dzięki temu. ;)

Pierwsze zdanie książki: Dom pojawia się w polu widzenia, gdy manewruję, omijając niebezpieczne wyboje - niezasypane od dziecięciu lat i jeszcze głębsze niż wtedy. 

Ocena książki: 10/10.!

Czytałyście? Macie zamiar?
Podzielcie się swoimi odczuciami w komentarzach. ;)

ZA PRZECZYTANIE KSIĄŻKI SERDECZNIE DZIĘKUJĘ WYDAWNICTWU ALBATROS!!!
(Ten fakt nie miał wpływu na moją opinię!!!)



Buziaki. ;**

P.

8 komentarzy:

  1. Te książkę mam w planach przeczytać. Bardzo ciekawie o niej piszesz. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę i życzę miłej lektury. ;)

      Pozdrawiam. ;**

      P.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. To super, daj znać jak Ci się podobała. ;)

      Pozdrawiam. ;**

      P.

      Usuń
  3. Ta książka zbiera sporo pozytywnych opinii. Z chęcią po nią sięgnę i sprawdzę czy mi też się spodoba. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwierz mi, że naprawdę warto. ;)

      Pozdrawiam. ;**

      P.

      Usuń

Dziękuję za poświęcony czas, który dałeś/dałaś na napisanie komentarza i tym zostawienia po sobie śladu oraz sprawienia mi wielkiej radości. :***

&221 "Wrobiona" C.L. Taylor - RECENZJA.!

 Hej. ;) AUTOR: C.L. Taylor TYTUŁ: "Wrobiona" TŁUMACZENIE: Izabela Matuszewska GATUNEK: Kryminał/Thriller WYDAWNICTWO: Albatros IL...