1 grudnia 2019

&155 Podsumowanie Listopada 2019 Rok.!

Witajcie! :)

   Nie mogę uwierzyć, że to już grudzień. A niedawno rok 2019 się zaczynał, a już chyli się ku końcowi...  Dziś zapraszam Was na podsumowanie minionego miesiąca pod względem przeczytanych książek. Serdecznie zapraszam do czytania! :)



PRZECZYTANE KSIĄŻKI: 6.!

Jestem z siebie dumna, ponieważ to chyba jeden z najlepszych wyników w tym roku. I mam nadzieję, że grudzień pod względem motywacji czytelniczych i wolnego czasu będzie jeszcze lepszy. ;)

1. Wojciech Dutka "Czerń i Purpura" 10/10
2. Jenny Blackhurst "Noc, kiedy umarła" 10/10
3. Jenny Blackhurst "Tak Cię straciłam" 10/10
4. Adam Studziński "Wiewiórczy Zakątek. Bajki o mediach społecznościowych" 10/10
5. Yoav Blum "Zakochany przez przypadek" 8/10
6. Lucinda Riley "Sekret Heleny" 10/10









   Jak widzicie listopad był u mnie bardzo dobrym miesiącem ze względu na książki. Same wysokie oceny. Nie będę się długo rozpisywać, dlaczego takie a nie inne oceny i dlaczego mi się podobały, bo jeśli chcielibyście się zapoznać z moimi opiniami to odsyłam Was do recenzji każdej z książek. I oczywiście liczę, że podzielicie się swoją. ;)



ILOŚĆ PRZECZYTANYCH STRON W GRUDNIU: 2 220.

ILOŚĆ PRZECZYTANYCH STRON OD POCZĄTKU ROKU: 12 425.

ILOŚĆ PRZECZYTANYCH KSIĄŻEK W 2019 ROK: 35/100.


Recenzenckie: 6.

Z domowej biblioteczki: 0.

Wypożyczone z biblioteki: 0.


   I tak o to wygląda moje podsumowanie listopada. A jak u Was wypadło? Jesteście zadowoleni z ilości przeczytanych książek w tym miesiącu? Napiszcie w komentarzach, albo zostawcie link do swojego podsumowania. ;) Będzie mi bardzo miło. ^^


Buziaki. ;**

P.

6 komentarzy:

  1. Mnie również w listopadzie udało się przeczytać sześć książek. Zvzaprezentowanych tytułów c,zytałam trzy pierwsze z listy i bardzo mi się podobały. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo bardzo się cieszę, że u Ciebie listopad również zaczytany. ;)

      Pozdrawiam. ;**

      P.

      Usuń
  2. Gratuluję przeczytanych książek :) Mi się udało przeczytać 11 :) Ja to się śmieję, że byle do świąt a po świętach zacznę odliczać do porodu, kończę właśnie 32 tydzień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. I również Ci gratuluję wszystkich przeczytanych książek. :) Ooo to moje wielkie gratulację i oby maleństwo urodziło się zdrowe. <3

      Pozdrawiam. ;**

      P.

      Usuń
  3. Listopad zakończyłam z 8 książkami, czyli niewiele więcej od Ciebie. Jestem u Ciebie pierwszy raz i zaskoczyły mnie tak wysokie wyniki prawie przy każdej lekturze. Wow :) Świetnie, bo planuje przeczytać Sekret... i liczę, że również będę mogła postawić najwyższą ocenę tej książce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję Ci takiego cudownego wyniku. 🥰

      Akurat w ostatnim czasie trafiam na dobre książki, ale nie zawsze jest tak pięknie hehe. 😉

      Pozdrawiam 😘

      P.

      Usuń

Dziękuję za poświęcony czas, który dałeś/dałaś na napisanie komentarza i tym zostawienia po sobie śladu oraz sprawienia mi wielkiej radości. :***

&221 "Wrobiona" C.L. Taylor - RECENZJA.!

 Hej. ;) AUTOR: C.L. Taylor TYTUŁ: "Wrobiona" TŁUMACZENIE: Izabela Matuszewska GATUNEK: Kryminał/Thriller WYDAWNICTWO: Albatros IL...