17 listopada 2019

&151 Jenny Blackhurst "Tak Cię Straciłam" - RECENZJA.!

Hejo. :)

   Jak Wam mija niedziela? Ja właśnie wróciłam z chłopakiem od Naszej przyjaciółki i stwierdziłam, że naskrobię dla Was kolejną recenzję. ;) Jutro ruszam na poszukiwania nowej pracy i muszę załatwić kilka spraw na mieście, więc poniedziałek zapowiada się intensywnym dniem, ale ja na szczęście takie lubię. Ale póki co zapraszam Was na kolejną moją recenzję. ;)


Autor: Jenny Blackhurst

Tłumaczenie: Maria Olejniczak-Skarsgard

Tytuł: Tak Cię straciłam

Oryginalny tytuł: How I Lost You

Wydawnictwo: Albatros

Ilość stron: 416

Gatunek: Kryminał, Thriller

Opis książki!

Susan po trzech latach wychodzi ze szpitala psychiatrycznego z nową tożsamością. Bliscy, policja, lekarze – wszyscy mówią Emmie – tak ma teraz na imię – że trafiła tam, bo zabiła swojego synka. Emma nic nie pamięta. Więc musi im ufać… prawda? A jeżeli wszyscy kłamią, a ona została wrobiona w tę zbrodnię? A jeżeli zbrodni nie było, a Dylan żyje…?

„Debiutancki thriller Jenny Blackhurst trzyma w napięciu do ostatniej strony. Akcja zmienia kierunek jak górska serpentyna! Debiutancka powieść Blackhurst ma niesamowite tempo, nie będziesz w stanie się oderwać” – Alex Marwood, autorka bestsellerowych „Dziewczyn, które zabiły Chloe”.
„Mroczna, zaskakująca, inteligentna intryga. Nie mogłam się oderwać, przeczytałam ją w całości za jednym razem” – A.J. Banner, autorka bestsellerowej „Mrocznej toni”.



Moja recenzja!

   Książka opowiada o dawnej Susan Webster, a obecnej Emmie Cartwirght. Kobieta zmienia tożsamość po wyjściu z więzienia, w którym odsiedziała wyrok za zabójstwo swojego trzymiesięcznego syna. Ale po wyjściu i serii zdarzeń zaczyna wątpić czy na pewno zrobiła to o co wszyscy ją oskarżyli.


   Mamy tu zagadkę, mroczną przeszłość bohaterki i morderstwo. Susan/Emma to silna kobieta, która przeżyła tragedię. Ale nawet to nie powstrzyma jej przed rozwiązaniem zagadki co się stało dokładnie 4 lata temu, a nie to co mówią jej prokuratorzy i mąż. Ale jednak nie jest to tak łatwe jak myślała. Wiele osób nie chce, aby poznała prawdę i zagłębiała się w przeszłość osób powiązanych z tą sytuacją i jej synkiem. Ale jak to matka. Jeśli chodzi o dziecko nigdy nie ustąpi i nie da się zmylić czy odstraszyć. Thriller idealnie wpasuje się w jesienną aurę za oknem, kiedy nie chce się wychodzić z domu tylko czytać książki. ;) Polecam i równocześnie ostrzegam, bo nie oderwiecie się od tej książki póki nie przeczytacie jej do końca. A gdy już to zrobicie to będziecie żałować, że to już koniec.

Pierwsze zdanie książki: Szanowni Członkowie Rady!

Ocena książki: 10/10.!

Czytaliście? Macie zamiar?
Dajcie znać w komentarzach! ;)

ZA MOŻLIWOŚĆ PRZECZYTANIA KSIĄŻKI SERDECZNIE DZIĘKUJĘ WYDAWNICTWU ALBATROS!!!
(Ten fakt nie miał wpływu na moją opinię!!!)


Buziaki. ;**

P.

6 komentarzy:

  1. Ooo takie książki są narazie jeszcze nie dla mnie ;) Ale moze kiedys po nią sięgne , kto wie? ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy będziesz gotowa to serdecznie polecam. ;)
      Buziaki. ;**

      P.

      Usuń
  2. Czytałam tę książkę i również bardzo mi się podobała. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Będę musiała przeczytać :)

    www.whothatgirl.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas, który dałeś/dałaś na napisanie komentarza i tym zostawienia po sobie śladu oraz sprawienia mi wielkiej radości. :***

&221 "Wrobiona" C.L. Taylor - RECENZJA.!

 Hej. ;) AUTOR: C.L. Taylor TYTUŁ: "Wrobiona" TŁUMACZENIE: Izabela Matuszewska GATUNEK: Kryminał/Thriller WYDAWNICTWO: Albatros IL...