7 stycznia 2020

&164 Podsumowanie Grudnia 2019 Rok.!

Hej kochani.! :)

   Styczeń już trwa od tygodnia, więc przyszła najwyższa pora na podsumowania miesiąca i roku. Ale po kolei. Zacznijmy od podsumowania miesiąca. Miłego czytania! ;)


PRZECZYTANE KSIĄŻKI: 5.!


Szału nie ma, ale lepsze to niż nic. W grudniu rozpoczęły się egzaminy semestralne, były Święta Bożego Narodzenia i Sylwester. Więc pomimo nawału planowania i wszystkiego dałam radę przeczytać chociaż tyle. Ja tam osobiście jestem z siebie dumna. :D


1. Alaitz Leceaga "Las zna Twoje imię" 9/10
2. Penelope Bloom "Jego Babeczka" 10/10
3. Belinda Jones "Zimowe serca" 4/10
4. Alex North "Szeptacz" 10/10
5. Tess Gerritsen "Kształt nocy" 6/10











Najlepsza książka w Grudniu: "Szeptacz" oraz "Jego babeczka"

Najgorsza książka w Grudniu: "Zimowe serca"



LICZBA PRZECZYTANYCH STRON W GRUDNIU: 2 014.

ILOŚĆ PRZECZYTANYCH STRON OD POCZĄTKU ROKU: 14 439.

ILOŚĆ PRZECZYTANYCH KSIĄŻEK W 2019 ROKU: 40.


Recenzenckie: 3.

Z domowej biblioteczki: 1.

Wypożyczone z biblioteki: 1.


   I tak o to wygląda podsumowanie ostatniego miesiąca roku 2019, czyli Grudnia. Jutro podzielę się z Wami podsumowaniem CAŁEGO ROKU 2019. Do przeczytania. ;)


Buziaki. ;***

P.

4 komentarze:

  1. Na pewno przeczytam Szeptacza i mam wobec tej książki duże oczekiwania. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, mam nadzieję, że się nie zawiedziesz. ^^
      Buziaki. ;**


      P.

      Usuń
  2. Dobre i tyle! Ja uważam, że najważniejsze, że cokolwiek się czyta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak. Nie ważne ile, ważne jak. ;)
      Buziaki. ;***

      P.

      Usuń

Dziękuję za poświęcony czas, który dałeś/dałaś na napisanie komentarza i tym zostawienia po sobie śladu oraz sprawienia mi wielkiej radości. :***

&221 "Wrobiona" C.L. Taylor - RECENZJA.!

 Hej. ;) AUTOR: C.L. Taylor TYTUŁ: "Wrobiona" TŁUMACZENIE: Izabela Matuszewska GATUNEK: Kryminał/Thriller WYDAWNICTWO: Albatros IL...