1 stycznia 2020

&161 Klaudia Morawa "Pułapka życia" - RECENZJA.!

Witajcie w Nowym Rok! :)

   Jak Wam minął Sylwester? Mi na spokojnie, właśnie siedzę z chłopakiem, jego rodzicami i Naszymi przyjaciółmi i oglądamy film "Seksmisja". :) A z okazji Nowego Roku mam dla Was aż 3 recenzje pod rząd, aby jeszcze dzisiaj z okazji 1 stycznia 2020 roku dodać podsumowanie grudnia i roku 2019. Więc serdecznie zapraszam na wszystkie posty. Miłego czytania! ;)


Autor: Klaudia Morawa

Tytuł: Pułapka życia

Wydawnictwo: Studio Suite77

Gatunek: Kryminał, Thriller

Ilość stron: 288

Opis książki!

   Dwie kobiety. Dwa charaktery. Dwie orientacje seksualne. Czy przeciwieństwa pozwolą połączyć siły w walce o życie siedmioletniego chłopca? Dla Nikki, doświadczonej detektyw, to nie tylko walka z czasem, lecz przede wszystkim zmagania z własnymi słabościami. Dla Jennifer to nowa ścieżka kariery, która nie zapowiada się zbyt obiecująco. Tę książkę czyta się jak scenariusz. Zwroty akcji, dialogi...

Moja recenzja!

   Nikki Back jest skrytą w sobie pani detektyw, walczącą z tragedią, która wydarzyła się w jej życiu. I z tym problemem radzi sobie poprzez wlewanie w siebie dużej ilości alkoholu.

   Jennifer dopiero zaczyna pracę w nowym oddziale detektywistycznym. Od razu trafia na wymagającą partnerkę, z którą za nic nie może znaleźć wspólnego języka. A tą partnerką jest właśnie Nikki.

      Jest to debiutancka książka autorki. Mało opisów, dużo zwrotów akcji oraz dialogów. Osobiście mnie to wkurzało, ponieważ jak dla mnie dobry kryminał musi mieć opisy sytuacji czy otoczenia. Tutaj za brak tego minusik.

   Książkę bardzo szybko przeczytałam, ale w pewnych momentach musiałam daną stronę dwa lub nawet trzy razy czytać. Bo po prostu gubiłam się o kim w danym momencie czytam. O jakim bohaterze i jakiej sytuacji.

   Zakończenie również było zbyt szybkie i w sumie niespodziewane. Bo czytam czytam, a tu nagle wyświetla mi się, że to koniec książki na czytniku. I za to również minusik.

   Polecam osobą, które lubią szybką akcję i pełne dialogów kryminały.

Pierwsze zdanie w książce: Zatłoczone miasto.

Ocena książki: 6/10.!

Czytałyście? Macie zamiar? 
Czekam na Wasze komentarze. ;)


Buziaki. ;***

P.

2 komentarze:

  1. Jeszcze się zastanowię nad lekturą tej książki. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj znać czy jednak się zdecydowałaś. ;)
      Buziaki. ;***

      P.

      Usuń

Dziękuję za poświęcony czas, który dałeś/dałaś na napisanie komentarza i tym zostawienia po sobie śladu oraz sprawienia mi wielkiej radości. :***

&221 "Wrobiona" C.L. Taylor - RECENZJA.!

 Hej. ;) AUTOR: C.L. Taylor TYTUŁ: "Wrobiona" TŁUMACZENIE: Izabela Matuszewska GATUNEK: Kryminał/Thriller WYDAWNICTWO: Albatros IL...