7 lipca 2016

&56 Cudowna paczka od wydawnictwa HELION.!

Hejo.! :D

   Jak myślicie jaka wiadomość najbardziej poprawia humor w pracy? Telefon od mamy, że paczka od wydawnictwa HELION przyszła i czeka na w domu. No czy może być coś lepszego dla takiej książkoholiczki jak ja?? A w paczce 8 cudownych książek.! A konkretnie:

1. K. N. Haner "Sny Morfeusza"
2. K. Bromberg "Driven. Namiętność silniejsza niż ból" (Tom 1)
3. K. Bromberg "Fueled. Napędzeni pozadaniem" (Tom 2)
4. K. Bromberg "Crashed, W zderzeniu z miłością" (Tom 3)
5. K. Bromberg "Raced. Ścigany uczuciem" 
6. Mia Sheridan "Stinger. Żądło namiętności"
7. Mia Sheridan "Calder. Narodziny odwagi" (Tom 1)
8. Mia Sheridan "Eden. Nowy początek" (Tom 2)


I całość w pełnej krasie. :D

Teraz wiecie czego się możecie spodziewać w najbliższym czasie na moim blogu. ;)

Jeszcze raz bardzo dziękuję wydawnictwu HELION za paczkę i przemiłej pani Justynie, która tą paczuszkę do mnie wysłała. :)

Buziaki. :**

14 komentarzy:

  1. Bardzo dużo ciekawych książek!
    Życzę miłego czytania.
    Pozdrawiam :*
    zapoczytalna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale świetnie się prezentuje taki stos! :) Sny Morfeusza brzmią intrygująco. :)
    Pozdrawiam,
    GeekBooks

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Własnie czytam tą książkę i czuję, że to będzie hit. ;)
      Pozdrawiam. :**

      Usuń
  3. "Calder" mnie troszkę kusi, bo "Bez słów" tej autorki było świetne, ale z drugiej strony ta tematyka sekty nie za bardzo mi podchodzi :/ Ehhh te moje dylematy ;P
    Stosik świetny :D
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie czytałam "Bez słów" ani nic innego tej autorki, wiec zobaczymy czy te książki przypadną mi do gustu. ;)
      Pozdrawiam. :**

      Usuń
  4. Dostałam identyczną paczuszkę :-) I dziś na blogu już u mnie pierwsza recenzja :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super. :) Na pewno wpadnę i przeczytam. ;)
      Pozdrawiam. :**

      Usuń
  5. Wcześniej nie słyszałam ani o tych książkach, ani o ich autorach. Tym bardziej jestem ciekawa Twoich opinii na ich temat. :)
    Yvaine
    https://castleona-cloud.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc musisz uważnie wypatrywać moich recenzji, bo się pojawią. ;)
      Pozdrawiam. :**

      Usuń
  6. I od razu uśmiech na twarzy :-D Do mnie właśnie dotarła paczka ze "Snami Morfeusza", a kilka dni temu dostałam wszystkie książki Mii Sheridan :-)Już nie mogę się doczekać lektury, chyba zacznę od "Snów..." ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja własnie zaczęłam od "Snów Morfeusza" i już mogę powiedzieć, ze warto warto. ;)
      Pozdrawiam. :**

      Usuń
  7. Dziękuję za tyle miłych słów! :-) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas, który dałeś/dałaś na napisanie komentarza i tym zostawienia po sobie śladu oraz sprawienia mi wielkiej radości. :***

&223 "Seryjni mordercy" Adrian Bednarek i inni - RECENZJA.!

 Hej. ;) AUTOR: Adrian Bednarek, Max Czornyj, Jan Gołębiewski, Marta Guzowska, Marcel Moss, Marek Stelar, Marcel Woźniak, Łukasz Wroński TYT...