17 stycznia 2016

&017 Pierwsze Książki Od Wydawnictwa Wymownia - Akcja Darmowe Książki Dla Blogerek.!

Hej hej.! ;)

   To jest bardzo nieplanowany post. Właśnie dostałam pierwsze książki od Wydawnictwa Wymownia, ze względu, że wzięłam udział w Akcji, o której pisałam TUTAJ. Pomyślałam sobie, ze podzielę się z Wami jakie książki dostałam. Dokładnie są dwie, więc zapraszam! ;)

Pierre Choderlos de Laclos "Niebezpieczne związki"


Dlaczego tak porywa ta historia zdradzonej miłości i szczęścia zdeptanego w imię salonowej rozgrywki?
Dlaczego tak wciąga owa cyniczna intryga, misternie skonstruowana i z całym okrucieństwem doprowadzona do tragicznego finału?
Niepokojąca książka.
Mistrzowskie studium zła i manipulacji.
Jeden z najlepszych wizerunków kobiety przewrotnej w literaturze europejskiej - tak złej, że aż... budzi podziw?

oraz

Farminkowo książeczka dla dzieci od 4 do 9 lat

   Szczerze obie książki mnie ciekawią (nawet ta dla dzieci - zawsze jakaś odmiana :P). Wiem, ze sama nigdy bym po nie nie sięgnęła. Organizatorzy akcji nie wymagają recenzji książek od blogerek, ale ja chyba się skuszę, żeby je napisać. 
   Króciutki post, ale miałam ochotę się Wam pochwalić tymi książeczkami. Miłego wieczoru i udanego tygodnia Wam życzę!

Buziaki. :**

2 komentarze:

  1. Ja również właśnie dostałam ebooka, ale jednak nie moje klimaty, czekam na następnego :D
    Buziaki,
    SilverMoon z bloga Fantastyczne książki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja spróbuje się zmierzyć, ale zobaczymy jak to pójdzie. ;)
      Pozdrawiam. :**

      Usuń

Dziękuję za poświęcony czas, który dałeś/dałaś na napisanie komentarza i tym zostawienia po sobie śladu oraz sprawienia mi wielkiej radości. :***

&220 "Moc" Anna Lewicka - RECENZJA.!

 Hej. ;) AUTOR: Anna Lewicka TYTUŁ" "Moc" TŁUMACZENIE: - GATUNEK: Romans WYDAWNICTWO: Jaguar ILOŚĆ STRON: 357 SERIA: "Tr...