11 lipca 2023

&205 "Slammed" Colleen Hoover - RECENZJA.!

 Hej.! ^^


Nie podchodźcie do życia zbyt poważnie.

Dajcie mu w pysk kiedy na to zasługuje.


AUTOR: Colleen Hoover

TŁUMACZENIE: Katarzyna Puścian

TYTUŁ: "Slammed"

GATUNEK: Literatura Młodzieżowa 

WYDAWNICTWO: W.A.B.

SERIA: "Slammed" (Tom 1)

ILOŚĆ STRON: 288

Opis Książki.!

Debiutancka powieść autorki królującej na TikToku w nowej, pięknej odsłonie!

Colleen Hoover podbiła serca czytelniczek i czytelników na całym świecie swoimi wzruszającymi powieściami o miłości. Sięgnij po jej pierwszą książkę i poznaj historię, od której wszystko się zaczęło.

Layken ma 18 lat, niedawno straciła ojca. Wraz z mamą i młodszym bratem opuszcza rodzinny Teksas i przeprowadza się do Michigan. Tak duża zmiana nie jest jej na rękę, ale dziewczyna stara się być wsparciem dla rodziny.

W dniu przyjazdu do nowego domu poznaje przystojnego sąsiada Willa. Już od pierwszej chwili między tymi dwojgiem iskrzy.

Po idealnej pierwszej randce okazuje się jednak, że strzała Amora trafiła w Layken i Willa w nieodpowiednim momencie i tych dwoje młodych ludzi będzie musiało zmierzyć się z nieoczekiwanymi przeciwnościami losu.

Moja Recenzja.!

   Layken to dziewczyna, która wchodzi w dorosłość ze stratą ojca i przeprowadzką z mamą i młodszym bratem z Teksasu do Michigan. Aby zacząć od nowa.

   Na miejscu poznaje sąsiada, Willa, który mieszka naprzeciwko i sam wychowuje swojego młodszego brata. Między tą dwójką od razu pojawia się oczywiście nić porozumienia. Oboje kogoś stracili i oboje musieli nauczyć się z tym żyć. Spędzają ze sobą dużo czasu, Will pomaga Layken zaaklimatyzować się w nowym miejscu, coraz bardziej zbliżają się do siebie. Do czasu, aż nie okazuje się, że chłopak będzie nauczycielem dziewczyny w szkole, do której ta zaczyna uczęszczać. I rozpoczyna się między nimi konflikt. Odpychanie ze względów moralnych, bo jak uczennica może się spotykać prywatnie ze swoim nauczycielem, pomimo, że tak młodym? I przyciąganie ze względu na już rozpalone uczucie, które nie tak łatwo zgasić.

   Książkę przeczytałam dlatego, że drugi i trzeci tom mąż mi kupił na Walentynki, więc pierwszy dokupiłam sobie sama i rozpoczęłam tą trylogię. Ale, gdy zaczęłam, miałam takie cholerne poczucie, że ja już coś takiego czytałam. Taką historię. I zrobiłam research wśród swoich recenzji i co się okazało? Ja już czytałam tą książkę, jak i całą serię w styczniu 2016 roku. Tylko, że pod polskim tytułem "Pułapka uczuć". Więc po dokładnie 7,5 roku przypadkiem odświeżyłam sobie historię Layken i WIlla.

   Stwierdzam, że to jest naprawdę dobra młodzieżówka. Mamy stratę, mamy miłość dwóch głównych bohaterów i oczywiście sytuację, która im tą miłość utrudnia. Poboczni bohaterowie jak mama dziewczyny i młodszy brat Kel oraz młodszy brat Willa, Caulder są świetnymi postaciami, nadającymi wyrazu całej historii. Oczywiście, nie zachwycałam się tą książką tak samo jak mam 26 lat, a jak mając 19 lat. Bo szczerze irytowało mnie takie między bohaterami: chce być z Tobą, a jednak nie mogę być z Tobą i tak w kółko. Ale uważam, że to naprawdę dobra pozycja czytelnicza na oderwanie się od bardziej wymagających książek, jak na przykład thrillery. Osobiście Wam polecam na któreś leniwe wieczory.


Data Przeczytania Książki: 03/2023

Ocena Książki: 8/10

SERIA "SLAMMED":

Slammed | Point of Retreat | This Girl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za poświęcony czas, który dałeś/dałaś na napisanie komentarza i tym zostawienia po sobie śladu oraz sprawienia mi wielkiej radości. :***

&223 "Seryjni mordercy" Adrian Bednarek i inni - RECENZJA.!

 Hej. ;) AUTOR: Adrian Bednarek, Max Czornyj, Jan Gołębiewski, Marta Guzowska, Marcel Moss, Marek Stelar, Marcel Woźniak, Łukasz Wroński TYT...