27 sierpnia 2020

&179 Penelope Bloom "Jego Przesyłka" - RECENZJA.!

 Cześć kochani!

 

   Jak Wam mija ten czwartkowy wieczór? Ja niedawno wróciłam z pracy i idę jeszcze do niej jutro i w sobotę. Wyjątkowo pracuję w weekend, ponieważ zamieniłam się ze współpracownicą. Pogoda paskudna, czuć w powietrzu jesień. Ale za to idealna, aby czytać i nadrabiać zaległości w literaturze. Więc zapraszam Was na kolejną recenzję. Miłego czytania.!


 Autor: Penelope Bloom

 Tłumaczenie: Robert Waliś

 Tytuł: Jego Przesyłka

 Oryginalny tytuł: His Package

 Seria: Objects of Attraction (Tom 4)

 Wydawnictwo: Albatros

 Gatunek: Literatura obyczajowa, Romans

 Ilość stron: 256

 Opis książki.!

   Pikantna komedia romantyczna!

   Jego paczuszka wylądowała w mojej skrzynce... Hej, spokojnie, mojej skrzynce POCZTOWEJ, I od chwili, kiedy zobaczyłam, co jest w środku, wiedziałam, że ta paczka powinna trafić do mojego gorącego sąsiada. Który najwyraźniej ma brudny sekret...

   Nie specjalnie lubię koty, ale jestem trochę jak one - nie znoszę większości ludzi. A mój sąsiad nie jest jak większość ludzi. Chodzi w koszulach zapiętych pod szyję, pachnie jak reklama Calvina Kleina i wygląda na takiego, co regularnie używa nici dentystycznej... Słowem - sprawia wrażenie, że ma swoje życie uporządkowane od początku do końca. Pan Idealny, jeśli chcecie znać moje zdanie.  I wtedy do tego obrazka wkracza jego długa, gruba paczka wciśnięta w moją skrzynkę pocztową. Ja wiem – to chore. Taka oczywista zagrywka. Przypadkowo otworzyłam tę paczkę i teraz jego brudny sekret gapi się mi prosto w twarz. I staje się jasne, że Pan Idealny wcale nie jest taki idealny… No kto by pomyślał?

 Moja recenzja.!

   Lilith stroni od ludzi i ma opinię, że ich nie lubi. ma jedną przyjaciółkę i kota. Pewnego dnia do domu obok wprowadza się nowy sąsiad. Pan Idealny, jak go nazwała. nie rozmawiają ze sobą do czasu, gdy kurier myli ich skrzynki i ona dostaje Jego paczkę, a on jej. I od tego zaczyna się ich znajomość i odkrycie Lilith, że Pan Idealny wcale do końca taki nie jest.

   Liam ma tajemnice. Dlatego przeprowadza się i próbuje zacząć od nowa. Przeszkadza mu w tym nowa sąsiadka, która z jednej strony go przeraża, a z drugiej fascynuje. Czy w jego, na pozór, idealnym świecie znajdzie się miejsce by znów zaufać?

   To już czarty tom serii książek autorstwa Penelope Bloom. Znów świetne przedstawienie bohaterów, żarty, przy których nie raz się uśmiałam. :) Starzy bohaterowie z poprzednich części również się pojawili i to też dodaje charakteru całej historii.

   Ja serdecznie polecam tą jak i poprzednie części tego cyklu. Na pewno nie będziecie żałować czasu spędzonego z tą książką. ^^

Pierwsze zdanie w książce:  Wszyscy uważają, że nie lubię ludzi.

Ocena książki: 10/10.!

Jego Banan | Jej Wisienki | Jego Babeczka | Jego Przesyłka | Jej Sekret | Jej Ogródek


Czytaliście?
Macie zamiar?
Dajcie znać w komentarzach. ;)

ZA PRZECZYTANIE KSIĄŻKI SERDECZNIE DZIĘKUJĘ WYDAWNICTWU ALBATROS!!!
(Ten fakt nie miał wypływu na moją recenzję!!!)




Buziaki. ;***

P.


14 komentarzy:

  1. Mimo tak pozytywnej recenzji, nie planuję sięgać po tę serię. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Czuję się zaintrygowana i chyba zerknę na całą serię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja osobiście serdecznie polecam. ☺️
      Pozdrawiam. 😘😘

      P.

      Usuń
  3. Myślę, że przeczytam tę książkę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytaj, czytaj, również wszystkie pozostałe. ☺️
      Pozdrawiam. 😘😘

      P.

      Usuń
  4. Bardzo różne i dość skrajne recenzje czytam o książkach z tej serii. Myślę jednak, że to "nie moja" konwencja narracyjna. Nie moje klimaty, więc odpuszczę, choć Twoja opinia i ocena są zachęcające.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każda książka ma różne opinie i ja mam podejście, że bez przeczytania nie wyrobie sobie własnej. I mnie się podoba. ☺️
      Pozdrawiam. 😘😘

      P.

      Usuń
  5. Chcę dać tej serii szansę. Ciekawa jestem jak ją odbiorę. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, daj znać jak Twoje wrażenia. ;)
      Pozdrawiam. ;**

      P.

      Usuń
  6. Dużo już czytałam o tej serii. Super, że jesteś zadowolona z lektury. Ja na razie nie planuję zapoznawać się z pierwszym tomem, ale nie wykluczam tego w przyszłości.
    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że jednak się na nią skusisz. ;)
      Pozdrawiam. ;**

      P.

      Usuń
  7. Właśnie mam w planach wszystkie książki, bardzo urzekły mnie tytuły ;) Mam nadzieję, że jak najszybciej je nadrobię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również mam taką nadzieję. ;)
      Pozdrawiam. ;**

      P.

      Usuń

Dziękuję za poświęcony czas, który dałeś/dałaś na napisanie komentarza i tym zostawienia po sobie śladu oraz sprawienia mi wielkiej radości. :***

&221 "Wrobiona" C.L. Taylor - RECENZJA.!

 Hej. ;) AUTOR: C.L. Taylor TYTUŁ: "Wrobiona" TŁUMACZENIE: Izabela Matuszewska GATUNEK: Kryminał/Thriller WYDAWNICTWO: Albatros IL...