22 maja 2019

&134 Laurelin Paige "Playboy" - RECENZJA.!

Hejka. ;)

   A dziś zapraszam Was na recenzję z mojego ulubionego gatunku literackiego. Czyli... Dokładnie! Erotyka. :D

Autor: Laurelin Paige

Tytuł: Playboy/Sex Symbol

Tłumaczenie: Grzegorz Gołębski

Seria: Hollywood Heat (Tom 2)

Wydawnictwo: Wydawnictwo Kobiece

Ilość stron: 408

Gatunek: Literatura obyczajowa, Romans

Opis książki!

Najpierw był Twardziel, teraz nadchodzi Playboy!

Micah Preston to największe ciacho Hollywood. Seksowny, sławny, bogaty – ten facet ma wszystko. Jednak Micah słynie nie tylko z gry aktorskiej, ale także z licznych podbojów i tego, że nie da się go zatrzymać na dłużej.

Kiedy siedem lat temu poznał na imprezie Maddie Bauer, nikt jeszcze o nim nie słyszał. Przeżyli wspólnie gorące, upojne chwile, a potem on już nie zadzwonił, pozostawiając dziewczynę rozczarowaną.

Jednak los znowu ich połączy. Maddie zostanie asystentką kamerzysty na planie najnowszego filmu Micah. W powietrzu zaiskrzy, a napięcie między tą dwójką będzie musiało znaleźć jakieś ujście.

Jednak czy Maddie da szansę słynnemu playboyowi?

Słodki i seksowny romans z dużą liczbą ekscytujących zwrotów akcji. Historia miłosna tych dwojga nie jest pozbawiona przeszkód. To prawdziwy rollercoaster. – Jayme, GoodReads.com


Moja recenzja!

 
Pomimo, że erotyki są bardzo schematyczne ( choć czasami można trafić na jakąś zaskakującą perełkę) i pomimo, że większość ludzi ich nie znosi to ja i tak je kocham. Więc jak zobaczyłam książki z tego gatunku na targowisku miejskim w moim mieście nie mogłam przejść obojętnie. ;)

   Poznajemy Micaha, oczywiście naszego tytułowego playboya, który jest aktorem. Mega przystojnym, którego pożąda każda kobieta w Hollywood. I Maddie, dziewczynę, którą też interesują filmy, ale zza kamery. Oboje poznają się na imprezie jeszcze zanim on znalazł się w świetle reflektorów, ale ich drogi rozdzielają się tak szybko jak się spotkały., Zmienia się to, gdy Maddie trafia na plan filmowy, w którym gra Micah jako asystentka kamerzysty. Czy przypomną im się chwile z przed 7 lat? Czy oboje kompletnie o nich zapomnieli?


   Najbardziej podobał mi się humor w tej książce. Komentarze i przytyki między głównymi bohaterami bawiły mnie nie jednokrotnie. Nie będę się dużo rozpisywać na temat fabuły ani bohaterów. Micah nie raz wkurzał mnie swoim chamskim postępowaniem w stosunku do Maddie, chociaż widział jak dziewczynie zależy. Ale przecież to typowy playboy. ;) Nie mniej polecam dla kilku godzinek relaksu. ;)

Pierwsze zdanie książki: Klub nocny byłby wystarczająco kiepskim pomysłem, ale gdy Maddie Bauers usłyszała potężne dźwięki stereo dobiegające z miejsca, w którym stała przed domem Woodland Hills, zamarła, gotowa odwrócić się na pięcie i natychmiast odmaszerować z powrotem do swojego samochodu.

Ostatnie zdanie książki: -Nie chcę już nigdy wracać do domu z kimkolwiek innym.

Ocena książki: 9/10

Twardziel | Playboy

Buziaki. ;**

P.

16 komentarzy:

  1. Raczej nie będę po nią sięgała, chociaż ocena wysoka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dla każdego ten gatunek jest. ;)
      Pozdrawiam. ;**

      P.

      Usuń
  2. Nie sięgam zbyt często po ten gatunek, ale jego wielbiciele, będą na pewno bardzo zadowoleni z lektury tej książki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fanką erotyków nie jestem, ale właśnie wszystkim opowiadam, że mam tak niesamowita ochotę na przeczytanie jakiegoś, że na pewno to zrobię, choć nie wiem, czy zdecyduję się na ten :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze warto sięgnąć po inny gatunek niż czytamy na co dzień. ;)
      Pozdrawiam. ;**

      P.

      Usuń
  4. Zastanowię się nad przeczytaniem ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś przeczytam :)
    http://whothatgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. W tego typu książkach schematyczność mi nie przeszkadza. Możliwe, że sięgnę po tę książkę. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba się do niej po prostu przyzwyczaić. ;)
      Pozdrawiam. ;**

      P.

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Super, nie jestem sama hehe. ;)
      Pozdrawiam. ;**

      P.

      Usuń
  8. Nie moja bajka, ale przy takich okładkach ciężko nie zwrócić uwagi na te książki 😉

    Pozdrawiam
    https://subjektiv-buch.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam takie samo zdanie, okładka sama w sobie... Przyciąga oko. ;)
      Pozdrawiam. ;**

      P.

      Usuń

Dziękuję za poświęcony czas, który dałeś/dałaś na napisanie komentarza i tym zostawienia po sobie śladu oraz sprawienia mi wielkiej radości. :***

&220 "Moc" Anna Lewicka - RECENZJA.!

 Hej. ;) AUTOR: Anna Lewicka TYTUŁ" "Moc" TŁUMACZENIE: - GATUNEK: Romans WYDAWNICTWO: Jaguar ILOŚĆ STRON: 357 SERIA: "Tr...