18 marca 2019

&122 Louise Jensen "Siostra" - RECENZJA.!

Hej kochane! ;)

   Jak Wam mija piąteczek, piątunio? Ja jeszcze mam 2 godziny pracy, do domku, sprzątanie i jadę z chłopakiem po przyjaciela i nooooocka. :D Więc weekend zaczynam ciekawie hehe. A również, aby go jeszcze lepiej rozpocząć zapraszam Was na recenzję. ;)

Nic nie działa tak niszcząco jak poczucie winy.
Louise Jensen "Siostra"

Autor: Louise Jensen
 
Tytuł: Siostra/The Sister

Tłumaczenie: Jacek Żuławnik

Wydawnictwo: Burda Książki

Liczba stron: 400

Gatunek: Thriller, Kryminał

Opis książki!

Wydawało jej się, że nie ma nic gorszego niż samotność.

Grace, zrobiłam coś strasznego. Mam nadzieję, że mi wybaczysz.

Grace nie potrafi się pogodzić ze śmiercią swojej najbliższej przyjaciółki Charlie. Nie może spać ani skupić się w pracy, a jej związek z Danem powoli się rozpada. Dręczą ją ostatnie słowa przyjaciółki.

Szukając wskazówki, znajduje stare pudełko należące do Charlie. Gdy je otwiera, staje się jasne, jak wielu rzeczy o niej nie wiedziała…

W jej życiu pojawia się Anna, która twierdzi, że jest siostrą Charlie. Grace czuje się tak, jakby odnalazła nową rodzinę. Wkrótce dziewczyna zadomawia się u Grace i jej chłopaka Dana.

Coś jednak zaczyna być nie w porządku. Z domu znikają przedmioty, Dan zachowuje się dziwnie, a Grace jest przekonana, że ktoś ją śledzi.

Czy to tylko złudzenia? Czy w miarę jak Grace zbliża się do odkrycia prawdy o Charlie i Annie, zaczyna grozić jej coraz większe niebezpieczeństwo?

Nie mogła nic zrobić, żeby uratować Charlie… Ale czy na pewno? 

Moja recenzja!

   Książka przyciągnęła mnie swoją okładką (pomimo, że nienawidzę różu :P), ale i opisem fabuły. Więc wzięłam, wypożyczyłam i przeczytałam.

   Poznajemy Grace, która przeżywa śmierć swojej najlepszej przyjaciółki Charllie. Do tej pory pamięta jej ostatnie słowa: "Grace, zrobiłam coś strasznego. Mam nadzieję, że mi wybaczysz.". Przez to, że nie potrafi pogodzić się z obecną sytuacją sypie się jej związek z Danem, bo coraz bardziej się od siebie oddalają. Pewnego dnia wszystko się zmienia. W życiu pary pojawia się dziewczyna o imieniu Anna, która podaje się za siostrę Charllie. Po pewnym czasie Grace pozwala jej zamieszkać w swoim i Dana domu. Nawet nie wie jak ta decyzja wywróci jej życie jak i jej partnera do góry nogami.

   Mamy delikatny thriller z tajemnicą w tle. Ogólnie książka jest podzielona na rozdziały zatytułowane "Wtedy", gdy żyła Charrlie oraz "Teraz" opisujące historię na bieżąco. Bardzo mi się to podobało, ponieważ dzięki temu mogłam zagłębić się w przeszłość Grace, w jej dzieciństwo, przyjaźń z Charllie. Autorka do tego ma lekki styl pisania, że po prostu nie dało się od tej książki oderwać i nim się obejrzałam to czytałam zakończenie. Jedyna rzecz jaka mnie wkurzała to lekka naiwność i niezdecydowanie głównej bohaterki w pewnych ważnych momentach. Ale tak po za tym to polecam. Pomimo, że to thriller to przyjemnie i szybko się go czyta. ;)

Pierwsze zdanie książki: Wysiadam z samochodu na ciężkich nogach, zapinam kurtkę i nakładam skórzane rękawiczki, po czym wyjmuję z bagażnika szpadel i torbę.

Ostatnie zdanie książki: Odnalazłyśmy go, Charlie. Odnalazłyśmy.

Ocena książki: 9/10.

Data przeczytania:15 marca 2019 rok.

Pozdrawiam cieplutko. ;**

P.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za poświęcony czas, który dałeś/dałaś na napisanie komentarza i tym zostawienia po sobie śladu oraz sprawienia mi wielkiej radości. :***

&222 "Jutro" Guillaume Musso - RECENZJA.!

 Hej. ;) AUTOR: Guillaume Musso TYTUŁ: "Jutro" TŁUMACZENIE: Joanna Prądzyńska GATUNEK: Literatura piękna WYDAWNICTWO: Albatros ILO...