22 maja 2016

&052 Cytaty #4.!

Cześć, cześć.! ;)

   Jak Wam mija ta mega słoneczna niedziela? J wstałam ze zdwojoną energią i od razu zabieram się do pisania dla Was posta. Mój chłopak przynajmniej ma spokój, bo zawsze jak wstawałam wcześniej to go też budziłam, bo mi się nudziło. Ile dobroci wypływa z powrotu do blogowania hehe. :D

   Okey nie przedłużając zapraszam Was na post poświęcony cytatom i moim przemyśleniom na każdy z nich. Miłego czytania.! ;)

Zgaduję, że możecie nazwać to "porażką",
ale ja wolę termin "nabywanie doświadczenia".
Andy Weir "Marsjanin"

   U mnie w życiu, a przynajmniej w ostatnim czasie, odkąd się wyprowadziłam nie ma coś takiego porażka. Chociaż wiele ludzi mówiło mi, że podjęłam bardzo złą decyzję, że będę żałować, że kiedyś stwierdzę, że to najgorsza porażka w moim życiu. Ale wiem, że nie. Powiem Wam, zmieniłam się przez ostatni m. Nie mieszkam z rodzicami, szukam pracy, chcę zacząć zarabiać sama na siebie. Czy więc decyzję, którą podjęłam przed tą zmianą można nazwać porażką? Nie wydaje mi się. A jeżeli rzeczywiście kiedyś pożałuję przeprowadzki do mojego chłopaka, chociaż nie sądzę, żeby tak się stało, no to cóż... Na pewno będę cierpieć, ale też to będzie właśnie doświadczeniem, które zdobędę i więcej tak nie zrobię.

Kochać to nie znaczy patrzeć na siebie,
tylko patrzeć w jedną stronę.
Fabio Volo "Jeszcze jeden dzień"

   Macie tak, że jak kochacie kogoś na zabój to nie widzicie nikogo innego po za tą osobą? Ja mam tak teraz i dlatego ten cytat bardzo mi się spodobał. Tak to jest jak się zakochamy... Wszystkie cytaty o miłości nagle nam się podobają hehe. ;) A co do tego cytatu to jest naprawdę prawdziwy. Ponieważ w związku nie jest najważniejsze aby non stop kontrolować ruchy tej drugiej osoby, czuwać co robi, non stop ją pilnować, ale znaleźć wspólny cel i do niego razem dążyć. Nie pozwolić aby ktokolwiek nam w tym przeszkodził. Mnie np. trójkąty nie kręcą, więc nie pozwalam nikomu wchodzić z butami w moje życie prywatne hehe. ;)

Możecie uciekać i uciekać w nieskończoność,
ale prawda jest taka,
że wszędzie tam,
gdzie się zatrzymasz,
dopadnie Cię Twoje życie.
Cecelie Ahern "Na końcu tęczy"

   Kiedyś wierzyłam, że jeżeli ucieknę przed problemem to on zniknie sam. Tak o. Bez problemu. Myliłam się i wiem, ze każdy z Was kiedyś tak myślał. Przed życiem nie da się uciec, nie ważne co zrobimy. Czy zmienimy miejsce zamieszkania, znajomych, całe otoczenie. Jeśli zostawimy wtedy za sobą problemy to one wrócą i to przeważnie ze zdwojoną siłą. Dlatego jeżeli coś się sypie w życiu, czy to kłótnia z przyjaciółką czy jakieś inne problemy należy je rozwiązywać od razu. Po co nam nieprzespane noce i zamartwianie się?


   To tyle na dzisiaj. Mam nadzieję, że cytaty i moje komentarze do nich Wam się spodobają i wyrazicie swoją opinię na ich temat w komentarzach. Czekam na to z niecierpliwością. ;)

Buziaki. :**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za poświęcony czas, który dałeś/dałaś na napisanie komentarza i tym zostawienia po sobie śladu oraz sprawienia mi wielkiej radości. :***

&220 "Moc" Anna Lewicka - RECENZJA.!

 Hej. ;) AUTOR: Anna Lewicka TYTUŁ" "Moc" TŁUMACZENIE: - GATUNEK: Romans WYDAWNICTWO: Jaguar ILOŚĆ STRON: 357 SERIA: "Tr...