30 listopada 2015

&005 Sylvia June Day "Wyznanie Crossa" - RECENZJA.!

Hejko! ;)

Nie miałam wątpliwości, że gdy mnie dotykał, stanowiłam centrum jego świata, ze widział tylko mnie i tylko o mnie myślał. Ale nie mogliśmy cieszyć się fizyczną bliskością bez przerwy. Musiałam nauczyć się wierzyć w to, co niewidoczne między nami. 
Sylvia June Day "Wyznanie Crossa"

Autor: Sylvia June Day

Tłumaczenie: Ksenia Sadowska, Małgorzata Miłosz

Tytuł: Wyznanie Crossa

Seria: Rozpalona - Tom 3

Wydawnictwo: Wielka Litera

Ilość stron: 416

Gatunek: Romans

Opis książki: Mroczna strona zmysłowości.

Jak wiele można zaryzykować w imię pożądliwej, szaleńczej miłości?

Czy trudna przeszłość Evy i Gideona stanie na przeszkodzie do ich szczęścia?

Gideon Cross. Na samo wspomnienie jego imienia moje ciało ogarniały fale pożądania i tęsknoty. Od chwili gdy go zobaczyłam, gdy po raz pierwszy zajrzałam poza oszałamiającą, nieziemsko piękną powierzchowność i dostrzegłam kryjącego się pod nią mrocznego, niebezpiecznego mężczyznę, poczułam nieodparte przyciąganie, jakbym odnalazła drugą połowę samej siebie. Potrzebowałam go jak bicia własnego serca, a on wystawił się na ogromne niebezpieczeństwo, zaryzykował dla mnie wszystko.

Moja recenzja!
   Trzecia i prawie ostatnia część o Gideonie Crossie. Dowiadujemy się o dalszych losach głównych bohaterów, o tym jak Gideon wiele ryzykuje aby być z Evą i czym to skutkuje. O tym, ze ona zaczyna rozumieć z czym mężczyzna musiał sobie radzić do tej pory i jak ona jest mu potrzebna, aby to wszystko pokonać. Aby byli szczęśliwi. Razem. Polecam. ;)

Pierwszy tom - DOTYK CROSSA
Drugi tom - PŁOMIEŃ CROSSA

Ocena: 8/10.

Buziaki. :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za poświęcony czas, który dałeś/dałaś na napisanie komentarza i tym zostawienia po sobie śladu oraz sprawienia mi wielkiej radości. :***

&221 "Wrobiona" C.L. Taylor - RECENZJA.!

 Hej. ;) AUTOR: C.L. Taylor TYTUŁ: "Wrobiona" TŁUMACZENIE: Izabela Matuszewska GATUNEK: Kryminał/Thriller WYDAWNICTWO: Albatros IL...