30 listopada 2015

&004 Sylvia June Day "Płomień Crossa" - RECENZJA.!

Hejko. ;)

Jesteś największym ryzykiem, jakie kiedykolwiek podjąłem. - Pocałował mnie delikatnie. - I największą wygraną.
Sylvia June Day "Płomień Crossa"

Autor: Sylvia June Day

Tłumaczenie: Ksenia Sadowska

Tytuł: Płomień Crossa

Seria: Rozpalona - Tom 2

Wydawnictwo: Wielka Litera

Ilość stron: 368

Gatunek: Romans

Opis książki: Kontynuacja zmysłowej trylogii Dotyk Crossa Słodkie, niebezpieczne oblicze pożądania.

Czy dwoje życiowych rozbitków zasługuje na miłość? Gideon Cross. Piękny i doskonały na zewnątrz, zraniony i pokaleczony w środku. Pokazał mi, czym jest prawdziwa rozkosz. Nie mogłam mu się oprzeć. Nie chciałam. Był moim nałogiem, moim największym pragnieniem. Był mój… Liczyły się tylko te chwile, gdy niezaspokojony głód i desperacka miłość prowadziły nas do szaleństwa.

Moja recenzja!
   Dalsze losy Evy i Gideona. Kolejne przeciwności losu, olejne rozstania i powroty. Eva znowu pomaga facetowi swojego życia walczyć z jego demonami, a on stara się ją wpuścić w swoje dawne i obecne życie bez kłamstw i oszukiwania. Drugi tom tak samo dobry jak pierwszy i tak samo gorący. Co tu dużo pisać. Trzeba przeczytać. Polecam. ;)

Pierwszy tom - DOTYK CROSSA

Ocena: 8/10.

Buziaki. :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za poświęcony czas, który dałeś/dałaś na napisanie komentarza i tym zostawienia po sobie śladu oraz sprawienia mi wielkiej radości. :***

&222 "Jutro" Guillaume Musso - RECENZJA.!

 Hej. ;) AUTOR: Guillaume Musso TYTUŁ: "Jutro" TŁUMACZENIE: Joanna Prądzyńska GATUNEK: Literatura piękna WYDAWNICTWO: Albatros ILO...