30 listopada 2015

&003 Sylvia June Day "Dotyk Crossa" - RECENZJA.!

Hejko! ;)

Wolę się z tobą kłócić, aniołku, niż śmiać z kimkolwiek innym.
Sylvia June Day "Dotyk Crossa"

Autor: Sylvia June Day

Tłumaczenie: Ksenia Sadowska

Tytuł: Dotyk Crossa

Seria: Rozpalona (Tom 1)

Wydawnictwo: Wielka Litera

Ilość stron: 416

Gatunek: Romans

Opis książki: Powieść, którą czytają kobiety w trzydziestu sześciu językach na całym świecie.
Powieść, która jest najszybciej sprzedającym się tytułem ostatniej dekady.
Jedyna taka powieść erotyczna, która łączy w sobie dobry styl z wyjątkową przyjemnością czytania.

Gideon Cross pojawił się w moim życiu jak błyskawica w mroku.

Był piękny i intrygujący, rozpalał do białości. Pociągał mnie jak nikt dotąd. Pragnęłam jego dotyku jak narkotyku, choć wiedziałam, że jest dla mnie zgubny. Moja zraniona dusza i ciało broniły się, ale on z łatwością je posiadł.

Gideon czuł to samo, dręczyły go podobne demony. Byliśmy jak lustra, które odbijały swoje najgłębsze rany i najdziksze pragnienia.

Ta miłość stworzyła mnie na nowo. Modliłam się, by koszmary przeszłości nie rozdzieliły nas.

Moja recenzja!

   Książka opowiadająca o miłości, demonach przeszłości i seksie. Eva - mieszkanka Nowego Jorku, młoda, piękna kobieta dzieląca mieszkanie z uroczym przyjacielem, który jest biseksualny. Gideon - mroczny pan i władca, bogaty 27 latek nie myślący o takim czymś jak miłość. Drogi tych dwojga się krzyżują i oboje wywracają do góry nogami świat tej drugiej osoby. Poznają się, pomagają na wzajem walczyć z demonami przeszłości i mają nadzieję, że je zwyciężą i nic ich nie rozdzieli.
   Nie zgadzam się z opinią, że Eva i Gideon to kopia Anastazji i Christiana z "Pięćdziesięciu Twarzy Greya". Zupełnie inna historia, Eva nie jest uległa jak Ana oraz jak dla mnie autorka używała o wiele odważniejszych słów i tym mnie zauroczyła. 
   Polecam fanką dobrego erotyku, bo tu na pewno się nie zawiodą. ;)

Ocena: 8/10.

Buziaki. :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za poświęcony czas, który dałeś/dałaś na napisanie komentarza i tym zostawienia po sobie śladu oraz sprawienia mi wielkiej radości. :***

&220 "Moc" Anna Lewicka - RECENZJA.!

 Hej. ;) AUTOR: Anna Lewicka TYTUŁ" "Moc" TŁUMACZENIE: - GATUNEK: Romans WYDAWNICTWO: Jaguar ILOŚĆ STRON: 357 SERIA: "Tr...