30 czerwca 2018

&102 Podsumowanie Miesiąca - Czerwiec 2018 Rok.!

Hejko. ;)

   I znów koniec miesiąca, więc czas na podsumowanie miesiąca. I to chyba będzie moje najgorsze podsumowanie miesiąca w życiu. Przeczytałam tylko 3 książki... Tak, możecie zacząć krzyczeć. Ale dużo się działo. Teraz jestem u chłopaka na wsi i niestety to nie jest jak w mieście u  mnie. Jest więcej roboty w domu, wokół domu i w ogóle. Zamieniam się powoli w wiejską dziołchę. :D Ale cieszę się, że w ogóle przeczytałam coś w tym miesiącu. Więc zapraszam na podsumowanie. ;)

 Renee Carlino "Zanim zostaliśmy nieznajomymi"

 Ocena: 9/10

 RECENZJA.!
 Jennifer L. Armentrout "Aż do śmierci"

 Ocena: ?

 RECENZJA NIEBAWEM.!
 Ker Dukey, K. Webster "Skradzione laleczki"

 Ocena: 10/10

 RECENZJA.!






   Nie ma szału, ale cieszę się, że trafiałam na same dobre książki w tym miesiącu, ponieważ "Aż do śmierci" również będzie miało pozytywną recenzję. Więc wyczekujcie. Więc dokładniejsze statystyki wyglądają tak:

Ilość przeczytanych książek: 3
Ilość przeczytanych stron: 1 078
Ilość postów na blogu w tym miesiącu: 4
Ilość obserwatorów do tej pory: 34
Ilość wyświetleń bloga do tej pory: 10 469

   I tak wygląda moje podsumowanie. Nie wiem jeszcze co będę czytać w lipcu, ale na pewno postaram się o wiele więcej niż w tym miesiącu. Dziękuję kochane za każdą obserwacje, wejście na mojego bloga i najbardziej za każdy komentarz zostawiony pod jakimś postem. Uwielbiam je czytać i odpowiadać. Jeszcze raz dziękuję i widzimy się w kolejnym poście. ;)

Pozdrawiam cieplutko. ;**

P.

4 komentarze:

  1. u nas jest na odwrót, ja mieszkam na wsi a mój chłopak w mieście ;p
    skradzione laleczki pare dni temu kupiłam, zapowiada się udana lektura ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobre i trzy książki, zawsze to lepsze niż nic :)
    http://whothatgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas, który dałeś/dałaś na napisanie komentarza i tym zostawienia po sobie śladu oraz sprawienia mi wielkiej radości. :***

&220 "Moc" Anna Lewicka - RECENZJA.!

 Hej. ;) AUTOR: Anna Lewicka TYTUŁ" "Moc" TŁUMACZENIE: - GATUNEK: Romans WYDAWNICTWO: Jaguar ILOŚĆ STRON: 357 SERIA: "Tr...