6 maja 2020

&175 Leopoldo Gout "Geniusz. Przekręt" - RECENZJA.!

Hejooo.! :)

   Jak Wam mija dzionek? Ja właśnie skończyłam się pakować do pracy i ogarniać mieszkanie. Wczoraj po tych 6 godzinach po prostu padłam i już nie byłam w stanie nic zrobić, więc trzeba było rano nadrobić. ;) A póki co zapraszam Was na nową recenzję. Miłego czytania!


Autor: Leopoldo Gout

Tłumaczenie: Robert Waliś

Tytuł: Geniusz. Przekręt

Oryginalny tytuł: Geniusz: The Con

Seria: Geniusz (Tom 2)

Wydawnictwo: Albatros

Ilość stron: 288

Gatunek: Literatura młdzieżowa

Opis książki!

Jeśli ci zaufa, będziesz w zespole. I wejdziesz do niebezpiecznej gry.

On ustala wszystkie zasady.

Jedyny sposób, by wygrać, to zrobić to, czego nie przewidział.



Trójka nastoletnich geniuszy z różnych zakątków świata. Muszą działać razem, aby zatrzymać okrutnego generała, ochronić swoje rodziny i… uratować świat.

TUNDE: czternastoletni inżynier samouk z Nigerii. Podejmuje wyścig z czasem, aby ocalić swoją wioskę przed bezwzględnym wojskowym.

LIKAON: szesnastoletnia blogerka-szpieg, za którą chiński rząd wystawił list gończy. Geniusz strategii, będzie musiała ocalić ojca przed fałszywymi oskarżeniami o korupcję, za które może zapłacić najwyższą cenę.

REX: szesnastolatek, który udowodnił, że jest najlepszym programistą na świecie. Rodzinę chłopaka deportowano ze Stanów do Meksyku, a jego oskarżono o kradzież miliardów rządowych tajemnic dla terrorystów.

Ściga ich policja, FBI i pewien znacznie groźniejszy od nich przeciwnik... Trójka geniuszy będzie musiała działać tak, by nie zostawić śladów, i wprowadzić w życie plan genialnego przekrętu.

Moja recenzja!

   Dalej śledzimy losy trzech młodych geniuszy, Tunde, Likaona i Rexa. Tym razem muszą współpracować, aby osiągnąć swoje pojedyncze cele.

   Tunde musi ocalić swoją wioskę w Nigerii. Aby to zrobić musi się zgodzić na wszystko czego wymaga od niego pewien niebezpieczny wojskowy. Musi również pomóc swoim przyjaciołom. Likaon dowiaduje się, że jej ojciec współpracuje z niebezpiecznymi ludźmi i przez to popada w problemy i zostaje oskarżony o korupcję. Likaon wiele nie myśląc zamierza pomóc ojcu, ale do tego potrzebuje pomocy swoich przyjaciół. Rex za to zostaje oskarżony o przestępstwo na skalę światową, którego nie popełnił. Ale kto mu uwierzy skoro jest najlepszym młodym programistą i jest w stanie to zrobić?

   Książka naprawdę mi się podobała i nie odbiegała od pierwszego tomu. Szybka akcja, ciekawe ilustracje i dobrze wykreowani bohaterowie.


   Polecam osobą, które lubią naprawdę dobre młodzieżówki. ^^

Pierwsze zdanie w książce: W dniach 1-8 sierpnia ponad dwadzieścia rządowych i prywatnych instytucji z załączonej listy padło ofiarą włamania przy użyciu skradzionych danych do logowania.

Ocena książki: 8/10.!

Geniusz. Gra | Geniusz. Przekręt | Geniusz. Rewolucja

Mieliście do czynienia z tą serią? Czy młodzieżówki to nie Wasze klimaty?
Dajcie znać w komentarzach. ^^


Buziaki, ;***

P.

16 komentarzy:

  1. Ja nie znam tej serii i jakoś nie jestem zainteresowana. Nie moje klimaty i nie moja grupa wiekowa. Nie mam chęci na młodzieżówki. :)

    Co do pracy - trzeba od nowa przywyknąć. Powodzenia. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również nie przepadam za literaturą młodzieżową, ale ta jakoś mnie urzekła. ;)

      Pozdrawiam. ^^

      P.

      Usuń
  2. Nie znam tej serii, ale brzmi ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Młodzieżówki też lubię czytać, więc mogłabym dać szansę tej serii. Zapisuję ją na swoją listę. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, bardzo mnie to cieszy. ^^

      Pozdrawiam. ;**

      P.

      Usuń
  4. Nie znam tej serii, ale to raczej coś dla dużo młodszych czytelników, niż ja. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętaj, że każdy ma w sobie dziecko, niezależnie od wieku. ;)

      Pozdrawiam. ;**

      P.

      Usuń
  5. Czuję się za stara na tę książkę (to chyba zły objaw już ;o)

    Pozdrawiam
    https://subjektiv-buch.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam nigdy nie czuję się stara, a przede wszystkim względem książek. ;)
      Pozdrawiam. ;**

      P.

      Usuń
  6. Zapowiada się interesująco! Dodaję do listy książek, które chcę przeczytać!
    https://zaczytane-dziewczyny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, bardzo mnie to cieszy. ^^
      Pozdrawiam. ;**

      P.

      Usuń
  7. Nie dla mnie chociaż doceniam dobre młodzieżówki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są dobre jako odskocznia od dorosłej literatury. ^^
      Pozdrawiam. ;**

      P.

      Usuń
  8. Bardzo mnie ciągnie już do książek

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas, który dałeś/dałaś na napisanie komentarza i tym zostawienia po sobie śladu oraz sprawienia mi wielkiej radości. :***

&220 "Moc" Anna Lewicka - RECENZJA.!

 Hej. ;) AUTOR: Anna Lewicka TYTUŁ" "Moc" TŁUMACZENIE: - GATUNEK: Romans WYDAWNICTWO: Jaguar ILOŚĆ STRON: 357 SERIA: "Tr...