1 kwietnia 2019

&127 Podsumowanie Marzec 2019 Rok.!

Hejko hejko! :D

   Witam Was w pierwszym dniu kwietnia. Mamy dzisiaj Prima Aprilis i już kumple z pracy wykorzystali fakt, że byłam niewyspana rano. Ale przynajmniej pozytywnie zaczęłam dzień hehe. ;) Z racji, że mamy początek miesiąca czas na podsumowanie poprzedniego. Zapraszam!

PRZECZYTANE KSIĄŻKI: 5.!

Tyle samo co w poprzednim miesiącu, ale super, że nie mniej. Więc jestem zadowolona. ;)

1. Louise Jensen "Siostra" 9/10
2. Denise Hunter, Deborah Raney, Betsy St. Amant "Panny Młode. Zima" 10/10
3. M.A. Bennett "STAGS" 8/10
4. Janina Lesiak "Eleonora z Hasburgów Wiśniowiecka. Miłość i korona" 6/10
5. Penelope Bloom "Jego Banan" 10/10







Najlepszymi książkami w tym miesiącu były "Panny Młode. Zima" oraz "Jego Banan", a najgorszą "Eleonora z Hasburgów Wiśniowiecka. Miłość i korona".

Ilość przeczytanych stron: 1 672 (O 141 stron więcej niż w zeszłym miesiącu :D)

Ilość przeczytanych stron od początku roku: 4 178.

Recenzenckie: 4.

Z domowej biblioteczki: 0.

Wypożyczone z biblioteki: 1.

   Mnie się podoba mój marzec w książkach. ;) Z miesiąca na miesiąc czytam coraz więcej stron i bardzo mnie to cieszy. A jak Wam miną ten miesiąc? Podzielcie się w komentarzach. ;) 

Pozdrawiam. ;**

P. 

10 komentarzy:

  1. Gratuluję wyniku! :) Nie czytałam żadnej z tych książek, ale "Siostra" czeka na półce na swoją kolej. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, więc warto za nią chwycić. ;)
      Pozdrawiam. ;**

      P.

      Usuń
  2. Gratuluje wyniku :) Widzę, że praktycznie same dobre książki przeczytałaś, życzę więc aby kwiecień był pod tym względem podobny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i też sobie tego życzę hehe. ;)
      Pozdrawiam. ;**

      P.

      Usuń
  3. Łał jak na tyle przeczytanych książek to miałaś szczęście że prawie wszystkie okazały sie hitami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda i bardzo się z tego cieszę. ;)
      Pozdrawiam. ;**

      P.

      Usuń
  4. Gratuluję wyniku! Spośród tych książek czytałam tylko "Panny Młode. Zima" :) Powodzenia w kwietniu! :D

    Zabookowany świat Pauli

    OdpowiedzUsuń
  5. Oprócz tej ostatniej to mam chęć na wszystkie :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas, który dałeś/dałaś na napisanie komentarza i tym zostawienia po sobie śladu oraz sprawienia mi wielkiej radości. :***

&221 "Wrobiona" C.L. Taylor - RECENZJA.!

 Hej. ;) AUTOR: C.L. Taylor TYTUŁ: "Wrobiona" TŁUMACZENIE: Izabela Matuszewska GATUNEK: Kryminał/Thriller WYDAWNICTWO: Albatros IL...