17 kwietnia 2019

&129 Cytaty #7.!

Hej kochani.!

   Już tylko kilka dni zostało do świąt Wielkanocnych. U mnie sprzątanie i pakowanie przed zbliżającą się przeprowadzką, którą mamy z chłopakiem zaplanowaną na 1 Maja, czyli w majówkę, ale i w Naszą pierwszą rocznicę. ;) Żeby troszkę odpocząć od tego tempa życiowego wracam dzisiaj z serią, która gdzieś zaginęła na moim blogu. A będzie to post z cytatami przeze mnie wybranymi z książek i małym komentarzem dlaczego akurat ten, a nie inny. Zapraszam do czytania. ;)

Życie jest wystarczająco pełne problemów,
daj spokój tym, które nie istnieją.
STRAŻNICZKA MIODU I PSZCZÓŁ

   Nie macie czasami tak dziewczyny, że wynajdujecie problemu, za przeproszeniem, z dupy? Ja tak czasami mam i później chodzę jak struta. Bo widzę problem tam gdzie go tak naprawdę nie ma, gdyby przekalkulowała daną sytuację na zimno. Ale walczę z tym i coraz milej mi się żyje. ;)
Największy sekret młodości jest bardzo prosty - jej źródło
znajduje się wewnątrz nas.
PROJEKT MŁODOŚĆ

   Ja pomimo, że zaraz kończę 23 lata staram się nie postarzać duchem. ;) Jest ten instynkt już, że mieszkam sama, muszę opłacać mieszkanie, rachunki, gotować czy sprzątać. Bo nikt inny za mnie tego nie zrobi. I dorosłość czasami dobija, ale jest nieunikniona. Trzeba walczyć, aby dorosłość nie napawała nas monotonią. I czasami odnaleźć w sobie wewnętrzne dziecko i po prostu zrobić coś szalonego. ;)

Najważniejsze rzeczy w życiu nie są rzeczami!
THE WISH

   Miłość, szczęście, troska o innego człowieka. Nie możemy ich dotknąć, a są dla Nas najważniejsze. Owszem, są rzeczy jak pieniądze czy przedmioty, które nas uszczęśliwiają i sprawiają, że żyje się lepiej. Ale żadne pieniądze nie zastąpią Ci szczęścia, które wywołuje uśmiech kochanej osoby. ;)

Sny są jak odkręcony kurek z naszymi tęsknotami.
To znaki, którym warto przyjrzeć się z bliska.
STRAŻNICZKA MIODU I PSZCZÓŁ

   Mi rzadko kiedy co się śni. Nie wiem czy jestem taka przemęczona i mój mózg też się wyłącza, gdy tylko zasypiam czy co jest. Ale dzisiaj o dziwo miałam sen. Byłam w bibliotece i nie mogłam się zdecydować co chcę wypożyczyć. A wczoraj byłam w bibliotece i oddawałam książki. Hmm to chyba oznacza, że trzeba się tam wrócić hehe. :D

Nie możesz ocenić, czy książka sprawi Ci radość,
gdy tkwi na regale.
MANGA SPRZĄTANIA

   Gdy kupujemy nową książkę, albo dostajemy w prezencie już jest jakaś tam radość. Gdy ma jeszcze piękną okładkę to podwójnie się cieszymy. Ale ani jedno, ani drugie nie da nam takiej radości jak przeczytanie książki, która nam się spodoba. Dlatego moim postanowieniem na 2019 rok, jest aby przeczytać te książki, które zalegają mi na półce i skompletować serię do końca, w których mam po 1 tomie czy więcej. Abym mogła być dumna z mojej małej, domowej biblioteczki. I móc polecać znajomym z własnych odczuć, gdy przyjdą do mnie. ;)


I to tyle ode mnie na dzisiaj. Znacie te cytaty? Czytałyście książki, z których pochodzą? Podzielcie się swoimi odczuciami co do ncih w komentarzach. ;)

Pozdrawiam. ;**

P.

6 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe cytaty wybrałaś. Nie czytałam żadnej z tych książek, ale mam w planach "Strażniczkę miodu i pszczół". ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również nie czytałam, ale cytaty mega mi się spodobały. ;)
      Pozdrawiam. ;**

      P.

      Usuń
  2. Nie czytałam żadnej z tych książek, ale cytaty bardzo mi się spodobały.
    Dodaję bloga do obserwowanych :)
    Pozdrawiam serdecznie!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również nie czytałam, ale cytaty są bardzo fajne. ;)
      Pozdrawiam. ;**

      P.

      Usuń
  3. Nie czytałam żadnej z tych książek, ale po przeczytaniu cytatów jestem nimi zainteresowana :)

    Pozdrawiam,
    Fantastic Chapter

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również, dlatego już są na liście do przeczytania. ;)
      Pozdrawiam. ;**

      P.

      Usuń

Dziękuję za poświęcony czas, który dałeś/dałaś na napisanie komentarza i tym zostawienia po sobie śladu oraz sprawienia mi wielkiej radości. :***

&221 "Wrobiona" C.L. Taylor - RECENZJA.!

 Hej. ;) AUTOR: C.L. Taylor TYTUŁ: "Wrobiona" TŁUMACZENIE: Izabela Matuszewska GATUNEK: Kryminał/Thriller WYDAWNICTWO: Albatros IL...