25 czerwca 2018

&100 TAG Książkowy Na Dobre Rozpoczęcie Lata.! ;)

Hej kochane moje. ;)

   Nie wiem jak ten czas leci, ale to już mój setny post na blogu. Masakra. Nie sądziłam, że tyle wytrwam w blogosferze. Ale udało się. Oczywiście były przerwy i w ogóle, ale mam nadzieję, że więcej się ich nie muszę spodziewać. ;)
   Dziś przychodzę do Was z lekkim TAG-iem książkowym a od tak, aby dobrze i lekko rozpocząć ten wakacyjny okres. Tak znalazłam na blogu DrewnianyMost, na który również serdecznie Was zapraszam. Zapraszam do czytania!

1. Książka Twojego życia?
   Czy ktokolwiek taką ma? Jeśli tak to podziwiam. Dla mnie książka życia to takie coś co diametralnie by je zmieniło. A takiej jeszcze nie poznałam i nie wiem czy poznam. Szczerze? Każda książka coś wnosi do mojego życia. Czy to jakąś lekcję czy radę, ale zawsze coś takiego co zostaje i co czasami wykorzystuje w życiu prywatnym. I chyba każdy czytelnik tak ma. ;)

2. Ile książek na raz potrafisz czytać? 
   Ostatnio uczę się, aby czytać minimum dwie, trzy książki na raz. Kiedyś tego nie potrafiłam, bo po prostu myliły mi się fabuły, bohaterowie i wszystko. Ale teraz coraz lepiej mi to idzie i mam nadzieję, że opanuję tą technikę do perfekcji.

3. Czy uznajesz tylko papierowe książki?
   Absolutnie nie! Oczywiście. Papierowej książki nic nie zastąpi. Tego zapachu, ciężaru w ręce i w ogóle, ale same przyznacie, że nasza technologia idzie do przodu i ebooki są coraz popularniejsze. A nawet stają się bardziej popularne od tradycyjnej książki. Ja uwielbiam papierowe egzemplarze, ale dzięki ebooką mogłam przeczytać wiele książek, do których w wersji papierowej po prostu nie miałam dostępu. Za to audiobooków nie trawię. Raz spróbowałam i nigdy więcej.

4. Książki jakiego autora nigdy nie przeczytasz?
   A można tak? To tak jakby oceniać osobę bez poznania jej. Gdy przeczytam chociaż jedną powieść jakiegoś autora to dopiero wtedy mogę powiedzieć czy sięgnę po jego dzieła jeszcze czy nie. Tak to absolutnie każdemu daję szansę. Czy to polski autor czy zagraniczny, czy kobieta czy mężczyzna. Wszystkim bez wyjątków. ;)

5. Na czyje dzieła zawsze czekasz?
   Zdecydowanie moich dwóch ulubionych autorek, czyli Abbi Glines i Colleen Hoover. Uwielbiam te kobiety, ich styl pisania i to jaką mają zajebistą wyobraźnię do tworzenia historii. Inne nazwiska nie przychodzą mi do głowy.

6. Czy jeździsz na targi/konwenty/inne imprezy masowe o tematyce książek?
   Nigdy na takiej nie byłam, ale marzę o WTK. W tym roku już mi się nie uda na nich być, ale mam nadzieję, że w przyszłym roku owszem. ;)

7. Czy potrafisz nie kończyć książki, czy raczej męczysz się do końca? 
   Zdecydowanie męczę. Nie ważne jak książka byłaby zła ja i tak daję jej szansę. A może jednak coś dobrego będzie. Może jednak mnie zaskoczy. Jak to się mówi, nadzieja matką głupich, ale bywa i tak. ;p

8. Jaka jest Twoja ulubiona objętość książki?
   Uwielbiam tak zwane "cegiełki", ale tylko w ulubionych seriach. Czasami wolę krótką obyczajówkę, która ma 100-200 stron i mam ją na jeden wieczór, a czasami wolę właśnie takie duuuuuuuże tomiszcze, którym można zabić tego kto nam przeszkodzi w czytaniu. :D

9. Gdzie najlepiej Ci się czyta?
   Wszędzie gdzie nie mam dostępu do telefonu i do ludzi mi przeszkadzających hehe. Naprawdę. Mnie bardzo łatwo rozproszyć dlatego przeważnie jak czytam to odkładam telefon z dala od siebie i czytam. A jeśli chodzi o miejsce to łóżko, taras u mojego chłopaka czy w podróży.

10. Poleć kilka blogów. 
   Nie będę polecać, bo uwielbiam wszystkie które czytam. Nie ma lepszych gorszych. Wszystkie są cudowne tak jak dziewczyny, które je piszą. ;)

Robiłyście ten TAG już u siebie? Macie zamiar? A może chcecie się podzielić odpowiedziami w komentarzach? Chętnie przeczytam. ;)

P.

6 komentarzy:

  1. Nie robiłam tego tagu, a uwielbiam się bawić w tę pytania i odpowiedzi 💕 no to już mam tag na lipiec!

    Pozdrawiam serdecznie,
    Ksiazkowa-przystan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że podsunęłam Ci pomysł. ;)
      Pozdrawiam ciepło. ;**

      P.

      Usuń
  2. Ciekawy tag. Podobnie jak ty zawsze daję szansę nowym autorom. I także lubię te autorki. Niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, bardzo się cieszę, ze jest więcej takich osób jak ja. ;)
      Pozdrawiam cieplutko. ;**

      P.

      Usuń
  3. Też z wytęsknieniem czekam na nowe powieści Hoover, ale również Cherry oraz Sandersona - takie dziwne połączenie ;)
    W kwestii doczytywania do końca, to staram się to robić, ale jeśli męczę się niemiłosiernie, czyli jedną stronę czytam przez kilka minut, albo czuję przymus ciągłego przerywania lektury, to daje sobie spokój. Jestem zdania, że nie ma co się katować.
    Ja nie daje rady czytać w podróży, bo do tego stopnia się rozpraszam, że obserwuje wszystko dookoła, nawet niekoniecznie ludzi, ale widoki ;)
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, ja kiedyś nie mogłam czytać w podróży przez chorobę lokomocyjną. Ale teraz na szczęście nie robi mi o większego problemu. Ale masz racje, czasami widoki są ciekawsze niż książka. ;)
      Pozdrawiam ciepło. ;**

      P.

      Usuń

Dziękuję za poświęcony czas, który dałeś/dałaś na napisanie komentarza i tym zostawienia po sobie śladu oraz sprawienia mi wielkiej radości. :***

&221 "Wrobiona" C.L. Taylor - RECENZJA.!

 Hej. ;) AUTOR: C.L. Taylor TYTUŁ: "Wrobiona" TŁUMACZENIE: Izabela Matuszewska GATUNEK: Kryminał/Thriller WYDAWNICTWO: Albatros IL...