14 grudnia 2015

&008 BLOGMAS #1 Daniel Glattauer "Wróć do mnie" - RECENZJA.!

Hejko. ;)

   Po tytule na pewno zastanawiacie się o co chodzi? Przecież Blogmas przeważnie rozpoczyna się od 1 grudnia do 24 grudnia. To prawda, ale z racji, że grudzień od początku był szalonym miesiącem, więc postanowiłam to nadrobić. ;) Więc u mnie pierwszy dzień Blogmasa ma miejsce 13 grudnia i zapraszam na recenzję. ;)

Jeden człowiek (...) nie jest w stanie dać wszystkiego drugiemu człowiekowi.
Daniel Glattauer "Wróć do mnie"

Autor: Daniel Glattauer

Tłumaczenie: Anna Wziątek

Tytuł: Wróć do mnie

Seria: N@pisz do mnie - Tom 2

Wydawnictwo: Książnica

Ilość stron: 256

Gatunek: Romans

Opis książki: Znacie Emmi Rothner i Leo Leike? Zatem czytaliście już N@pisz do mnie, niezwykłą historię o tym, jak z przypadkowego spotkania w sieci rodzi się miłość. Dla was, ta historia to już zamknięta sprawa? Aha. Ale nie dla Emmi i Leo! Nie macie pojęcia, o czym tu mowa?
   Oto pokrótce cała historia: Emmi i Leo, oboje trzydziestce, ona mężatka, on leczy rany po kolejnym rozstaniu. Pewnego dnia przez błąd w adresie e-mail Emmi ląduje w skrzynce Leo. Dialog, który się nawiązuje, niebezpiecznie zbliża ich do siebie. Obydwoje doskonale wiedzą, że w świecie wirtualnym łatwiej o wyznania i zwierzenia niż w rzeczywistości. Podejmują śmiałą decyzję o spotkaniu, lecz na jej realizację nie starcza im odwagi. Leo wyjeżdża do Bostonu. Po roku wraca i odbiera nowe wiadomości od Emmi. Oboje stwierdzają, że wzajemne zauroczenie nie minęło. Może naprawdę powinni się spotkać? Zasłużyli przecież choć na jedną randkę w rzeczywistości.

Moja recenzja!
   Znów wracamy do przygód Emmi i Leo. Mężczyzna wraca po rocznym wyjeździe do Brukseli i znajduje nowe wiadomości w skrzynce internetowej od swojej wirtualnej przyjaciółki. Oboje sobie uzmysławiają, że flirt internetowy przeradza się w coś głębszego i żadnemu z nich nie udało się od tego uczucia uciec. O internetowym romansie dowiaduje się mąż kobiety i sam piszę maile do Leo, aby spotkał się z jego żoną. Dochodzi do spotkania, a uczucia jeszcze bardziej się pogłębiają... Co z tego wyjdzie? 

Polecam osobą, które lubią nietypowo pisane książki w formie maili i czyste romanse. ;)

Ocena: 10/10

Pierwszy tom - N@PISZ DO MNIE

Buziaki. :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za poświęcony czas, który dałeś/dałaś na napisanie komentarza i tym zostawienia po sobie śladu oraz sprawienia mi wielkiej radości. :***

&221 "Wrobiona" C.L. Taylor - RECENZJA.!

 Hej. ;) AUTOR: C.L. Taylor TYTUŁ: "Wrobiona" TŁUMACZENIE: Izabela Matuszewska GATUNEK: Kryminał/Thriller WYDAWNICTWO: Albatros IL...