13 czerwca 2022

&183 "Dziesięć dni" Mel Sherratt - RECENZJA.!

 Hej kochani !

   Jak Wam mija dzień? Ja aktualnie siedzę w pracy, ale z racji, że nie ma co robić to mogę dla Was naskrobać parę zdań. Z racji, że wczoraj zdałam ostatnie egzaminy semestralne mam nadzieję, że czerwiec będzie udany pod względem czytania i będzie się tu o wiele więcej recenzji pojawiać. Więc zapraszam Was do czytania.!


Autor: Mel Sherratt

Tytuł: "Dziesięć dni"

Tłumaczenie: Anna Kłosiewicz

Gatunek: Kryminał/Thriller

Wydawnictwo: Labreto

Ilość stron: 328


Moja recenzja!

Nigdy nie lubiłam ciszy. Zero hałasu czy rozmów to nie dla mnie. A bohaterki książki "Dziesięć dni" musiały właśnie tyle wytrzymać w ciszy, w zamknięciu, porwane i przerażone.
   Książka opowiada o czterech porwanych kobietach, których uprowadzenia opisuje w swoich artykułach dziennikarka Eva, rozmawia z nim, gdy porywacz je wypuszcza po 10 dniach i przedstawia ich historię światu. Niestety pewnego dnia, w drodze na spotkanie, również ona pada ofiarą porwania. Nic nie pamięta, gdy budzi się zamknięta w piwnicy, pobita i nie w swoich ciuchach. Wpada w panikę i zastanawia się czy porywacz skupił się na niej przez jej artykuły o poprzednich ofiarach.
   Ten kryminał trzyma zdecydowanie w napięciu, zastanawiamy się cały czas dlaczego te konkretne kobiety zostały porwane. Trzyma w napięciu i z każdym rozdziałem chcemy wiedzieć więcej.
   Nie pasowało mi troszkę to, że rozdziały były przedstawione z perspektywy różnych bohaterów i można było się zgubić kto teraz jaką historię przedstawia. 
   Serdecznie polecam jeżeli lubicie zagadki, które trzeba dokończyć za jednym posiedzeniem. ;)

Ocena książki: 8/10


Czytaliście? Macie w planach? Dajcie znać.!

Buziaki P. ;**


2 komentarze:

  1. Już ściągnęłam tę książkę na swoją wirtualną półkę Legimi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również ją tam czytałam, daj znać jak wrażenia.
      Buziaki P. ;*

      Usuń

Dziękuję za poświęcony czas, który dałeś/dałaś na napisanie komentarza i tym zostawienia po sobie śladu oraz sprawienia mi wielkiej radości. :***

&221 "Wrobiona" C.L. Taylor - RECENZJA.!

 Hej. ;) AUTOR: C.L. Taylor TYTUŁ: "Wrobiona" TŁUMACZENIE: Izabela Matuszewska GATUNEK: Kryminał/Thriller WYDAWNICTWO: Albatros IL...