23 września 2019

&146 R.K. Lilley "Uziemieni" - RECENZJA.!

Hejko. ;)

   Zapraszam Was na recenzję już 3 tomu serii "W Przestworzach", która troszkę nas z ciągnie na ziemię. ;)


Autor: R.K. Lilley
Tłumaczenie: Olga Kwiecień

Tytuł: Uziemieni

Oryginalny tytuł: Grounded

Wydawnictwo: EDITIO

Seria: W Przestworzach (Tom 3)

Ilość stron: 389

Gatunek: Literatura obyczajowa, Romans

Opis książki!

Trzecia część bestsellerowej trylogii, opowiadającej o namiętnej miłości Jamesa i Bianki!
Choć dzieli ich wszystko, nie mogą oprzeć się wzajemnemu przyciąganiu. On — bogaty, inteligentny i władczy mężczyzna z trudną przeszłością i magnetycznym spojrzeniem. Ona — chłodna i wyniosła stewardessa, skrycie marząca o miłości. Poznają się w trakcie lotu. On wprowadzi ją w pociągający świat dominacji i ekstazy, ona pokaże mu, czym jest prawdziwa miłość.
Historia Jamesa i Bianki zmierza w stronę burzliwego zakończenia.
Bianca nie jest w stanie zaprzeczyć swoim uczuciom. James zdał sobie sprawę, że Bianca jest dla niego najcenniejsza. Dziewczyna decyduje się zamieszkać z zabójczo przystojnym i magnetycznym miliarderem, chociaż przeczucia mówią jej, że niebezpieczeństwo jeszcze nie zostało zażegnane... Bianca nie może pozbyć się przeczucia, że czyha na nią niebezpieczeństwo. Przyszłość jest mglista i pełna niewiadomych, a przeszłość kochanków nie daje o sobie zapomnieć.
Jak będą wyglądały ich pierwsze wspólne kroki w chmurach i jak zakończy się ich gorący, podniebny romans? Zatrać się w namiętności, strachu i mrocznych sekretach. Poznaj finał niebiańskiej miłości i pozwól zabrać się na ostatni lot! 


Moja recenzja!

   W tej części Bianca w końcu dopuszcza do siebie to, że kocha Jamesa i nie może bez niego żyć i normalnie funkcjonować. A on dochodzi do wniosku, że pomimo, że jego świat wywrócił się do góry nogami, to kobieta, która tego dokonała, staje się dla niego najcenniejszą i najważniejszą osobą w życiu.

   Zauważyłam, że trzeci tom jest przepełniony seksem bardziej niż dwie wcześniejsze części razem wzięte. Czasami było to męczące, bo Bianca i James rozwiązywali problem zbliżeniem niż po prostu rozmową.

   Dostałam też pytanie pod recenzją drugiego tomu te serii na blogu, w kwestii pewnego wątku w książkach. A mianowicie, że James ubiera Biancę, czy to do spania czy po prostu, gdy gdzieś wychodzą. Co ja uważam na ten temat? Na początku mnie on drażnił. No bo jak dorosła kobieta może dawać się ubierać swojemu facetowi jak dziecko? Ale, gdy zrozumiałam, że on to robi z troski i uczucia, których ani on, ani ona nie mieli za dużo w dzieciństwie przestało mnie to jakoś irytować.

   Nadal podoba mi się ta seria i dalej Wam ją polecam. ;)

Pierwsze zdanie w książce: Jechaliśmy w stronę Manhattanu luksusową limuzyną.

Ocena książki: 8/10

Podniebny lot | Pod samym niebem | Uziemieni | Pan Przystojny

Czytałyście? Macie zamiar?
 Czekam na Wasze komentarze. ;) 

Buziaki. ;**

P.

2 komentarze:

  1. Czytałam tylko pierwszy tom choć dla mnie nie jest to literatura o wysokich lotów, to jednak, jśli potraktujemy ją jako niezobowiązującą lekturę, czyta się bardzo miło. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie mam takie samo zdanie. ;)
      Pozdrawiam. ;**

      P.

      Usuń

Dziękuję za poświęcony czas, który dałeś/dałaś na napisanie komentarza i tym zostawienia po sobie śladu oraz sprawienia mi wielkiej radości. :***

&223 "Seryjni mordercy" Adrian Bednarek i inni - RECENZJA.!

 Hej. ;) AUTOR: Adrian Bednarek, Max Czornyj, Jan Gołębiewski, Marta Guzowska, Marcel Moss, Marek Stelar, Marcel Woźniak, Łukasz Wroński TYT...