23 sierpnia 2019

&141 R.K. Lilley "Podniebny lot" - RECENZJA.!

Hej. ;)

   Dziś zapraszam Was na recenzję gorącego romansu w przestworzach. ;)


Autor: R.K. Lilley

Tłumaczenie: Olga Kwiecień

Tytuł: Podniebny lot

Tytuł oryginału: In Flight

Seria: W Przestworzach (Tom 1)

Wydawnictwo: Editio

Ilość stron: 320

Gatunek: Literatura Obyczajowa, Romans

Opis książki.!

Bianca jest wysoką, szczupłą pięknością o jasnozłotych włosach, stewardessą w pierwszej klasie luksusowych linii lotniczych. Jest pewna siebie, wyniosła i chłodna, profesjonalna w każdym calu, nie pozwala nikomu na najmniejszą poufałość. Nawet jeśli ma do czynienia z ludźmi z pierwszych stron gazet, pozostaje uprzejma i niewzruszona — niczym piękny posąg.

Tylko jeden mężczyzna przyprawia ją o bicie serca, niepokój i drżenie głosu. Sprawia, że traci panowanie nad sobą, nie umie pozbierać myśli, a w kolanach odczuwa zdradliwą miękkość. James Cavendish. Najprzystojniejszy mężczyzna, jakiego widziała. Najpiękniejsze, turkusowe oczy, w jakie się wpatrywała. Miliarder o zniewalającym głosie i cudownie umięśnionym ciele. Bez wysiłku zyskuje nad Bianką władzę nieograniczoną, uwodząc ją niewypowiedzianą obietnicą dominacji, rozkoszy i bólu, uwalniając najbardziej podstawowe instynkty.

Pan Cavendish. Pan Uparty. Pan Perwersyjny. Pan Czarodziej. Pan Dominujący. Pan Zaborczy. Pan Czuły Kochanek. Pan Cavendish...

Tę historię przeżyjesz głęboko. Doświadczysz niezwykłych emocji, świdrującego strachu, tęsknoty i słodyczy uległości. Zatracisz się bez reszty w tej fascynującej opowieści o instynkcie, dotyku, pożądaniu i rozkoszy.
Pan Cavendish. Jak długo oprzesz się tym turkusowym oczom?

Moja recenzja.!

   Erotyka ze stewardesą jeszcze nie czytałam. Więc jak zobaczyłam tą serię w mojej bibliotece miejskiej od razu wypożyczyłam całość. A kto mi zabroni?

   Bianca jest piękną i silną kobietą. Jako dziecko nie miała ławo, ale dzięki temu mało rzeczy jest w stanie ją złamać. Ale co za tym idzie jest chłodna i stanowcza, co większość ludzi odbiera jako wyniosłość.Ale czy tak nie jest lepiej, aby nikt Cię nie zranił?

   James jest bogaty, przystojny i uparty. Za cel obrał sobie piękną stewardesę, na którą jakby nie działały jego cudowne, turkusowe oczy i pieniądze, za które mógłby spełnić jej każdą zachciankę. Ale on jest nieugięty i zrobi wszystko, aby Bianca była jego. I tylko jego.

   Wszyscy mi mówią, że każdy erotyk jest schematyczny. Owszem, ale każdy opisuje historię innych bohaterów. I to mnie do nich przyciąga, ta różnorodność w historiach. Bianca mi się spodobała już z imienia. Mega mi się ono podoba i ma w sobie pewien urok. Jest do tego silna i nie daje sobą pomiatać. Przynajmniej do pewnego momentu. ;)

   James za to jak każdy bogaty facet jest próżny i przekonany, że może mieć wszystko. Ale też ma w sobie czułość i nieśmiałość małego chłopca. Mnie ta mieszkanka bardzo się spodobała.

   Oczywiście polecam na wieczorek z winkiem. ;)

Pierwsze zdanie książki: Ręce lekko mi się trzęsły, gdy przygotowałam swoją kuchnię w samolocie do wydawania przekąsek i posiłków dla pierwszej klasy.

Ocena książki: 10/10.!

   Czytałyście? Macie zamiar, czy to literatura nie dla Was? Czekam na Wasze komentarze. ;)

Podniebny lot | Pod samym niebem | Uziemieni | Pan Przystojny

Buziaki. ;**

P.

6 komentarzy:

  1. Czytałam tę książkę dość dawno temu, ale u mnie, nie wywołała takiego zachwytu. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na każdego konkretna książka wpływa inaczej. ;)
      Pozdrawiam. ;**

      P.

      Usuń
  2. Szczerze mówiąc, to zawsze piszę, że nie lubię erotyków, ale nie ma co ukrywać – jest ich coraz więcej na mojej półce, więc chyba jednak coś mnie do nich przyciąga. Dlatego z tą książką w swoim czasie też na pewno się zapoznam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do erotyków również musiałam się przekonać. A teraz nie wyobrażam sobie życia bez nich na mojej półce. ;)
      Pozdrawiam. ;**

      P.

      Usuń
  3. Czytałam pierwsze dwa tomy. Nawet mi si podobały, choć to nie do końca mój klimat powieści. Skończyć serii nie skończyłam, bo w bibliotekach nie było, a na przeczytaniu nie zależało mi na tle, by kupić. Teraz już raczej nie wrócę, słabo pamiętam fabułę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś sobie ją odświeżysz i przeczytasz całość. ;)
      Pozdrawiam. ;**

      P.

      Usuń

Dziękuję za poświęcony czas, który dałeś/dałaś na napisanie komentarza i tym zostawienia po sobie śladu oraz sprawienia mi wielkiej radości. :***

&220 "Moc" Anna Lewicka - RECENZJA.!

 Hej. ;) AUTOR: Anna Lewicka TYTUŁ" "Moc" TŁUMACZENIE: - GATUNEK: Romans WYDAWNICTWO: Jaguar ILOŚĆ STRON: 357 SERIA: "Tr...