17 stycznia 2019

&111 Jo Nesbo "Krew na śniegu" - RECENZJA.!

Hejko. ;D

Jak Wam mija pierwszy miesiąc 2019 roku? Zaczytany, czy tak jak u mnie nowy rok przyniósł pełno obowiązków i nie macie czasu? Ja póki co próbuje nadrabiać książki małych gabarytów, jak ta, której dzisiaj przeczytacie recenzję. Praca, szkolenia plus pies, nowy członek rodziny zabierają bardzo dużo czasu i trzeba to jakoś pogodzić. Taa... Staram się to zrobić od początku roku haha. Ale do meritum. Zapraszam Was dzisiaj na recenzję. Miłego czytania! ;)

Autor: Jo Nesbo

Tytuł: Krew na śniegu/Blod pa sno (Tom 1)

Tłumaczenie: Iwona Zimnicka

Seria: Krew na śniegu

Gatunek: Thriller, Sensacja, Kryminał

Ilość stron: 167

Wydawnictwo: Wydawnictwo Dolnośląskie

Opis książki! 

Olav zarabia na życie jako płatny zabójca. Nie ma przyjaciół ani rodziny. Pewnego dnia spotyka kobietę swoich marzeń, ale... Po pierwsze, ona jest żoną jego szefa. Po drugie, Olav właśnie dostał zlecenie, by ją zabić.

"Wybuchowa mieszanka zbrodni i zemsty"
Independent


Moja recenzja!

Jak widać książka nie jest pokaźnych rozmiarów, więc 3 godzinki i jesteśmy po lekturze. Idealna na zimowe wieczory. ;)
Olav jest płatnym zabójcą, ponieważ do niczego innego według siebie się nie nadaje. Nie umie dobrze czytać, ani pisać. Jest zadowolony ze swojej pracy, ponieważ nie trzeba w niej dużo myśleć. Nigdy nie wiedział co to jest miłość. Do pewnego czasu. Aż dostaje od swojego szefa zlecenie, na zabicie jego żony. Olav bardzo sumiennie przygotowuje się do zadania, ale... Pojawiają się komplikacje. W postaci właśnie miłości. Mężczyzna zakochuje się w swojej "ofierze" od pierwszego wejrzenia. I to ma ze sobą wiele dalszych konsekwencji i źle podjętych decyzji.

Powiem Wam szczerze, że jak dla mnie książka spoko, ale szału nie ma. Mamy kilka głównych bohaterów, akcja trwa, ale wydaje mi się, że jest o prostu za krótka, aby dostatecznie opisać tą historię. Urywane wątki, przeskakiwanie z jednego na drugi. Nie lubię takiego czegoś. Ale wiem, ze ten autor ma bardzo dużo fanów i być może kolejna jego książka czymś mnie zadziwi. Póki co jestem sceptycznie nastawiona.

Czytałyście?
Lubicie tego autora?
Co czytacie w pierwszym miesiącu Nowego Roku?

Data przeczytania: 17 stycznia 2019 rok

Ocena: 6/10

Krew na śniegu | Więcej krwi

Buziaki. ;**

P.

6 komentarzy:

  1. Mam w planach od dawna twórczość tego autora. To mój taki prywatny must-read :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na pewno spróbuję jeszcze jakąś jego książkę i mam nadzieję, że będzie lepiej niż z tą. ;)
      Pozdrawiam cieplutko. **

      P.

      Usuń
  2. Ja kiedyś próbowałam czytać tego autora, ale coś mi nie podszedł, więc jego książki sobie odpuszczam :)
    http://whothatgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje pierwsze podejście (jak widać po recenzji) nie było udane, ale nie zrażam się póki co. Może następna książka będzie lepsza. ;)
      Pozdrawiam cieplutko. ;**

      P.

      Usuń
  3. Dla mnie książki tego autora są naprawdę na poziomie. Czytałam kilka i nigdy mnie nie zawiodły. :)

    Zapraszam do siebie na nową recenzję > https://hiddenxguns.blogspot.com/2019/01/poaczya-ich-sztuka-muzyka-twojej-duszy.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam nadzieję, że następna mnie nie zawiedzie. ;)
      Pozdrawiam. ;**

      P.

      Usuń

Dziękuję za poświęcony czas, który dałeś/dałaś na napisanie komentarza i tym zostawienia po sobie śladu oraz sprawienia mi wielkiej radości. :***

&221 "Wrobiona" C.L. Taylor - RECENZJA.!

 Hej. ;) AUTOR: C.L. Taylor TYTUŁ: "Wrobiona" TŁUMACZENIE: Izabela Matuszewska GATUNEK: Kryminał/Thriller WYDAWNICTWO: Albatros IL...