30 stycznia 2019

&113 Serial "Ty" - RECENZJA.!

Hejo.!

   Jako książkoholiczka jestem też uzależniona od seriali. Ale już nie robię tego błędu co kiedyś, że oglądam po kilka odcinków z kilkunastu seriali i nigdy ich nie kończę. Staram się być sumienna i być na bieżąco z tym co oglądam. A dzisiaj przychodzę do Was z recenzją serialu, który obejrzałam w dwa weekendy.

Tytuł: Ty


Tytuł oryginalny: You


Rok produkcji: 2018


Sezon: 1


Ilość odcinków: 10


Główni bohaterowie: 

   * Penn Badgley jako Joe Goldberg
   * Elizabeth Lail jako Guinevere Beck
   * Luca Padovan jako Paco
   * Shay Mitchell jako Peach Salinger
   * Zach Cherry jako Ethan
    * Nicole Kang jako Lynn Lieser
   * Kathryn Gallagher jako Annika Atwater

Opis serialu!

Menadżer księgarni zakochuje się w początkującej poetce. Z czasem zaczyna mieć obsesję na punkcie kobiety i likwiduje każdą przeszkodę mogącą zaszkodzić ich relacji.

Moja recenzja! 

   Szczerze Wam powiem, że odkąd mam Netflixa to życie stało się łatwiejsze i przyjemniejsze. ;D Nie muszę się wkurzać na w kółko zacinające się lub niekompletne odcinki na innych stronach i wszystko mam w jednym miejscu.

   W serialu głównym bohaterem, który opisuje nam całą akcję jest Joe, młody menadżer księgarni, który kocha to co robi. Pewnego dnia poznaje Beck, która odwiedza jego księgarnie. Zakochuje się od pierwszego wejrzenia. Ale nie w sposób, który jest nam znany. On zakochuje się obsesyjnie. Śledzi kobietę, pozbywa się każdej osoby, która może stanąć mu na drodze do serca Beck i nie ma przy tym żadnych wyrzutów sumienia.
   Spodobał mi się motyw przewodni serialu, aktorzy i muzyka. Wkurzał mnie trochę główny bohater swoją obsesją, czasami wręcz śmieszną, ale nie ujmuje to zbytnio serialowi. Zawsze to jakaś odmiana od wilkołaków, wiedźm czy wampirów w trójkątach. Obsesyjna miłość i pisarka-amatorka. Coś co powinno się każdemu spodobać, ale też trzeba mieć na uwadze, że to przepełniony ckliwym uczuciem serial. Ale warto, serdecznie polecam. A 10 odcinków to aż nie tak dużo. Ja póki co czekam na 2 sezon, który prawdopodobnie ukaże się we wrześniu 2019 roku.

Ocena: 9/10

Oglądałyście? Planujecie?
Czy też pamiętacie tego aktora z serialu "Plotkara"? ;)

Pozdrawiam. ;**

P.


6 komentarzy:

  1. Jeszcze nie oglądałam, ale planuję :) Też niedawno wykupiliśmy netflixa :) A aktora pamiętam z Plotkary :D Serial dzieciństwa :D
    http://whothatgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nigdy "Plotkary" nie mogę do końca obejrzeć, ale może spróbuje. ;)
      Pozdrawiam. ;**

      P.

      Usuń
  2. Pamiętam aktora z serialu "Plotkara". :) Może i ten serial obejrzę, ale to dopiero za jakiś czas. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dzisiaj rozpoczęłam na nowo "Plotkarę". Trudne dni kobiece robią swoje. :D
      Pozdrawiam. ;**

      P.

      Usuń
  3. Dużo słyszałam o tym tytule, ale nie mam go w planach.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas, który dałeś/dałaś na napisanie komentarza i tym zostawienia po sobie śladu oraz sprawienia mi wielkiej radości. :***

&223 "Seryjni mordercy" Adrian Bednarek i inni - RECENZJA.!

 Hej. ;) AUTOR: Adrian Bednarek, Max Czornyj, Jan Gołębiewski, Marta Guzowska, Marcel Moss, Marek Stelar, Marcel Woźniak, Łukasz Wroński TYT...