26 listopada 2018

&110 TMI BOOK TAG.!

Hejo.! :D

   Znienawidzicie mnie za te TAG-i chyba, ale co ja poradzę. Muszę sobie jakoś radzić póki nie mam żadnych recenzji napisanych. :D Ale spokojnie, czuję, że niedługo wrócę do serii "CYTATY" oraz "PRYWATNOŚĆ POETKI". A co do tego drugiego jeśli macie jakieś pytania na jakie właśnie mogłabym odpowiedzieć w tej serii to serdecznie zapraszam do pisania ich w komentarzach, albo na moim FanPage. Link macie w ikonce FACEBOOK po prawej stronie. A teraz zapraszam do TAG-u.
   PS. Zróbcie sobie kawę, albo coś do jedzenia, bo troszkę tych pytań będzie. ;)

 KTÓRA FIKCYJNA POSTAĆ MA NAJLEPSZY STYL?
Nie mam takiej postaci
 
 TWOJE FIKCYJNE ZAUROCZENI?
 Brak. Jakoś nie lubię zakochiwać się w nieistniejących facetach. Nie mam już 12 lat. :D

 CZY KOCHAŁAŚ KIEDYŚ POSTAĆ, A PÓŹNIEJ ZACZĘŁAŚ JĄ NIENAWIDZIĆ?
Ojejku żeby to raz. Ale na szczęście te postacie potrafiły się bardzo szybko zrehabilitować ze swoim zachowaniem. ;)

 NAJWIĘKSZA KSIĄŻKA NA TWOJEJ PÓŁCE?
Nie mam. Przeprowadziłam się i nie wszystkie książki jeszcze są ze mną, a coś czuje, że przepadły, bo wylądowały w piwnicy. Cóż... Trzeba zacząć kupować nowe. :D

 NAJCIĘŻSZA KSIĄŻKA NA TWOJEJ PÓŁCE?
Brak.

 MASZ JAKIEŚ KSIĄŻKOWE PLAKATY?
Nie.

 MASZ JAKĄŚ KSIĄŻKOWĄ BIŻUTERIE?
Nie.

 KSIĄŻKOWA PARA, KTÓREJ KIBICUJESZ?
Nie mam takiej. Jakoś nie jestem z tych dziewczyn, które kibicują parą. Będzie z nim to będzie nie to nie. Życie. ;)

 ULUBIONA SERIA KSIĄŻEK?
Dom Nocy, Saga o Ludziach Lodu, Rosemery Beach.

 ULUBIONY SOUNDTRACK Z EKRANIZACJI KSIĄŻKI?
Nie mam. Rzadko chodzę na ekranizację książek, ponieważ nie chcę aby mi zepsuły emocje podczas czytania, bo przeważnie są gorsze od czytadełka.

 JAKĄ KSIĄŻKĘ POLUBIŁAŚ TAK BARDZO, ŻE CHCIAŁABYŚ, ABY BYŁA KONTYNUOWANA?
Hmm tu też chyba nie mam takiej póki co.

 ULUBIONA POWIEŚĆ JEDNOTOMOWA?
Nie mam. Wolę serie. Których później nie kończę... Ale ciiii. xD

 OD KIEDY CZYTASZ?
Od końca podstawówki. Książki pomogły mi przetrwać gimnazjum. W technikum trochę przystopowałam z czytaniem z powodu natłoku nauki, ale teraz do tego wracam. ;)

 W KTÓRYM DOMU HOGWARTU JESTEŚ?
GRYFFINDOR DO BOJU!!!

 CZEGO SZUKASZ W KSIĄŻCE?
Przede wszystkim nauki. Jeśli książka nie ma jakiegoś przekazu to na pewno nie przypadnie mi do gustu. 
 
 ULUBIONY CYTAT? 
Brak.
 
 ULUBIONA OKŁADKA?
Brak.

 AKCJA VS ROMANS?
Najlepiej połączenie i tego i tego. Bo to .świetna mieszanka. ;)

 GDZIE IDZIESZ, GDY W KSIĄŻCE SĄ SMUTNE MOMENTY?
Do chłopaka, albo po chusteczki. I czekoladę. :D

 ILE ZAJMUJE CI PRZECZYTANIE JEDNEJ KSIĄŻKI?
Zależy od ilości stron. Jeśli do 200 stron do jeden dzień, jeśli jest większym grubaskiem 2-3 dni.

 ILE TRWA TWÓJ "KAC KSIĄŻKOWY"?
Jeśli książka jest naprawdę, naprawdę dobra to nawet do tygodnia. Ale dawno nie miałam kaca książkowego. ;c

 NAJMNIEJ LUBIANA KSIĄŻKA?
Nic mi nie przychodzi teraz do głowy.

 CO CIĘ ZACHĘCA DO POLUBIENIA POSTACI?
Jeśli jest wyrazista i nie jest pizdą życiową za przeproszeniem. Nienawidzę takich postaci. No i oczywiście musi mieć w sobie iskrę, która przyciąga.

 CO CIĘ ODRZUCA W POSTACI?
To co napisałam wyżej. Nielogiczne postępowanie, nudny i mdły charakter, brak własnej inicjatywy życiowej.

 CZEMU DOŁĄCZYŁAŚ DO BLOGOSFERY?
Uwielbiam czytać książki. I zapragnęłam się tym dzielić. I znalazłam takie miejsce właśnie tutaj. ;)

 STRASZNA KSIĄŻKA?
Ale pod względem treści czy przerażających wydarzeń w niej? Jeśli to drugie to "Skradzione Laleczki" i "Zaginione Laleczki".

 KIEDY OSTATNIO PŁAKAŁAŚ PRZY KSIĄŻCE?
Ojejku nie pamiętam. Chyba nie czytam w ostatnim czasie wzruszających książek.

 OSTATNIA KSIĄŻKA, KTÓREJ DAŁAŚ 10/10?
W listopadzie żadnej jeszcze. ;)

 ULUBIONY TYTUŁ?
Zbyt dużo, aby wymieniać.

 OSTATNIA PRZECZYTANA KSIĄŻKA?
"Klub niewiernych". Zapraszam do recenzji. ;)

 CO TERAZ CZYTASZ?
"Talon". Smoooooki. <3

 OSTATNI OBEJRZANY FILM NA PODSTAWIE KSIĄŻKI?
Brak.

 BOHATER KSIĄŻKOWY, Z KTÓRYM CHCIAŁABYŚ POGADAĆ?
Nie mam takiego.

 AUTOR, Z KTÓRYM CHCESZ POGADAĆ?
Z każdym, które książki mi się podobają. ;)

 ULUBIONE JEDZENIE DO CZYTANIA?
Żeeeelki, albo jakieś owoce. Ale najbardziej żelki. ;)

 KSIĄŻKOWY ŚWIAT, W KTÓRYM CHCIAŁABYŚ ŻYĆ?
Oczywiście, że świat z Harrego Pottera. ;)

 ŚWIAT KSIĄŻKOWY, W KTÓRYM NIE CHCESZ ŻYĆ?
Czasy, w którym są przedstawione książki z serii "Gra o Tron".

 KIEDY OSTATNIO POWĄCHAŁAŚ KSIĄŻKĘ?
Dzisiaj. :D

 DZIWNE SPOSOBY OBRAŻANIA UŻYTE W KSIĄŻCE?
Szlama - książki Harrego Pottera, określenie czarodzieja z rodziny nie magicznej.

 CZY TWORZYSZ JAKIEŚ WŁASNE TEKSTY?
Tak, ale póki co tylko do szuflady. ;)

 ULUBIONY MAGICZNY PRZEDMIOT?
Różdżka.

 TWOJE MIEJSCE W DROŻYNIE QUDDITCHA?
Napastnik. ;)

 NAZWIJ PIOSENKĘ, KTÓRĄ ŁĄCZYSZ Z JAKĄŚ KSIĄŻKĄ?
Nie mam.

 ULUBIONY PODRYW NA KSIĄŻKĘ?
"Często tu czytasz?" xDD 

 UŻYŁAŚ GO KIEDYŚ?
W życiu!!!

 ILE MASZ KSIĄŻEK?
7
 
   Zapraszam Was do dzielenia się Waszymi odpowiedziami w komentarzach. ;)
 
Pozdrawiam. ;***
 
P. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za poświęcony czas, który dałeś/dałaś na napisanie komentarza i tym zostawienia po sobie śladu oraz sprawienia mi wielkiej radości. :***

&221 "Wrobiona" C.L. Taylor - RECENZJA.!

 Hej. ;) AUTOR: C.L. Taylor TYTUŁ: "Wrobiona" TŁUMACZENIE: Izabela Matuszewska GATUNEK: Kryminał/Thriller WYDAWNICTWO: Albatros IL...