19 listopada 2018

&107 Daniel Koziarski, Agnieszka Lingas-Łoniewska "Klub Niewiernych" - RECENZJA.!

Hejko.! :)

   Dawno mnie tu nie było, ale wracam. Z nową siłą i nowymi pomysłami. Ale o tym kiedy indziej. Dzisiaj zapraszam Was na nową recenzję! :)
 

Autor: Agnieszka Lingas-Łoniewska, Daniel Koziarski


Tytuł: Klub niewiernych


Wydawnictwo: NOVAE RES


Data wydania: 10 października 2018 rok


Ilość stron: 528


Gatunek: Thriller


Forma książki: Ebook


Opis książki!

Klub Niewiernych to miejsce w sieci, gdzie spotykają się spragnieni niezobowiązującego seksu. Ale seks bez konsekwencji może mieć... śmiertelne konsekwencje. Przekona się o tym kilka spragnionych mocnych wrażeń kobiet, które postanowią zaryzykować i spotkać się z pewnym przystojniakiem spotkanym na czacie.

Piotr, wzięty lekarz, nieustannie zdradza swoją piękną i inteligentną, ale coraz bardziej sfrustrowaną żonę. Tymczasem w życiu Justyny pojawia się ktoś, kto wydaje się ją rozumieć. Czy młoda kobieta podda się tej fascynacji? Jaką cenę zapłacą małżonkowie za dokonane przez siebie wybory?

Druga powieść pisarskiego duetu Lingas-Łoniewska – Koziarski to pełen fascynujących postaci, zwrotów akcji i erotyki, do końca trzymający w napięciu thriller psychologiczny. 


Moja opinia!

   Tytuł książki to nazwa czatu randkowego. Spotykają się na nim osoby samotne, spragnione seksu, ale też żonaci mężczyźni, czy zamężne kobiety, którym po prostu znudził się seks z partnerem życiowym. Czat ten jest przesycony seksem, wulgaryzmem, ale też kłamstwem. Bo kto w dzisiejszych czasach nie kłamie na czatach randkowych, gdy jest się anonimowym? Na temat swojego wyglądu, pracy czy samego życia? Idealna książka opisująca realia XXI wieku w kwestii randkowania.
   W książce poznajemy historię młodego małżeństwa. On, Piotr, młody lekarz zdradzający swą żonę właśnie w Klubie Niewiernych. Ona, Justyna, młoda, piękna i inteligentna kobieta pracująca w korporacji. Nic nie podejrzewa, że jej mąż zdradza ją na prawo i lewo z kobietami poznanymi przez internet. Z drugiej strony Justyna poznaje w pracy Dawida, przystojnego i miłego współpracownika, który poświęca jej uwagę i rozumie bardziej niż jej własny mąż.
   W książce przetaczają się również inne postacie, które łączą powieść w całość. Urszula - matka Piotra, wtrącająca się w jego małżeństwo z Justyną, Beata - siostra mężczyzny i stara panna, kochanki Piotra poznane przez niego na czasie i inni. Jest również ON. Tajemniczy mężczyzna, który wymierza sprawiedliwość niewiernym kobietą poznanym na czasie Klub Niewiernych.
   Książka jest naprawdę dobrze napisana i idealna na jesienne wieczory. Mamy romans i psychopatę w tle. Powieść jest również podzielona na rozdziały pisane z perspektywy każdego bohatera, co ja na przykład bardzo lubię, bo pozwala mi to zagłębić się w przeżycia różnych osób w tej samej sytuacji. Szczerze przyznam, że po dwóch czy trzech rozdziałach z perspektywy mordercy psychopaty już wiedziałam kim on jest, więc tu daje mały minusik za przewidywalność.
   Uwielbiam książki Agnieszki Lingas-Łoniewskiej i można tu było wyczuć tajemniczość w stylu autorki. Nie znam twórczości Daniela Koziarskiego, ale mam nadzieję, że to nadrobię.
   Polecam wszystkim, którzy lubią tego typu książki z zabójstwem w tle.

Ocena: 8/10

Data przeczytania: 19 listopada 2018 rok

Czytaliście? Macie zamiar? Podzielcie się odczuciami w komentarzach. ;)

1 komentarz:

  1. Bardzo się cieszę, że mogę podzielić się z nami swoimi doświadczeniami. Nazywam się Brenda i byłam szczęśliwa. Dopóki mój mąż nie powiedział, że go zdradzam, wtedy oboje zostaliśmy dokuczliwymi parami, nie mógł w to uwierzyć, ani nie zaufał moim słowom, więc złożyliśmy wniosek o rozwód, później zostaliśmy rozdzieleni i ślubowaliśmy, że nigdy się nie pogodzimy. Długo próbowałem iść dalej, ale nie mogłem pozostać bez niego, więc zacząłem poszukiwania powrotu męża, a potem skierowano mnie do Dr.IZOYA. Świetny człowiek, którego spotkałem, rzucił zaklęcie miłosne i zmusił mojego męża do powrotu w ciągu 24 godzin. dzięki temu jestem tutaj, aby udostępnić kontakt dr IZOYA, skontaktować się z nim poprzez drizayaomosolution@gmail.com. Jest naprawdę potężny i specjalizuje się w następujących sprawach ...
    (1) Kochaj zaklęcia wszelkiego rodzaju. (2) Przestań rozwodzić się. (3) Zakończ jałowość. (4) Potrzebujesz pomocy duchowej.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas, który dałeś/dałaś na napisanie komentarza i tym zostawienia po sobie śladu oraz sprawienia mi wielkiej radości. :***

&221 "Wrobiona" C.L. Taylor - RECENZJA.!

 Hej. ;) AUTOR: C.L. Taylor TYTUŁ: "Wrobiona" TŁUMACZENIE: Izabela Matuszewska GATUNEK: Kryminał/Thriller WYDAWNICTWO: Albatros IL...