5 stycznia 2018

&089 PODSUMOWANIE GRUDZIEŃ/CAŁY 2017 ROK.!

Hejka.! :D

   Wszyscy podsumowania już dodali, a ja się opierniczam. :p A to dlatego, że chyba będę miała najgorszy wynik, bo... Zaraz się dowiecie. Zapraszam do mojego Podsumowania Grudnia 2017 roku.!

GRUDZIEŃ 2017 ROK!

PRZECZYTANE KSIĄŻKI: 1...

















   Tak wiem, jest porażka... Ale niestety dużo się u mnie działo w grudniu i nie było czasu na czytanie. Styczeń na pewno będzie lepszy. OBIECUJĘ! :D


PODSUMOWANIE ROKU 2017!

PRZECZYTANE:

   Przez cały 2017 rok udało mi się przeczytać UWAGA, UWAGA... 11 książek... Serio będę najgorsza pod każdym względem. xD No, ale trochę się wydarzyło u mnie w tym roku. Wyprowadzka od faceta (już ex), znalezienie nowego lokum na moją kieszeń, nowy związek, który mam nadzieje, nie skończy się jak ostatni. Nowa praca, nowe obowiązki. Niestety zabrakło w tym wszystkim miejsca na książki. Ale w tym roku będzie inaczej. Musi.

Styczeń: 2

Luty: 4

Marzec: 0

Kwiecień: 0

Maj: 4

Czerwiec: 0

Lipiec: 0

Sierpień: 0

Wrzesień: 0

Październik: 0

Listopad: 0

Grudzień: 1

   W porównaniu do lat poprzednich odkąd prowadzę bloga to rok 2017 jest na drugim miejscu. W 2015 przeczytałam 7 książek, a w 2016 przeczytałam 26 książek. Oby 2018 rok był o wiele, wiele, wiele lepszy.

SKĄD NAJCZĘŚCIEJ CZYTAŁAM KSIĄŻKI?

Z PÓŁKI: 3
Z BIBLIOTEKI: 6
CZYTNIK: 2

   Najwięcej książek jednak czytałam z biblioteki. W tym roku nie wypożyczam NIC. Dlaczego? Ponieważ mam dużo książek swoich nieprzeczytanych jak i na czytniku. Jak to przeczytam wtedy zajrzę do biblioteki. ;)

JAKIEJ PŁCI AUTORA CZYTAŁAM NAJCHĘTNIEJ?

KOBIETA: 11
MĘŻCZYZNA: 0
KILKU AUTORÓW: 0

   Jednak kobietki górą. :D Też tak macie, że wolicie czytać książki, które wyszły z pod pióra osoby o tej samej płci co Wy? Ja tak mam. Łatwiej mi się wczuć w styl pisania kobiety niż faceta. Tak mam i koniec. Ale że 2018 rok to rok zmian, więc spróbuje przeczytać coś faceta. Chociaż jedną książkę... xD



   I to tyle z mojego podsumowania. Wiem, wypadła najsłabiej z Was wszystkich. Moja wina, moja wina, moja bardzo wielka wina... Ale nie skreślajcie mnie! Obiecuję poprawę. na pewno. 

   A teraz się z Wami żegnam, boje się komentarzy, ale dam radę. 

Buziaki. :**

4 komentarze:

  1. Kocham Twoje recenzje, szkoda że w tym roku tak mało. Wiem, że stać Cię na więcej :)

    Pozdrawia, wiesz sama kto ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, ale nie wiem kim jesteś Anonimku. ;)
      Pozdrawiam. :**

      Usuń
  2. O krok za daleko czytałam tyyyle lat temu ale podobała mi się :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas, który dałeś/dałaś na napisanie komentarza i tym zostawienia po sobie śladu oraz sprawienia mi wielkiej radości. :***

&221 "Wrobiona" C.L. Taylor - RECENZJA.!

 Hej. ;) AUTOR: C.L. Taylor TYTUŁ: "Wrobiona" TŁUMACZENIE: Izabela Matuszewska GATUNEK: Kryminał/Thriller WYDAWNICTWO: Albatros IL...