1 czerwca 2023

&201 "POZNASZ MNIE" Sarah A. Denzil - RECENZJA.!

 Hej. ^^

Jest czas, by pouczać innych, jest też czas, by milczeć.


AUTOR: Sarah A. Denzil

TŁUMACZENIE: Katarzyna Agnieszka Dyrek

TYTUŁ: "Poznasz mnie"

GATUNEK: Kryminał/Thriller

WYDAWNICTWO: Filia

SERIA: -

ILOŚĆ STRON: 256


Opis Książki.!

W środku nocy z pokoju dochodzi ochrypły szept „Poznasz mnie”.

Sophie całe dnie poświęca pracy w szkole podstawowej lub opiece nad matką, która cierpi na chorobę Alzheimera i nie jest łatwo się nią zajmować. Córce pozostaje niewiele czasu dla siebie i nielicznych przyjaciół.

W dniu, w którym Sophie postanawia w końcu zrobić coś dla siebie i iść na randkę zaczynają dziać się dziwne rzeczy. W ogrodzie znajduje dziwny guzik. Na szybie odcisk dłoni. Matka za swoje nowe sińce obwinia „cień”. Kto je prześladuje i dlaczego? I jeszcze ten głos…

Aby odkryć, kto je dręczy, Sophie musi wejrzeć w przeszłość, choć może nie spodobać jej się to, co tam znajdzie.

Trzymający w napięciu thriller psychologiczny autorki bestsellera „Milczące dziecko”.


Moja Recenzja.!

   W książce poznajemy Sophie, nauczycielkę i opiekunkę dla własnej matki, która cierpi na chorobę Alzheimera i powoli nie jest w stanie zająć się sama sobą. Przez to kobieta żyje tak naprawdę pracą i matką, a przez to nie ma czasu dla siebie, przyjaciół czy randki.

   Pewnego dnia postanawia coś zmienić i iść na randkę. Niestety ta okazuje się niewypałem. Do tego jej matka uważa, że ktoś ją prześladuje, jakiś "Cień" przez co Sophie ma kolejne zmartwienie.

   Chce odkryć kim jest "Cień", ale przez to musi zajrzeć w głąb siebie. I odkryć rzeczy, które jej podświadomość wymazała z pamięci.

   Thriller psychologiczny, zmuszający czytelnika do zagłębienia się w historię głównej bohaterki, ale i mimochodem w każdego z nas osobna. Bo czasami warto cofnąć się w przeszłość i zastanowić dlaczego jesteśmy tacy a nie inni w teraźniejszości. 

   Osobiście polecam i na pewno sięgnę po inne książki tej autorki.


OCENA KSIĄŻKI: 8/10


Buziaki. ;**

P.

2 komentarze:

  1. Jestem bardzo ciekawa tej książki. Czeka już na mnie w moje biblioteczce.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas, który dałeś/dałaś na napisanie komentarza i tym zostawienia po sobie śladu oraz sprawienia mi wielkiej radości. :***

&221 "Wrobiona" C.L. Taylor - RECENZJA.!

 Hej. ;) AUTOR: C.L. Taylor TYTUŁ: "Wrobiona" TŁUMACZENIE: Izabela Matuszewska GATUNEK: Kryminał/Thriller WYDAWNICTWO: Albatros IL...