8 października 2019

&148 Podsumowanie Miesięcy Czerwiec/Sierpień/Wrzesień 2019 Rok.!

Hej miśki.! ;D

   Jak Wam mija początek października? Mi na pogodzeniu wszystkich obowiązków. A dokładniej we wrześniu zaczęłam szkołę policealna na kierunku Technik Bezpieczeństwa i Higieny Pracy. Dużo pisania, nauki, ale myślę, że dam radę. ;) Do tego doszło mnóstwo książek do recenzji, więc szykujcie się, że październik to będzie miesiąc recenzji i nadrabiania zaległości czytelniczych. Do tego mój facet jeszcze zaczął studia, więc tak naprawdę wszystkie obowiązki domowe spadły na mnie, ale jest plus. Nie mam czasu na nudzenie się. :D A dziś zapraszam Was na podsumowanie czytelnicze trzech miesięcy, ponieważ ogarnęłam, że ostatni taki post był w Maju. :O Więc trzeba nadrobić. Serdecznie zapraszam. ;)


PODSUMOWANIE CZERWIEC 2019 ROK.!

PRZECZYTANE KSIĄŻKI: 2.!

Szału nie było w czerwcu, ale to tylko dlatego, że u mnie w pracy zaczął się sezon i po prostu brakowało siły na czytanie w domu. 

1. Lisa Harris "Ścigana" 9/10
2. Tom Phillips "Ludzie. Krótka historia o tym, jak s*ieprzyliśmy wszystko" 10/10




PODSUMOWANIE SIERPIEŃ 2019 ROK.!

PRZECZYTANE KSIĄŻKI: 6.!

W Sierpniu na szczęście wróciłam na właściwe tory czytelnicze i nadrobiłam trochę zaległości. ;)

1. Damian Dibben "Mam na imię Jutro" 8/10
2. Maureen Johnson "Znikający stopień" 10/10
3. R.K. Lilley "Podniebny lot" 10/10
4. Katarzyna Enerlich "Akuszerka z Sensburga" 10/10
5. Inka Loreen Minden " Grzeszna miłość" 9/10
6. R.K. Lilley "Pod Samym Niebem" 10/10








PODSUMOWANIE WRZESIEŃ 2019 ROK.!

PRZECZYTANE KSIĄŻKI: 3.!

We wrześniu znów tylko 2 książki, ale rozpoczęcie szkoły jednak zrobiło swoje. 

1. R.K. Lilley "Uziemieni" 8/10
2. R.K. Lilley "Pan Przystojny" 10/10
3. Penelope Bloom "Jej Wisienki" 10/10






Najlepszą książką w czerwcu była "Ludzie. Krótka historia o tym, jak s*ieprzyliśmy wszystko".

Najlepszą książką w sierpniu była "Znikający stopień", "Podniebny lot", "Akuszerka z Sensburga" oraz "Pod Samym Niebem".

Najlepszą książką we wrześniu była "Pan Przystojny" oraz "Jej Wisienki".

Ilość przeczytanych stron w czerwcu: 672.
Ilość przeczytanych stron w sierpniu: 1 973.
Ilość przeczytanych stron we wrześniu:  949.

Ilość przeczytanych stron od początku roku: 10 205.

Ilość książek przeczytanych od początku roku:  29/100.!



Recenzenckie: 6.

Z domowej biblioteczki: 1.

Wypożyczone z biblioteki: 4.


   Podsumowanie zakończone! :D A Wam jak poszło we wrześniu? Czekam na Wasze komentarze. ;)

Pozdrawiam. ;**

P.
  

  
    

2 komentarze:

  1. Gratuluję w wyniku. Mnie udało się we wrześniu przeczytać 9 książek. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również gratuluję tak pięknego wyniku. ;)
      Pozdrawiam. ;**

      P.

      Usuń

Dziękuję za poświęcony czas, który dałeś/dałaś na napisanie komentarza i tym zostawienia po sobie śladu oraz sprawienia mi wielkiej radości. :***

&220 "Moc" Anna Lewicka - RECENZJA.!

 Hej. ;) AUTOR: Anna Lewicka TYTUŁ" "Moc" TŁUMACZENIE: - GATUNEK: Romans WYDAWNICTWO: Jaguar ILOŚĆ STRON: 357 SERIA: "Tr...