21 listopada 2018

&108 Moje Życie Tytułami Książek - BOOK TAG.!

Hejo. ;)

   Jak Wam mijają te zimne i wietrzne dni listopada? Mi w pracy i w domu. Dopiero w weekendy sobie odpoczywam i wychodzę gdzieś z partnerem i przyjaciółmi. Niestety odkąd mieszkamy sami to jeszcze się przyzwyczajamy do obowiązków domowych i, że wszystko jest na Naszych głowach. A zaraz miną dwa miesiące. Ale damy radę. Na pewno. ;) Dzisiaj zapraszam Was na post z tych luźniejszych, czyli TAG. Mam nadzieję, że Wam się spodoba, albo natchnie, aby odpowiedzieć na pytania i napisać o tym na sowim blogu, albo w komentarzach. Co będzie równie miłe. ;) Od razu napiszę, ze moja wirtualna biblioteczka na LubimyCzytać.pl troszkę sie zmieniła, więc większość podanych tytułów książek w tym TAG-u to pozycje, których jeszcze nie czytałam. Ale szybko to nadrobię. Zaczynamy!

1. TYTUŁ, KTÓRY OGÓLNIE OPISUJE CAŁE TWOJE ŻYCIE?

Krzysztof Piotr Łabenda "Blizny"
 Dlaczego akurat taki tytuł? Bo tak postrzegam swoje życie. Pełne blizn po problemach, rozstaniach trudnych wyborach. Większość już jest zasklepionych i zagojonych, ale wystarczy jedno słowo, jedna sytuacja a na nowo się otwierają i palą żywym ogniem. Ale to oczywiście nie znaczy, że moje życie jest smutne i bezbarwne. O nie! Ale ten tytuł jednak idealnie do niego pasuje.

2. TYTUŁ, KTÓRY OPISUJE TWÓJ PERFEKCYJNY WEEKEND.

Izabela M. Krasińska "W obłokach marzeń"
Odkąd pracuje i mam cały dom na swojej głowie to naprawdę marzy mi się taki weekend bez problemów, bez prania, gotowania, sprzątania. Tylko dla mnie. Abym mogła sobie poleżeć do południa, nie myśleć o niczym i tylko bujać w obłokach. Ale póki co nie stać mnie na ludzi, którzy to wszystko zrobią za mnie, więc trzeba sobie jakoś radzić hehe. ;)
 
3. PRZYGODA, NA KTÓRĄ CHCIAŁABYŚ SIĘ WYBRAĆ.

Małgorzata Winkler-Pogoda "Tamtego lata w Bułgarii"
Nie wiem dlaczego, ale zawsze mnie ciągnęło i ciągnie do kraju typu Bułgaria. Gdzie jest kolorowo, pięknie i przede wszystkim ciepło hehe. Mam dość tych wiatrów, zimna i minusowych temperatur. A niestety to dopiero początek....

4. NAZWIJ SWOJE DZIECI IMIONAMI Z TYTUŁÓW KSIĄŻEK.

Nie mam takich książek. Od zawsze chciałam córeczkę nazwać Amelia, a mój partner syna Gabriel. I tak już zostanie.

5. TWOJA IDEALNA PRACA.

 Mam już taką pracę. Jako sprzedawca internetowy. Mam super szefa, cudownych współpracowników i aż z uśmiechem się chodzi do tej pracy, ale gdybym miała nazwać idealna pracę tytułem książki... Ewa Bauer "W nadziei na lepsze jutro". Bo jest dobrze, ale mogłoby być lepiej, prawda? ;)

6. MIEJSCE, KTÓRE CHCIAŁABYŚ ODWIEDZIĆ.

Wiele takich jest. Japonia, Chiny, Korea, Australia, Hiszpania. I w tym momencie nie przychodzi mi żaden tytuł w tej tematyce do głowy z książek.

7. TYTUŁ, KTÓRY OPISUJE TWOJE ŻYCIE MIŁOSNE.

Klaudia Kopiasz "Zapach szczęścia" i nic więcej. To opisuje w 100% związek z moim obecnym partnerem. Jestem szczęśliwa, on też i tego się trzymamy.

8. PYTANIE, KTÓRE SOBIE ZADAJESZ.

Wiele jest takich pytań. Czasami aż za dużo. Pomimo, że uwielbiam swoją pracę, spełniam się w niej to zawsze rano z budzikiem nasuwa się pytanie "Dlaczego jeszcze nie jestem bogata?" Haha. :D A z książek nie ma takiej.

9. NAZWA TWOJEGO KRÓLESTWA.

Magdalena Kołosowska "Tęcza nad jeziorem". Nic dodać nic ująć.

10. NAZWA TWOJEGO ZESPOŁU MUZYCZNEGO.

Nigdy nie chciałam być w zespole muzycznym, więc to pytanie zostawiam bez odpowiedzi.

11. TWÓJ AKTUALNY NASTRÓJ.

Hmm... Jestem aktualnie w pracy, więc może Ewa Zdunek "Lekarstwo na żal". Dziś coś nie mam humoru, wszystko mnie drażni i denerwuje, a praca to najlepsze lekarstwo na tego typu kobiece humorki.

12. TWOJA NAJLEPSZA PRZYJACIÓŁKA OPISANA TYTUŁEM.

Nie mam najlepszej przyjaciółki, ale mam najlepszego przyjaciela, z którym właśnie pracuje w swojej firmie. I jego opisuje zdecydowanie Agata Rybka "31 korytarzy". A dlatego, że jest nieprzewidywalny i ja to w nim uwielbiam. Dlaczego? Bo nigdy nie wiadomo jaki będzie miał humor, pomysł, plany na dzień pracy. Bo przede wszystkim to on mi mówi co mam robić w pracy i za co zabrać się w pierwszej kolejności. Dlatego z nim jest tak wiele wariantów jak w tytule tej książki korytarzy. ;)
Taki mały fakt z mojego życia: mój partner życiowy ma na imię Marcin i mój przyjaciel również. Chyba mam szczęście do tych Marcinów. ;D

13. TWÓJ ULUBIONY KOLOR.

Czerwień. Uwielbiam. Czy to w ubraniach, pomadce na ustach czy w wystroju domu. Czerwień mnie napędza pozytywną energię i pozwala mi zebrać energię. A co do tytułu książki to nie mam takiej. Albo nie mogę sobie przypomnieć.

14. JAK DO TEJ PORY POSTRZEGASZ 2018 ROK?

Tak sobie szczerze. Mogłam zmienić wiele rzeczy, mieć na nie wpływ, a po prostu je olałam. Wiele mogłam zmienić. Wiele zyskać. Dlatego idealnie tu pasuje ksiażka Ewy Bauer "Ucieczka przed życiem".

15. PLANY NA ZIMĘ.

Blogmas. Reaktywacja bloga. Nie zawieszanie go non stop tak jak było to do tej pory. I duuuużo czytania. A tytułu nie mam.

16. CEL NA 2019 ROK.

A to moja słodka tajemnica. ;) O której dowiecie się właśnie najprawdopodobniej z początkiem 2019 roku. ;)

Robiłyście ten TAG u siebie? A może planujecie? Jak Wy byście odpowiedziały na tych 16 pytań? Czekam na Wasze komentarze i dyskusje w nich. ;)

Duzo ciepłych buziaków w te chłodne dni. ;***

P.
 

9 komentarzy:

  1. Bardzo fajny tag. Ale bym chciała móc pisać posty w pracy 💕 ja chyba również nie mam najlepszej przyjaciółki... Mam wiele dobrych przyjaciółek, ale z żadną nie mam takiej bardzo silnej relacji... Ale mam tak samo jak ty najlepszego przyjaciela. Mojego chłopaka. Niestety książek wymienionych w tagu nie czytałam. Muszę zrobić taki post u siebie 💕💕

    Pozdrawiam,
    Ksiazkowa-przystan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha takie posty mogę pisać tylko jak szefa nie ma w promieniu 10 km. :D Ja miałam trochę "przyjaciółek" i stwierdziłam, że babą nie można ufać. Ja w swoim chłopaku również mam przyjaciela, ale jak muszę na niego ponarzekać to idę właśnie do tego z pracy hehe. Cieszę się, że TAG Ci się spodobał i mam nadzieję, że niedługo będę mogła poczytać Twoje odpowiedzi. ;)
      Pozdrawiam. ;**
      P.

      Usuń
  2. Bardzo fajny tag, można dzięki niemu trochę lepiej kogoś poznać. :) Mój listopad jest jakiś ponury. Czekam już na grudzień i liczę na to, że będzie lepiej. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno i tego Ci życzę. 😊
      Pozdrawiam. ;**
      P.

      Usuń
  3. Dziękuję. 😊
    Pozdrawiam. ;**
    P.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiesz, że nie znam żadnej z wymienionych przez ciebie książek? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że ja też je dopiero mam w planach czytelniczych? :D
      Pozdrawiam. ;**

      P.

      Usuń
  5. Ciekawe zestawienie! Życzę także, aby cel na 2019 rok się udał :*
    Pozdrawiam!!
    BookParadise

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas, który dałeś/dałaś na napisanie komentarza i tym zostawienia po sobie śladu oraz sprawienia mi wielkiej radości. :***

&221 "Wrobiona" C.L. Taylor - RECENZJA.!

 Hej. ;) AUTOR: C.L. Taylor TYTUŁ: "Wrobiona" TŁUMACZENIE: Izabela Matuszewska GATUNEK: Kryminał/Thriller WYDAWNICTWO: Albatros IL...