4 kwietnia 2018

&098 Premiery Książkowe, Filmowe I Serialowe Kwiecień 2018 Rok.!

Hej kochane.! ;)

   U mnie za oknem w końcu słoneczko, kurka zimowa schowana, aż człowiekowi chce się żyć. Dziś przychodzę do Was z premierami na ten miesiąc. Przyznam Wam się, że będą tylko książki i seriale, bo kino jakoś mnie nie ciekawi w tym miesiącu. Więc nie przedłużając zapraszam. ;D

KSIĄŻKI!


Autor i Tytuł: Emma Chase "Książę w wielkim mieście"

Opis: Pierwszy tom bestsellerowej serii "Royally". 
Nicholas Arthur Frederick Edward Pembrook, następca tronu Wessco, znany też jako Jego Seksowna Mość, jest niebywale czarujący, okrutnie przystojny i bezwstydnie arogancki – chociaż o to nietrudno, kiedy wszyscy kłaniają mu się w pas. 

Jednak pewnego śnieżnego wieczoru na Manhattanie książę poznaje piękną brunetkę, która nie postępuje jak reszta kobiet. Zamiast dygać, rzuca mu ciastem w twarz. 
Nicholas pragnie dowiedzieć się, czy dziewczyna jest tak dobra jak jej wypiek. A królewski potomek przyzwyczajony jest, by dostawać wszystko, czego zapragnie. 
Olivia Hammond nigdy nie marzyła, by spotykać się z księciem. 
Królowa nie aprobuje szalenie nieodpowiednich wybryków dziedzica, nieustępliwi paparazzi ich śledzą, a opinia publiczna ocenia każdy krok. Choć rodzina królewska zmieniła karety na rolls-royce'y i już dawno nie ścięto nikomu głowy, to ich członkowie nie są skłonni zaakceptować zwykłej, przeciętnej dziewczyny. 
Jednak dla Olivii młody mężczyzna wart jest wysiłku. 
Cały świat przyglądał się dorastaniu księcia, a w tej chwili wszyscy czekają na królewski ożenek. Przychodzi jednak chwila, gdy Nicholas musi zdecydować kim jest i, co ważniejsze, kim chce być. 
Królem... czy mężczyzną na zawsze zakochanym w Olivii.

Data premiery: 04 kwietnia 2018 rok


Autor i Tytuł: Audrey Carlan "Umysł"

Opis: Niczym magnes przyciągam złych i kontrolujących mężczyzn. Chase, mój biznesowy potentat i miłość mojego życia, myśli, że może mnie ochronić... Nie może. 
Nikt nie może. 
Zbyt późno stało się jasne, jak niebezpieczny był mój stalker, że jego groźby nie były jałowe. Niejeden raz udowodnił, że zrobi wszystko, co uzna za konieczne, że nie ma ryzyka, którego by nie podjął w swojej chorej, pokręconej grze i dla urojonego uwielbienia. 
Powinniśmy być lepiej przygotowani. Róże, zdjęcia, bielizna ubrudzona jego nasieniem, nawet jego znak wypisany krwią nie dały nam do myślenia. Wierzyłam, że moja miłość potrafi sprawić, że to się skończy, że ostatecznie zostanie schwytany. 
Myliłam się. 
"Czekają cię niepokój, gorące uczucia i chwile, kiedy nie będziesz mogła usiedzieć w fotelu. Czy można nie czuć związku z bohaterami, którzy zostali tak dobrze opisani? Odpowiedź jest prosta, nie można". 
Give Me Books Blog
"Ta miłość jest namiętna, a seks, który tych dwoje uprawia, tak gorący, że na pewno się nie zawiedziesz". 
Panty Dropping Book Blog 5 Star Review

Data premiery: 04 kwietnia 2018 rok


Autor i Tytuł: Malwina Bakalarz "Jak zmieniłam życie w rok?"

Opis: Malwina Bakalarz, autorka kultowego bloga Bakusiowo, udowadnia, że w rok można zmienić życie. Jej się udało rzucić korporację, założyć własny biznes, schudnąć i zajść w długo oczekiwaną ciążę. Można? Można! Jak? O tym w książce Malwiny o niezwykłych 365 dniach z jej życia.

Data premiery: 04 kwietnia 2018 rok


Autor i Tytuł: Melanie Moreland "Twoje zdjęcie"

Opis: Nazywam się Adam Kincaid i jestem najlepszy w swoim fachu. Po śmierci rodziców postanowiłem doskonalić się w ich fachu, dlatego w tej chwili jestem najbardziej śmiałym niezależnym fotografem na świecie. Być może niektórzy mają mnie za samotnika, ale nie dbam o to. Liczy się tylko dobre zdjęcie. Ale mimo że jestem dobry, wypadki chodzą po ludziach – i dzięki za to Bogu, bo dzięki jednemu z nich spotkałem właśnie ją. Alexandra Robbins. Moja opiekunka. Mój anioł. 
Obiektyw mojego aparatu pokochał jej rude włosy i jasne, niebieskie oczy, dlatego też musiałem ją zdobyć. Szybko się okazało, że jesteśmy dla siebie stworzeni. Pasowaliśmy do siebie zarówno pod względem fizycznym, jak i emocjonalnym. Coś jednak było nie tak. Dziewczynę prześladowała jej przeszłość i choć starałem się ją uwolnić, to niezależnie od tego, jak bardzo się staram, za każdym razem ją tracę. Teraz zamierzam ją odzyskać. I tym razem nie wystarczy mi jej zdjęcie – pragnę jej całej, ponieważ wiem, że łączy nas coś wyjątkowego...

Data premiery: 11 kwietnia 2018 rok


Autor i Tytuł: Samantha Young "Nieznośny ciężar tajemnic"

Opis: Niektóre sekrety są tak duże, że mogą zmienić wszytko. 
“Wiem, jak o siebie dbać. Od zawsze mogłam liczyć tylko na siebie. "
India Maxwell nie tylko przeprowadziła się na drugi koniec kraju - spadła też na samo dno hierarchii towarzyskiej. Całe lata zajęło jej zdobycie popularności, dzięki której mogła ukrywać swoje rodzinne kłopoty. Teraz jednak zamieszkała w jednej z najbogatszych dzielnic Bostonu ze swoją matką, jej narzeczonym i jego córką, Eloise. I właśnie dzięki paczce przyjaciół swojej przyszłej siostry przyrodniej - ze szczególnym uwzględnieniem jej przystojnego, aroganckiego chłopaka, Finna - India znowu czuje się tak, jak nie chciała już nigdy więcej - jak śmieć. 
India nie jest jednak jedyną osobą, która obawia się o swoje sekrety z przeszłości. Eloise i Finn, najpopularniejsza para w szkole, wcale nie są osobami, za jakie uchodzą. Życie wszystkich naokoło jest znacznie bardziej skomplikowane niż by się mogło wydawać. Gdy India powoli zbliża się do Finna i zaprzyjaźnia z Eloise, zagrażając w ten sposób pozorom, które pozwalają im funkcjonować, nienaruszone pozostają tylko prawdy brutalne i piękne, wystarczająco wielkie, aby zmienić ich na zawsze. 
Poruszająca historia o przyjaźni, tożsamości i akceptacji od autorki z listy bestsellerów New York Timesa, Samanthy Young, złamie Wasze serce i poskłada je na nowo.

Data premiery: 18 kwietnia 2018 rok


Autor i Tytuł: Abbi Glines "Jesteś moim światłem"

Opis: Małe amerykańskie miasteczko, troje przyjaciół z dzieciństwa i miłosne rozterki. 
Willę, Brady'ego i Gunnera łączy coś więcej niż tylko przyjaźń... 
Willa nie pozwala nikomu zbliżyć się do siebie. Nie potrafi wymazać z pamięci złych decyzji, które podjęła w przeszłości. Dziewczyna nieustannie walczy o wybaczenie rodziny. Brady był kiedyś najlepszym przyjacielem i miłością z dzieciństwa Willi. Teraz wszystko się zmieniło. Gunner, szkolna gwiazda futbolu o narcystycznym charakterze, nie dba o nikogo oprócz siebie... z wyjątkiem Willi, którą rozumie jak nikt inny. 
Gdy tajemnice wychodzą na jaw, dawni przyjaciele z dzieciństwa muszą stawić czoła prawdzie... 
"Abbi Glines potrafi zaczarować czytelnika swoją opowieścią. Nie mogłam oderwać się od historii Willy i Gunnera. Fani twórczości Abbi na pewno nie będą zawiedzeni!"
IsaX, lubimyczytac. pl

Data premiery: 18 kwietnia 2018 rok


Autor i Tytuł: Helen Hardt "Pożądanie"

Opis: Pozostawiona przez narzeczonego przy ołtarzu Jade Roberts szuka pocieszenia na ranczu swojej najlepszej przyjaciółki. Jej upokorzenie jest wciąż żywe, więc nie spodziewa się, że jej serce zabije mocniej dla kogokolwiek. Lecz gdy powściągliwy brat Marjorie, cudowny kowboj z Gór Skalistych, całuje ją po raz pierwszy, pękają wszystkie tamy. 
Talon Steel jest rozbitkiem, który nigdy w pełni nie wyleczył się z traumy, jakiej doznał w dzieciństwie. Żyje, biorąc od kobiet to, co mu dają, i nie oferując nic w zamian. Do chwili gdy w jego życiu pojawia się Jade – piękna, słodka i gotowa. Jego pragnienie, by ją mieć, przeradza się w pożądanie, które – jak się obawia – nigdy nie zostanie zaspokojone. 
Iskrzącą namiętność prześladują dawno pogrzebane sekrety, które mogą doprowadzić do rozstania. Czy miłość zwycięży?

Data premiery: 18 kwietnia 2018 rok


Autor i Tytuł: Tijan "Fallen Crest. Rodzina"

Opis: Druga część jednej z najpopularniejszych serii New Adult na świecie. 
Samantha i Mason są w sobie szaleńczo zakochani. Wydaje się, że nic nie stanie na drodze ich miłości, jednak pojawia się problem, bo nie wszyscy akceptują ten związek. Matka Samanthy to typ kobiety, która nie powstrzyma się przed niczym, aby osiągnąć to, czego pragnie. Analise robi wszystko, by rozdzielić parę. Dopuszcza się nawet szantażu i stawia Sam ultimatum. Kiedy wspomnienia z przeszłości wracają do niej z pełną siłą, dziewczyna musi znaleźć w sobie dość odwagi, by sprzeciwić się matce. Jeśli się zawaha, przyszłość Masona będzie przesądzona. 
Czy Mason będzie walczył o ich miłość? Czy Samantha znajdzie w Fallen Crest kochającą rodzinę, jakiej nigdy nie miała?

Data premiery: 19 kwietnia 2018 rok

SERIALE!


Tytuł: Shadowhunters

Sezon: 3 sezon

Data premiery: 4 kwietnia 2018 rok


Tytuł: Legion

Sezon: 2 sezon

Data premiery: 5 kwietnia 2018 rok


Tytuł: Fear The Walking Dead

Sezon: 4 sezon

Data premiery: 16 kwietnia 2018 rok

   I to tyle ode mnie na dzisiaj. Czekacie na jakieś książki z moich premier? A może na coś innego? Czekam na Wasze komentarze. ;)

Pozdrawiam. ;**

P.

8 komentarzy:

  1. Dzisiaj rzeczywiście piękna pogoda była! Ja mogłabym się skusić na książkę Young, Chase, czy Tijan :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby ta pogoda jak najdłużej się utrzymała, bo tęskniłam za czytaniem w plenerze. ;)
      Pozdrawiam. ;**

      P.

      Usuń
  2. Mnie najbardziej zaciekawiła książka: "Jesteś moim śiatłem".
    Kinga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też on bardzo ciekawi, bo jest napisana przez moja ulubioną autorkę. ;)
      Pozdrawiam. ;**

      P.

      Usuń
  3. Z wymienionych książek chętnie przeczytałabym "Nieznośny ciężar tajemnic" oraz "Jesteś moim światłem", a co do seriali, to nic z proponowanych mnie nie interesuje. Z nowych produkcji na pewno muszę zobaczyć "Terror", bo książka Simmonsa była niesamowita :)
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mogę się doczekać, aż przeczytam "Jesteś moim światłem". ;)
      Pozdrawiam. ;**

      P.

      Usuń
  4. Za "Nieznośny ciężar tajemnic" wkrótce się zabieram! :)

    Pozdrawiam,
    http://ksiazkowa-przystan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też niedługo mam zamiar się za to wziąć. ;)
      Pozdrawiam. ;**

      P.

      Usuń

Dziękuję za poświęcony czas, który dałeś/dałaś na napisanie komentarza i tym zostawienia po sobie śladu oraz sprawienia mi wielkiej radości. :***

&220 "Moc" Anna Lewicka - RECENZJA.!

 Hej. ;) AUTOR: Anna Lewicka TYTUŁ" "Moc" TŁUMACZENIE: - GATUNEK: Romans WYDAWNICTWO: Jaguar ILOŚĆ STRON: 357 SERIA: "Tr...