6 lutego 2016

&031 Jessica Sorensen "Ocalenie Callie i Kaydena" - RECENZJA.!

Hej hej.! ;)

Ocaliłaś mnie niezliczoną ilość razy. Nie tylko wtedy, gdy uniknąłem bicia, albo kiedy zadzwoniłaś po karetkę, ale ponieważ pokazałaś mi, że cię obchodzę... Pokazałaś mi, że jestem wart, by o mnie dbać.
Jessica Sorensen "Ocalenie Callie i Kaydena"

Autor: Jessica Sorensen

Tłumaczenie: Ewa Helińska

Tytuł: Ocalenie Callie i Kaydena

Seria: The Coincidence (Tom 2)

Wydawnictwo: Zysk i S-ka

Ilość stron: 384

Gatunek: New Adult, Literatura obyczajowa, Romans

Opis książki: Mroczny sekret, od lat skrywany przez Kaydena w końcu wyszedł na jaw. Co gorsza, chłopak stoi w obliczu groźby oskarżenia przed sądem o pobicie. Jedynym sposobem, by mógł oczyścić swoje imię jest zdradzenie przez Callie jej tajemnicy. Ale Kayden nigdy jej o to nie poprosi. Zamiast tego zrobi wszystko, co w jego mocy, by ją chronić. Nawet jeśli oznacza to opuszczenie przez niego jedynej dziewczyny, którą kiedykolwiek pokochał.

Callie wie, że Kayden pogrąża się w ciemności i rozpaczliwie pragnie go ocalić. Lecz uda jej się to jedynie wtedy, gdy stawi czoła swojemu największemu lękowi i wyzna wszystkim własne bolesne tajemnice. Pomysł przerwania milczenia wzbudza u niej trwogę, ale nie tak wielką, jak myśl o utracie Kaydena.

Moja recenzja!
   Kayden jest oskarżony przed sądem o pobicie swojego rówieśnika. Jedyne co może go uratować to to, że Callie ujawni swój najmroczniejszy sekret. Chłopak nie ma zamiaru jej prosić o tak duże poświęcenie i woli zostać oskarżony niż ją o to prosić.
   Dziewczyna wie, że jeżeli nic nie zrobi to jej ukochany, który chociaż zamknął się na nią, po swojej próbie samobójczej, gdy go uratowała skończy w więzieniu. Nie chce do tego dopuścić i stawia czoła swoim demonom po 6 latach walki z nimi.
   Polecam fanom pierwszego tomu, bo na pewno się nie zawiodą. ;)

Czytaliście czy dopiero macie zamiar? Czekam na Wasze komentarze. ;)

Ocena: 10/10

Pierwszy tom - PRZYPADKI CALLIE I KAYDENA

Buziaki. :**

4 komentarze:

  1. Nie czytałam i na razie nie mam ochoty na tę książkę. Pewnie dlatego, że mam sporo innych do przeczytania, które już leżą od dłuższego czasu i czekają na swoją kolej. :D
    Pozdrawiam,
    Geek of books&tvseries&films

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, ale i tak polecam jakbyś nie miała co czytać. ;)
      Pozdrawiam. :**

      Usuń
  2. O książce nie słyszałam, ale chyba nie przeczytam, bo nadal nie wiem, czy warto. Jak piszesz recenzje, próbuj pisac jak najmniej o czym jest książka, a bardziej skupić się na jej zaletach i wadach, nie tylko fabularnych ;)
    Pozdrawiam i zapraszam
    http://ksiegoteka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas, który dałeś/dałaś na napisanie komentarza i tym zostawienia po sobie śladu oraz sprawienia mi wielkiej radości. :***

&220 "Moc" Anna Lewicka - RECENZJA.!

 Hej. ;) AUTOR: Anna Lewicka TYTUŁ" "Moc" TŁUMACZENIE: - GATUNEK: Romans WYDAWNICTWO: Jaguar ILOŚĆ STRON: 357 SERIA: "Tr...