14 lipca 2022

&189 Podsumowanie Czytelnicze Czerwca 2022.!

 Hej kochani.!

Ja to zawsze jestem do tyłu, zwłaszcza z podsumowaniami. Ale lepiej późno niż wcale, prawda? Też tak uważam haha. Także zapraszam Was na szybkie i przyjemne podsumowanie minionego miesiąca, jakim był czerwiec.


Udało mi się w nim przeczytać 6 książek, z czego tylko jedna była do bani. A mowa tutaj o "Hush Hush", oczywiście czemu tak się stało zapraszam do przeczytania w recenzji. Za to najlepszą książką zdecydowanie była "Lilianna". Bez dwóch zdań. Również odsyłam Was do jej recenzji. Łącznie udało mi się przeczytać 2186 stron , co jest naprawdę ładnym wynikiem. Oczywiście mam nadzieję,że lipiec będzie jeszcze lepszy.






A jak Wasz czerwiec? Dajcie znać w komentarzach.!

Buziaki. ;***


P.

2 komentarze:

Dziękuję za poświęcony czas, który dałeś/dałaś na napisanie komentarza i tym zostawienia po sobie śladu oraz sprawienia mi wielkiej radości. :***

&220 "Moc" Anna Lewicka - RECENZJA.!

 Hej. ;) AUTOR: Anna Lewicka TYTUŁ" "Moc" TŁUMACZENIE: - GATUNEK: Romans WYDAWNICTWO: Jaguar ILOŚĆ STRON: 357 SERIA: "Tr...