30 maja 2019

&135 Prywatność Poetki #3 Co Się U Mnie Zmieniło Odkąd Wrociłam Na Bloga???

Hej kochane!

   Czasami tak jest w życiu, że zmienia się diametralnie i nie mamy na te zmiany większego wpływu. No cóż... Los jest taki, ze nawet jak bardzo byśmy chcieli to go nie rozplanujemy krok po kroku. A nawet jak próbujemy to i tak coś nam wyskoczy niespodziewanego do tego stopnia, że dalsze plany idą w odstawkę.

   Czasami jak wstawiam recenzję to w wstępie postu piszę Wam co u mnie, co się zmieniło. Ale zawsze to jest pokrótce z minionych dni czy z tego obecnego, gdy publikuje post. Były już moje prywatne posty o tym dlaczego zaczęłam czytać książki i co robię w wolnym czasie po za tym. Ale co po za tym u mnie w życiu się dzieje, czym się zajmuje chyba jeszcze nie pisałam. A czasami takie szczere, otwarte posty też są potrzebne, abyście mogły mnie lepiej poznać. ;)

   Więc co robię odkąd wróciłam na bloga? Pracuje, zajmuje się domem, dbam, aby mój facet nie chodził głodny hehe. ;) Na początku maja przeprowadziliśmy się do nowego mieszkania, więc ilość obowiązków momentalnie mi się zmniejszyła. Dlaczego? Ponieważ, gdy pierwszy raz się wyprowadzaliśmy razem "na swoje" potrzebowaliśmy mieszkania na szybko, ponieważ mój mężczyzna rozpoczynał studia. (Tak, znalazłam sobie młodszego faceta, a co! :D) A, ze moje miasto jest bardzo małe to wzięliśmy to mieszkanie co było. Taaa... Duże, 4 pokojowe, 2 łazienki i salon. Opłaty wynosiły 2500 zł. Jak teraz sobie myślę ile władowaliśmy w tamto mieszkanie pieniędzy to mnie szlak trafia. Źle się tam czuliśmy. Zbyt duży metraż na dwoje młodych ludzi. Chyba, że robilibyśmy nie wiadomo jakie imprezy to wtedy idealne.Więc jak tylko pod koniec kwietnia dowiedzieliśmy się od kumpla, że jego syn zmienia mieszkanie i ono będzie do wynajęcia. Długo się nie zastanawialiśmy. I tak o to z wielkiego mieszkania przenieśliśmy się do 3 pokojowego, z kuchnią i łazienką oraz balkonem. Jest przytulne, ciepłe i o wiele bardziej rodzinne. I przynajmniej echo w salonie nie nosi się jak jestem sama w domu hehe. ;) Plus opłaty są o wiele mniejsze, więc nie musimy sobie odmawiać przyjemności jak np. kino czy koncert bez zastanawiania się czym nam starczy do końca miesiąca.

   Pracuje dalej jako sprzedawca internetowy i nie mogę na swoją pracę narzekać. Uwielbiam ja po prostu. Firmę, pracę i współpracowników jak i szefa. I ostatnio doszłam do takiego przemyślenia. Że pomimo nie chęci czasami, aby wstawać do tej pracy, użerać się czasami z nie miłymi klientami czy humorkami szefa to wiem, że nie trafię lepiej. W 100%.  Więc staram się nie narzekać i do każdego zadania podchodzić z uśmiechem. ;)

   Zapisaliśmy się ostatnio również z partnerem na siłownię. Więc dzięki książką ćwiczę swoje wnętrze, a siłowni zewnętrzne ciało. Oczyszczam również umysł dzięki niej, ponieważ wyłączam się całkowicie, gdy biegam na siłowni. Wiadomo, jako kobieta mam kompleksy względem swojego ciała i dzięki temu je unicestwiam. :D

   W weekendy przeważnie nadrabiam zaległości w sprzątaniu domostwa, pranie itp. Też w czytaniu i recenzjach. I oczywiście spotkania z przyjaciółmi. To jest coś od czego się odzwyczaiłam przez nawał pracy, ale już powoli wracam na dobre tory z kontaktami między ludzkimi. Niestety przez to, że musiałam nauczyć się dbać o dom SAMA to nie miałam czasu na nic innego. W pewnym momencie po prostu zwątpiłam w siebie. Bo gdy tylko posprzątałam zaraz był bałagan i to jeszcze większy. Ale wynikało to z prostej rzeczy do której również musiałam dojść z chłopakiem. Brak sumienności i odkładania rzeczy tam gdzie ich miejsce. Ale już jest z tym lepiej i z tego mega się cieszę. ;)

   Tyle pokrótce co u mnie. Na pewno chcę więcej takich postów ode mnie dla mnie i dla Was. Więc  szykujcie się na więcej Prywatności Poetki. ;)


Buziaki. ;**

P.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za poświęcony czas, który dałeś/dałaś na napisanie komentarza i tym zostawienia po sobie śladu oraz sprawienia mi wielkiej radości. :***

&221 "Wrobiona" C.L. Taylor - RECENZJA.!

 Hej. ;) AUTOR: C.L. Taylor TYTUŁ: "Wrobiona" TŁUMACZENIE: Izabela Matuszewska GATUNEK: Kryminał/Thriller WYDAWNICTWO: Albatros IL...