10 sierpnia 2020

&177 Leopoldo Gout "Geniusz. Rewolucja" - RECENZJA.!

Hej kochani.!

   Tak jak pisałam post wcześniej, wracam. I bez większego obijania już Was zostawiam z nową (starą) recenzją, bo czasu trochę minęło odkąd ją pisałam. Miłego czytania.!


Autor: Leopoldo Gout

Tłumaczenie: Robert Waliś

Tytuł: Geniusz. Rewolucja

Oryginalny tytuł: Genius #3: The Revolution

Seria: Geniusz (Tom 3)

Wydawnictwo: ALBATROS

Ilość stron: 272

Gatunek: Literatura młodzieżowa

Opis książki.!

Troje przyjaciół. Jeden cel: uratować świat.

Decydujący pojedynek doba ze złem. Ostatnia runda.

Troje geniuszy. Blogerka z Chin, inżynier samouk z Nigerii, programista z Meksyku. Każdy ma inny talent. Wszyscy mają wspólny cel. Jaki? Zatrzymać zło. Uratować świat.

Misja 1: rozbić gang cyberterrorystów
Misja 2: uwolnić niesłusznie aresztowanego ojca
Misja 3: przygotować się na decydujące starcie z geniuszem zła

Tunde: Czternastoletni geniusz inżynier samouk z Nigerii. Uwolnił swoją wioskę z rąk bezwzględnego wojskowego. Okazuje się, że czeka go znacznie trudniejsze zadanie.

Likaon: Tajemnicza szesnastoletnia blogerka-aktywistka z Chin. Musi stawić czoła groźnym cyberterrorystom i wydostać ojca z więzienia.

Rex: Genialny szesnastoletni programista i haker. Będzie walczył z geniuszem zła, który ma demoniczny plan... Cy Rexowi, z pomocą przyjaciół i brata, uda się go pokonać?

Moja recenzja.!

   Trzeci i ostatni tom o trójce wyjątkowych dzieciaków, które dzięki swoim talentom, próbują uratować świat. Starają się oczyścić siebie z postawionych zarzutów i pokonać tego, który naprawdę za tym stoi i próbuje ich wrobić.

   Mamy super bohaterów, ciekawą historię i piękne ilustracje, które to wszystko uzupełniają. Nie chcę za dużo pisać, aby Wam nie spojlerować poprzednich dwóch tomów. Nasi bohaterowie, Tunde, Rex i Likaon, dalej walczą z cyberterrorystami, którzy życia im nie ułatwiają. Likaon chce zrobić wszystko, aby pomóc swojemu ojcu, a cała trójka musi pokonać złego geniusza, którego poczynania mogą zniszczyć cały świat internetu.


   Polecam całą serię, nawet jeżeli ktoś nie jest fanem młodzieżówek tak jak ja. Ponieważ dla mnie czas z tą serią był fajną odskocznią od rzeczywistości. ;)

Pierwsze zdanie w książce: Trzy godziny po tym jak wylądowaliśmy w Pekinie, zlokalizowałam swojego ojca.

Ocena książki: 7/10.!


Geniusz. Gra |Geniusz. Przekręt | Geniusz. Rewolucja


   Czytaliście? Macie zamiar? Dajcie znać w komentarzach.!

Buziaki. ;***

P.


5 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się okładka tego tomu. Wpada w oko. Poza tym uwielbiam zielony kolor. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W rzeczywistości jeszcze ma elementy, które się błyszczą, więc w ogóle jest na co popatrzeć. ^^
      Pozdrawiam. ;**

      P.

      Usuń
  2. Nie słyszałam o tej serii wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc mam nadzieję, że się z nią zapoznasz. ^^
      Pozdrawiam. ;**

      P.

      Usuń
  3. Bardzo podoba mi się okładka tego tomu. Wpada w oko. Poza tym uwielbiam zielony kolor. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas, który dałeś/dałaś na napisanie komentarza i tym zostawienia po sobie śladu oraz sprawienia mi wielkiej radości. :***

&220 "Moc" Anna Lewicka - RECENZJA.!

 Hej. ;) AUTOR: Anna Lewicka TYTUŁ" "Moc" TŁUMACZENIE: - GATUNEK: Romans WYDAWNICTWO: Jaguar ILOŚĆ STRON: 357 SERIA: "Tr...