9 marca 2023

&199 "Ofiara" Max Czornyj - RECENZJA.!

 Hej. :)


Starał się zebrać myśli, w chaosie wymieszane jak podroby w konserwie.



AUTOR: Max czornyj

TŁUMACZENIE:  -

TYTUŁ: "Ofiara"

GATUNEK: Kryminał/Thriller

SERIA: "Komisarz Eryk Deryło" (Tom 2)

WYDAWNICTWO: Filia

ILOŚĆ STRON: 420

Opis Książki.!

Serię okrutnych zabójstw dokonanych w Lublinie przed Bożym Narodzeniem przerwała policyjna obława.
Nie na długo.
W mieście prawdopodobnie pojawił się naśladowca. Równie przebiegły i sadystyczny.
Nikt nie chce dopuścić do siebie myśli, że zabójca pozostał na wolności.

Porwana zostaje kolejna kobieta. Sprawca najwyraźniej chce wciągnąć do swojej upiornej rozgrywki Eryka Deryłę. Impulsywny komisarz nie waha się podjąć wyzwania. Jednocześnie musi jednak zadbać o bezpieczeństwo własnej rodziny. I to bez względu na koszty.
Uwikłany w makabryczną grę i zagrożony dyscyplinarną zsyłką stara się uprzedzić seryjnego mordercę.

Co jest rzeczywistością, a co jedynie makabryczną scenerią?
Deryło musi zrozumieć zasady, które kierują zbrodniarzem.
Cóż bowiem jest ważniejsze, ofiara czy ołtarz, który uświęca ofiarę?

Moja Recenzja.!

   Kolejne porwanie kobiety w Lublinie. Policja podejrzewa naśladowcę przestępcy, który robił to samo przed Bożym Narodzeniem. Ale tym razem uderza bezpośrednio w komisarza prowadzącego śledztwo, Eryka Deryło.

   Kontynuujemy przygodę z Erykiem Deryło i porywaczem oraz zabójcą kobiet. Komisarz znów musi zmierzyć się z psychopatą, który bezpośrednio wciąga go w swoją grę. A Deryło nie może pozwolić, aby znów zastraszył Lublin. Oraz jego bliskich. 

   Max Czornyj znów mnie nie zawiódł i dał mi kontynuację historii jeszcze lepszą od jej początku. I jeszcze bardziej krwawą. Kolejny tom już czeka na swoją kolej.

Ocena Książki: 9/10

Grzech | Ofiara | Pokuta | Trauma | Klątwa | Zjawa | Bestia | Krew | Pacjent | Piekło

Buziaki. ;***

P.

2 komentarze:

  1. Nie czytałam jeszcze pierwszej części, ale zachęciłaś mnie do tego ,aby nadrobić zaległości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że spodoba Ci się tak samo jak mi.
      Pozdrawiam ciepło. ;**

      Usuń

Dziękuję za poświęcony czas, który dałeś/dałaś na napisanie komentarza i tym zostawienia po sobie śladu oraz sprawienia mi wielkiej radości. :***

&221 "Wrobiona" C.L. Taylor - RECENZJA.!

 Hej. ;) AUTOR: C.L. Taylor TYTUŁ: "Wrobiona" TŁUMACZENIE: Izabela Matuszewska GATUNEK: Kryminał/Thriller WYDAWNICTWO: Albatros IL...