21 marca 2018

&097 Seriale, Które Chcę Dokończyć W 2018 Roku.!

Hejo.! :D

   Godzina 10 wybiła, kawa zrobiona, laptop odpalony, czyli można brać się za nowy post hehe. ;) Widziałam, że ostatni wpis "Prywatność Poetki", bardzo przypadł Wam do gustu, więc chyba pojawi się takich postów więcej. Chcecie?
 
   Ale dzisiaj nie o tym. Dziś będę pisać o moim drugim nałogu, który już dorównuje książkoholizmowi. A chodzi mi o seriale. Zauważyłam, że wiele dziewczyn, które kochają książki tak jak ja uwielbiają też seriale. Może te dwa nałogi się łączą hehe? Nie macie tak kochane, że jak widzicie u kogoś na blogu wpis o jakimś serialu to macie ochotę też sprawdzić co to jest i czy Wam się spodoba. Ja tak mam. Dlatego lista seriali, które zaczęłam i chcę skończyć będzie długa, ale już niektóre seriale skończyłam (BRAWO JA! :D) i też je tu wkleję, a nie długo napiszę ogólną recenzję. ;)

   Zapraszam do czytania!

SERIALE, KTÓRE MUSZĘ DOKOŃCZYĆ!


Pamiętniki Wampirów!

Uwielbiam ten serial! Pamiętam, że kiedyś dotarłam do 3 sezonu i przestałam, dlatego rozpoczynam go od początku i planuję w najbliższym czasie go nadrobić. 

Jestem na: Sezon 1 Odcinek 1 z 8 Sezonów


The Walking Dead!

Jestem na 8 sezonie odcinek 5, więc nie wiele zostało do końca. Nie nadążam czasami za akcją, bo odcinki są czasami miesiącami oddalone od siebie, ale powolutku do przodu. ;)

Jestem na: Sezon 8 odcinek 5 z 8 Sezonów


iZOMBIE!

Zakochałam się w Liv od pierwszego odcinka. To jest taki nietypowy serial o zombie, które żyją wśród ludzi. Jestem na 4 odcinku pierwszego sezonu, ale coś czuje, że będzie to ulubiony serial 2018 roku.

Jestem na: 4 Odcinek 1 Sezonu z 4 Sezonów


Bates Motel!

Tego serialu nawet jeszcze nie zaczęłam, ale bardzo zaciekawił mnie opis i opinie o nim. Dzisiaj mam zamiar obejrzeć pierwszy odcinek. Znacie? Polecacie?

Jestem na: 1 Odcinek 1 Sezonu z 5 Sezonów


Rebelde!

Kto pamięta Zbuntowanych? :D Serial jak i zespół? To jest moja miłość jak jeszcze puszczali ten serial w telewizji, a teraz nadrabiam go całego. Uwielbiam styl uczniów w tej szkole, ich mundurki, a najbardziej Roberte Pardo, przez którą nadal marzę, aby pofarbować moje blond kłaczki na bordowo haha. ;)

Jestem na: 14 Odcinek 1 Sezon z 3 Sezonów

Pretty Little Liars!


Przyznać się! Jaka dziewczyna nie zna tego serialu? Chyba nie ma takiej. A przynajmniej mam taką nadzieję hehe. ;) Ja rozpoczynam aktualnie 2 sezon i nie mogę się doczekać dalszych losów mojej ukochanej 4 przyjaciółek. ;)

Jestem na: 1 Odcinek 2 Sezonu z 7 Sezonów


Preacher!

Kaznodzieja, bo taki jest polski tytuł tego serialu to coś co pokazał mi mój znajomy i z którym obejrzałam 3 pierwsze odcinki. Ale wiecie jak to jest oglądać seriale ze znajomymi. ;) Dlatego planuje sama go obejrzeć od początku.

Jestem na 1 Odcinek 1 Sezonu z 2 Sezonów


Outlander!

Po przeczytaniu pierwszego tomu z serii "Obca" musiałam obejrzeć serial i pierwszy sezon zawładnął moim małym serduszkiem! Więc nic dziwnego, że zamierzam go kontynuować. ;)

Jestem na: 1 Odcinek 2 Sezonu z 3 Sezonów


Shadowhunters!

I mamy serial, który jest u mnie póki co w pierwszej trójce ulubionych. Muszę obejrzeć chociaż jeden odcinek dziennie, bo nie wytrzymałabym bez moich kochanych Nocnych Łowców!

Jestem na: 3 Odcinek 2 Sezonu z 3 Sezonów


I jest moja miłość wśród seriali numer 1! Riverdale, czyli serial, który opisuje życie paczki przyjaciół w wydającym się spokojnym miasteczku. Kocham, kocham, kocham. Jeśli ktoś nie ogląda to natychmiast ma zacząć, bo inaczej będzie foch na wieki! :D

Jestem na: 15 Odcinku 2 Sezon z 2 Sezonów


Legion!

O serialu nie wiem nic. Dlaczego chcę go zacząć oglądać? Ponieważ mega mi się podobała jego reklama w telewizji. A może ktoś ogląda i poleca? 

Jestem na: 1 Odcinek 1 Sezonu z 2 Sezonów


 Orange Is The New Black!

Nie sądziłam, że ten serial się tu znajdzie, bo jeszcze go nie zaczęłam i mam mieszane uczucia do niej. Więzienie dla kobiet, wszędzie lesbijki i seks. Ale jednak. Coś mnie do niego ciągnie. ;)

Jestem na: 1 Odcinek 1 Sezon z 6 Sezonów


Gossip Girl!

I kolejny serial, który chcę sobie odnowić. Czyli legendarna Plotkara hehe. Jest to coś takiego jak serial Słodkie Kłamstewka. Każda kobieta i dziewczyna go zna. Prawda? ;)

Jestem na: 1 Odcinek 1 Sezonu z 6 Sezonów


A teraz czas na seriale, które udało mi się skończyć w tym roku już. ;)


13 Reasons Why!

Obejrzane: 1 Sezon!


American Horror Story!

Obejrzane: 7 Sezonów!


Big Little Lies!

Obejrzane: 1 Sezon!


Ravenswood!

Obejrzane: 1 Sezon!


The Whispers!

Obejrzane: 1 Sezon!


   Podsumowując! Mam 13 seriali do obejrzenia i 5 skończonych. Nie jest w sumie tak źle. Tylko boje się, że do tej listy do obejrzenia zaraz coś dojdzie z polecanych seriali przez Was w komentarzach hehe. Na temat skończonych seriali nie rozpisywałam się za bardzo, bo każdemu chcę poświecić osobny post i dokładniej się rozpisać. Oczywiście bez spoilerów. ;) A Wy jak postrzegacie seriale, które oglądam albo obejrzałam? I jak u Was to wygląda? Lubicie seriale, a może wolicie filmy? Czekam na komentarze. ;)

Pozdrawiam. ;**

P.

16 komentarzy:

  1. Ja opanowałam Netflixa do perfekcji i wciągałam Pretty Little Liars wszystkie 7 sezonów, Orange Is The New Black muszę dokończyć 3 sezon. 13 Powodów również obejrzałam. Obecnie jestem w trakcie oglądania Grzesznicy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już sprawdziłam serial, który oglądasz i dodałam do listy "Chcę obejrzeć". ;)
      Pozdrawiam. ;**

      P.

      Usuń
  2. Walking Dead przestałam oglądać obecny sezon, bo to już takie naciągane się zrobiło :/
    TVD oglądałam na bieżąco :D 13 powodów totalnie nie kupiłam. PLL też mnie nie wciągnęły. A Plotkarę pamiętam jak oglądałam, kiedy chodziłam na wagary :D
    http://whothatgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha no to Plotkara na pewno Ci zapadła w pamięć. ;) Mnie nawet jeśli serial już męczy to i tak obejrzę do końca, aby wiedzieć jak skończą się losy bohaterów.
      Pozdrawiam. ;**

      P.

      Usuń
  3. Ja niby znam sezon 1 Riverdale, ale skończyłam na ten moment na pierwszym sezonie xD Niby był OK, tylko... jakoś mi z nim nie śpieszno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie się bardzo spodobał, ale każdy ma inny gust. ;)
      Pozdrawiam. ;**

      P.

      Usuń
  4. Uwielbiam seriale, całkiem sporo z tej Twojej listy już oglądałam, albo chociażby znam z widzenia i słyszenia. Ja obecnie oglądam Strange Things, gorąco polecam, naprawdę genialny serial, który wciąga.

    http://recenzentka-doskonala.blogspot.com/2018/03/cae-miasto-o-tym-mowi-fannie-flagg.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam serial Strange Things, ale nie w moim stylu raczej.
      Pozdrawiam. ;**

      P.

      Usuń
  5. Żadnego z tych seriali nie oglądałam ale ja z tych nieserialowych ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale jakbyś chciała to zawsze możesz zajrzeć tutaj i coś wybrać. ;)
      Pozdrawiam. ;**

      P.

      Usuń
    2. Oglądałam Riverdale, ale mi się znudziło. Tak samo było z "Pamiętnikiem wampirów". Obecnie jestem wierna tylko "Runaways" oraz "Luciferowi".

      Pozdrawiam i zapraszam:
      biblioteka-feniksa.blogspot.com

      Usuń
    3. Ja póki co Riverdale uwielbiam. ;)
      Pozdrawiam. ;**

      P.

      Usuń
  6. Kiedyś zaczęłam oglądać Pamiętniki Wampirów, bo wszyscy tak wychwalali, ale jakoś po połowie pierwszego sezonu zrezygnowałam :D Może jakbym dała szansę i obejrzał do końca pierwszego sezonu, bym się jakoś wciągnęła, no ale... Oglądałam też PLL. Na początku było ciekawie, ale potem już za bardzo kombinowali i się zrobiło dziwnie, a nie ciekawie. :) Obecnie oglądam Riverdale, ale jestem dopiero po 4 odcinku drugiego sezonu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Riverdale polecam jak najbardziej, mnie przynajmniej bardzo wciągnął. ;)

      Usuń
  7. Och, oglądam właśnie "Słodkie kłamstewka" (Netflix wciąga strasznie!)! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Netflix robi to specjalnie. Po co mi życie haha? :D
      Pozdrawiam. ;**

      P.

      Usuń

Dziękuję za poświęcony czas, który dałeś/dałaś na napisanie komentarza i tym zostawienia po sobie śladu oraz sprawienia mi wielkiej radości. :***

&221 "Wrobiona" C.L. Taylor - RECENZJA.!

 Hej. ;) AUTOR: C.L. Taylor TYTUŁ: "Wrobiona" TŁUMACZENIE: Izabela Matuszewska GATUNEK: Kryminał/Thriller WYDAWNICTWO: Albatros IL...