19 czerwca 2017

&87 WIELKIE OGŁOSZENIE.!!

Hejka. ;*

   Wiele z Was pewnie nie wie, ale oprócz książek moim drugim nałogiem (jak pewnie większości kobiet) są kosmetyki do makijażu jak i te do pielęgnacji. Kiedyś prowadziłam bloga na ten temat, ale jakoś umarł i nie narodził się na nowo. Ale teraz myślę, aby ta tematyka wróciła w postach ode mnie. Ale na tym blogu. Aby połączyć dwa nałogi w jeden. ;) Widziałam, że już kilka dziewczyn, które pisze o książkach zaczyna w swoje posty wplatać coraz więcej postów o tematyce kosmetycznej. Oczywiście to nie oznacza, że przestanę pisać o książkach. O w życiu! ;)

   Jak myślicie ciekawiło by Was takie coś? Recenzje kosmetyków, projekt denko, zakupy kosmetyczne (chociaż na nie mam szlaban od chłopaka tak jak i na książki hehe) i tym podobne? Bo ja się zapaliłam co do tego pomysłu i teraz czekam na Waszą odpowiedź. ;)

   Dajcie znać w komentarzach czy to dobry pomysł czy wręcz przeciwnie. I także napiszcie mi jakie posty o kosmetykach by Was najbardziej ciekawiły, jeżeli będą takowe. ;)

Buziaki. :**

2 komentarze:

  1. Fajnie jest poczytać na jakimś blogu, też o innych rzeczach, więc to jak najbardziej dobry pomysł ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba. ;)

      Buziaki. :**

      Usuń

Dziękuję za poświęcony czas, który dałeś/dałaś na napisanie komentarza i tym zostawienia po sobie śladu oraz sprawienia mi wielkiej radości. :***