28 lutego 2017

&082 Lubimy Czytać BOOK TAG!

Hejo.! ;)

   Jak Wam mijają ostatnie dni lutego? Mi na spokojnie i na dalszym poszukiwaniu pracy. Chyba naprawdę zaczynam wierzyć w to, że w tym kraju nie ma pracy dla ludzi z moim wykształceniem... Ale nie załamuje się i nie marudzę tylko przychodzę do Was z Tagiem, który widziałam wiele razy na BookTubie jak i na blogach. Zapraszam do czytania. ;)

1. Jaka książka została ostatnio odznaczona jako przeczytana?
Była to książka "Saga o Ludziach Lodu. Zauroczenie" autorstwa Margit Sandemo na której recenzję serdecznie Was zapraszam. ;)


2. Co ostatnio odznaczyłaś jako chcę przeczytać?
Jest to książka Jane Shemilt "Zanim zniknęła" , która opowiada o matce, która szuka swojej piętnastoletniej córki, która pewnego dnia nie wróciła ze szkolnego przedstawienia. Opis mi się bardzo podoba i myślę, że warto po nią sięgnąć. Czytałyście?


3. Co planujesz przeczytać jako następne?
Obecnie czytam dwie książki. "Obca" Diana Gabaldon oraz "13-go w piątek" Ananirwana Ananirwana. Co do pierwszej coraz bardziej mi się podoba, a jestem na około 150 stronie. A co do drugiej mam mieszane uczucia, jestem dopiero na 52 stronie i chyba to książka nie dla mnie. A co później to jeszcze nie wiem. Czytałyście którąś? Jakie sa Wasz odczucia?




4. Czy masz swoją listę życzeń na Lubimy Czytać?
Nie. Za takie coś robi mi półka "Chcę przeczytać" i to mi starcza. ;)

5. Jaką książkę planujesz kupić następną?
Nie kupuję książek, oprócz kolekcji Jodi Picoult. Jestem bardzo dumna z siebie z tego powodu. :D

6. Czy masz jakieś ulubione cytaty na Lubimy Czytać?
Troszkę ich jest, ale mój ulubiony to:

Wierzysz czy nie - to przyjaciele są największą miłością naszego życia. 
Victoria Chell

7. Jacy są Twoi ulubieni autorzy na Lubimy Czytać?
Wielu ich, ale z takich ulubionych to: Colleen Hoover, Katarzyna Michalak, Agnieszka Lingas-Łoniewska, K. Bromberg i wiele, wiele innych.

8. Czy jesteś w jakiś grupach na Lubimy Czytać?
Już w żadnej. Bo właśnie sprawdziłam i ze wszystkich zrezygnowałam, bo w żadnej się nie udzielałam. :D


   I to tyle. Robiłyście ten TAG u siebie? Chętnie poczytam Wasze odpowiedzi. Nikogo nie nominuje, bo nie wiem kto go robił a kto nie. Ale serdecznie zapraszam do zrobienia lub podzielenia się swoimi odpowiedziami w komentarzach. ;)

Buziaki. :**

6 komentarzy:

  1. "Obca" Gabaldon to świetna powieść. Początek jest dość spokojny, ale później się rozkręca :)
    Również uwielbiam twórczość Hoover ❤
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, już wiem, że początek jest dość nużący, a później nie można się od niej oderwać hehe. ;)
    Buziaki. :**

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny TAG i można dowiedzieć się ciekawych informacji.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zanim zniknęła - bardzo chętnie się wgryzę w tę czytelniczą przygodę. :)
    Bookendorfina

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas, który dałeś/dałaś na napisanie komentarza i tym zostawienia po sobie śladu oraz sprawienia mi wielkiej radości. :***

&220 "Moc" Anna Lewicka - RECENZJA.!

 Hej. ;) AUTOR: Anna Lewicka TYTUŁ" "Moc" TŁUMACZENIE: - GATUNEK: Romans WYDAWNICTWO: Jaguar ILOŚĆ STRON: 357 SERIA: "Tr...